Yeni bölüm gelmediği için üzgünüm.Fakat tatildeyim ve bu yüzden çok fazla yeni bölüm yazamıyorum.Bu arada multimedyaya foto felan koyamıyorum.Yorumlarınıza cevap veremem ama yapın lütfen.Yorum ve votelarınızı bekliyorum.Umarım beğenirsiniz.
#AlexÇok sinirlenmiştim oç'a.Ah Zayn ah...Seni pislik oç iğrenç ayıyla sikişen kaplan seksi panda...Bize yeteneksiz diyordu.Sensin yeteneksiz aq.(bunu yapmayı istemiş olabilirim ne var?o çok seksi.).Aslında birazcık, küççücük,minnaqçık haklı olabilirdi.Başladıkladıklarında onlarında paraları yoktu ama...Bana ne!Yinede bize yeteneksiz dedi.Neyse.Zayn'i çok seviyorum ve umarım onlarla barışabilirim.Önce aynaya baktım.Tanrım çok seksiyim.Ya ya ne demezsin. Ya sen bi sussana.Allah allah başka isteğin? Ay kız gelirken nohut da alsana ya.Noluyo aq. Ay delirttin beni ya bas git. Tamam tamam hadi byby. Hadi sağlıcakla.
Abi bu ne hal ya.Benim iç sesin çatlaklığı tabii.Lan keşke iç ses yerine ne biliyim Zayn filan olaydı olmaz mıydı?
#Zayn
Ah Alex.Ben seninle ne yapacağım.Seksi olduğun kadar inatçısın.Ve çok seksi olduğunu düşünürsek...Of ya of.Aynamın karşısına geçtim.Bu nedir ya.Ben nasıl bi nimetim nasıl seksi bi varlığım ya.Alex kadar filan yani.Ya allam bu kızı neden kafamdan atamıyorum ben.
#Harry
Emilia.Onu gördüm ve çok değiştim ben.Evet değiştim.Çocuklar bile bilmiyo ama ben Emilia'yı görmeden önce önüme gelen her kızı beceren piçin tekiydim.Sonra onu gördüm ve sadece onu arzuluyorum.Önce barışalım sonrasına bakarız.Çok sapıkça biliyorum ama altımda inlesin istiyorum.
#Emilia
Seni seviyorum Harry.Seni seviyorum kıvırcığım.Seni seviyorum gamzelim.Seni seviyorum kapkekim...Of hepsi Alex yüzünden.Tamam bizde direttik ama Zayn'in dediklerinden sonra yumuşamıştık.Alex heryerde Alex.Ama ben biliyorum,Zayn ağır laflar etti diye öyle davrandı Alex.O Zayn'e aşık.
#Liam
Seni seviyorum aşkım.Tıpkı senin gibi.Saçma sapan nedenlerden dolayı ayrıyız.
#Ashley
Tommo...Seni istiyorum.Evet bunu erkeğin istemesi gerek ama senin olmak istiyorum.O bizi hayattan soğutan esprilerin, o beni benden alan mavişlerin, o güzel gülüşün.Herşeyinle seni istiyorum Lou.Seni.Sadece seni...
#Niall
Ah tanrım açım ben. E zaten olmasan şaşarım. Veee iç sesin göt olma anı...Yemeğe değil gerizekalı Mary'e. Siktir ulan tutmadı.
Her neyse.Ben Mary'i istiyorum. Ya olum napiim. Ne biliim ilham ver onu yeniden kazanmak için ne yapabilirim. Ben sevmene yardım ettim ondan sonrasına karışmam:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction And Beautiful Girls
Fanfiction5 tane güzel ve güçlü directioner kız.Ve 5 tane yakışıklı mı yakışıklı ünlü erkek.Peki onlar karşılaşırşa?Kızlar gururlarını ezip onların olacaklar mı yoksa One Direction'ınki geçici heveslerden biri mi?Bunu zaman gösterecek...