~~~Bölüm 5~~~

537 33 2
                                    

#Emilia

Sabah uyandığımda bir kol bana sarılmıştı.Yanıma baktığımda saçları dağılmış pirimslere benzeyen bir adet Harry Styles gördüm.Sonra uyandı ve "Bak Emilia ben sana aşık oldum ve bu garip bir duygu çünki ilk defa ünlü olmayan bir kızı seviyorum.Bu demek oluyor ki yönetimle başım dertte ama umrumda değil..."dedi.Ben ise "Bende seni seviyorum kıvırcık." diye cevap verdim.O kadar mutluydum ki."O zaman benimle çıkar mısınız bayan?"diye sordu."EVET!!!"

#Louis

Uyandığımda hemen Ashley'e baktım.Mışıl mışıl melekler gibi uyuyordu.Bi dakika o melekti zaten:D.O sırada uyandı ve o da bana baktı.Ona iyice yaklaştım.Nefeslerimiz birbirine karışıyordu.O zaman bana sordu "Benden hoşlanıyor musun?"."Bunu da nerden çıkardın?"." Çünkü kalbin o kadar hızlı atıyor ki."."Eğer sorun buysa cevabım evet." dedim ve o güzel dudaklarına yapıştım.O da bana karşılık veriyordu.Ayrıldığımızda "Seni seviyorum Tommo."dedi.Bende seni bitanem bende seni...

#Alex

Uyandım ve Zayn'e baktım.Tanrım çok seksi diye düşünürken uyandı.Bana "Alex direk konuya gireceğim.Seni seviyorum,benimle çıkar mısın?"Tüm duyguları bir arada yaşıyordum.Aşk,şaşkınlık,sevgi...Ve ona "Dalga mı geçiyorsun tabii ki EVET."dedim.

#Liam

Uyandığımda Destiny yoktu.Mutfakta olmalı diyerek kalktım ve mutfağa gittim.Bingo!Su almaya gelmiş."Günaydın"dedi.Bende ona dedim.O sırada yanına yaklaştım.Dudaklarım beni kontrol etmeye çalışıyordu ve başarılı oldular.Destiny'in dudaklarına yapıştım.Karşılık veriyordu.Sonra geri çekildi.Ona "Seni seviyorum..."diye fısıldadım.Oda "Bende" diyerek cevap verdi.

#Mary

Uyandım ve önce nevresime bakarak sarıldım.Sonra Niall'a baktım.Saçları dağılmış uyuyordu. Ne kadar yakışıklıydı. O sırada uyandı ve bana sarıldı."Bu kadar güzel olmak zorunda mıydın?"diye fısıldadı.Ben de "Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydın?" diye cevap verdim.Sonra beni öptü.Seni seviyorum.

Bu biraz farklı bir bölüm oldu.Yorum ve votelarınızı bekliyorum.Bi sonraki bölümde görüşürüz....

One Direction And Beautiful GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin