Selam bebişler!Nasılsınız?Son yazdığım bölümden önce sizi bekletmiştim ya,onun için sorry.Maalesef telefonuma el koyulmuştu.O yüzden yazamadım.Yoksa ben sizi hiç o kadar uzun bekletir miyim?Neyse.İyi okumalar...
#Mary
'O güzel kıçını fena tekmelicem Nialler.'
'Göreceğiz May!'
'Bana.Öyle.Seslenme!'
'Ahahaha.'
Şu an hep beraber Guitar Hero oynamaya çalışıyoruz.Bizim grup;ben,Asley,Alex,Destiny'den oluşuyo.Niall'ların grubu ise;Niall,Zayn,Louis,Liam'dan.İlk biz vardık.Ben gitara,Destiny bateriye,Asley ve Alex se vokale geçtiler.Bir harikaydık!Kesinlikle onları yenecektik.Ashley ve Alex müthiş söylüyorlardı.Sonra sıra erkeklere geldi.Teker teker anlatmayacağım hepsi sevgilisinin yerine geçti.Onlar harikaydı ama biz kazandık.Siz Hemilia çiftini merak ettiniz demi.Ben bilmez miyim sizi. Hayır bilmezsin.Sen hikaye kahramanısın. Tabi ki 'hikaye kahramanıyım'.Hikayenin suçlusu mu olcaktım. Hayır yani beni gönderebilcekleri başka biri yok muydu.Tek bu mu vardı?Trafik varmış seni buraya sevketmişler canım hadi bb.
Herneyse.Harry ve Emilia'nın nerde olduğunu bilen yok.Belki beni teyze yapmaya gitmişlerdir.Evleniyolar yani.Teyze olmama az kaldı.Adını Mary koyma zahmetini gösterirler umarım.Kim bağırıyo bu arada?Ah tabii.Niall.
'Ben acıktım.'
'Lafımı ağzından aldın petitom.' (kardeş payı mod:on) 'Baştan söylüyorum Nando's a gidiyoruz.'
'Niall,Nando's yemekten içim dışıma çıktı.'
'Ordan umrumdaymış gibi mi görünüyor Zaynie.'
'Tamam Niall.Nando's a gidiyoruz.'
'Teşekkürler Lee.'
------------------------------
#Louis (Akşam)
'Ash!'
'Nooldu BooBear?'
'Seninle bir şey konuşabilir miyiz?Özel.'
'Tamam.Gel benim odama çıkalım.'
'Geliyorum.'
Ona önemli bi şey sorucam.Hayır,evlenme teklif etmicem.Ona daha var.İlk Harry'ler evlensin.'Grubun en büyüğüyüm ama en küçüğü benden önce evleniyo' olayının tadını çıkartıcam.Şimdi sormam gereken soru önemli.
'Bi sorun mu var?'
'Hayır.Yani evet.Bilmiyorum.'
'Ya neler oluyo!?'
'Ashley,Luke'lar sadece 'komşunuz' değildi dimi?'
'Se-se-e-n bunu n-nerden biliyosun.' Kekelemeye başladı.Doğruymuş işte.
'Hangisiyle beraberdin Ashley??!'
'Louis artık onlarla beraber değiliz yani bunları konuşmanın anlamı yok.'Bok yok.Bakışları görmedim sanki.
'Ashley hangisiyle beraberdin!!'
'As-ashton' Gerçekten korkutmuştu.Beni daha önce hiç böyle görmemiştiniz galiba.Sanırım kıskandım.Ama bana hala korkuyla bakıyor.
'Ta-tanrım.Ashley b-ben çok üzgünüm.Öyle bağırmak istememiştim.Ashton olduğunu biliyorum.Sadece senin söylemeni istedim.Kıskandım.Özür dilerim bebeğim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction And Beautiful Girls
Fanfic5 tane güzel ve güçlü directioner kız.Ve 5 tane yakışıklı mı yakışıklı ünlü erkek.Peki onlar karşılaşırşa?Kızlar gururlarını ezip onların olacaklar mı yoksa One Direction'ınki geçici heveslerden biri mi?Bunu zaman gösterecek...