FEEL

61 2 1
                                    

Artık az da olsa bir şeyler hissediyor,az da olsa bir kaç kelime hatırlıyor ve kekeleyerek te olsa konuşabiliyorum.Bir anda şaşkınlığımı yenerek irkildim ve diğer virlüslüler başkalarına saldırırken hemen yanına doğru gittim.Benden öylesine korkuyordu ki nerdeyse ağlıyacaktı ellerimi yavaşça suratına doğru yaklaştırdım ve söyleyebildiğimce.-Sssakin ol sana zarar vermiyeceğim dedim.o anda o kadar şaşkına döndü ki gözleri yuvalarından çıkacak gibi bir bakış aldı.Ve şaşkın ifadeyle-Sen konuşabiliyormusun dedi . buna zamanımız olmadığının farkındaydım.Ve masanın altını işaret ederek.-Ss saklan dedim . Yerdeki cesedi  parçalamak zorundaydım istemeyerek te olsa bunu yapmalıydım ki diğer virüslüler taze et kokusuna gelsinler.Tırnaklarımı göğüs kafesinin tam ortasına koyarak bastırdım ve daha sonra göğüs kafesini 2 ye ayırdım taze ceset kokusu alan virüslüler deli gibi odaya koşmaya başlıyınca doğruca kız ın yanına gittim. Hemen binanın dışına çıkarak oradan uzaklaştık oldukça yavaştık ama sessiz olmamız yerimizi belli etmiyordu.Hafif ama hızlı adımlarla ilerliyorduk hala olduça korktuğunu anlayabiliyordum.Nefes alış verişi korku dolu gözleri sürekli benim üzerimdeydi.Boş bir eve girerek evi kontrol ettim ev boştu.El işaretlerimle onu çağırdım hala tam olarak konuşamıyordum.Emin olmayarak bir adım attı daha sonra arkasından diğer virüslülerin sesini duyunca hızlı adımlarla içeri girdi ve arkasından kapıyı kapattı.Salona geçerek uzak bir köşeye oturdu.Dizlerinin üzerine kapanarak ağlamaya başladı.Arkadaşlarının isimlerini sayıklayarak ağlıyordu.Yanına yaklaşarak omuzuna dokundum.İrkildi ve geri kaçtı gözlerinin içine bakarak.Üü üzülme dedim.Göz yaşlarını silerek bir ismin varmı dedi ? Cevap veremiyordum daha kelimeleri bile düzgün kuramıyor sürekli kekeliyordum ama buda bişeydi çünkü uzun zamandır konuşamıyordum.Ayrıca ismimi bile hatırlamıyor nasıl bir hayat yaşadığımı bilmiyordum.İsmim ve Hayatımdan tek şey bir harf idi 'Z'

Life after lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin