Viti 2008, Shkurt
Shtrëngonte fort dorën e të motrës 7 vjeçare dhe nuk e lëshonte për asnjë moment. Me raste dhe e tërhiqte pak dorën e saj të vockël kapur nga dora e tij, pakëz më e madhe.
E tërhiqte sepse ajo ecte tepër ngadalë, habitej duke vështruar makinat e njerzit rreth e rrotull.
Ndonjëherë guxonte dhe të ndalonte pasi haste ndonjë pellg të vogël uji, tashmë ngrirë prej temperaturave të ulëta.Adhuronte atë zhurmën kërcitëse të akullit që thyhej prej forcës që ushtronte këmba e saj. Buzëqeshte e mezi priste pellgun tjetër,sado i vogël të ishte.
Ai, herë acarohej nga ato ndalesa të saj e herë binte pre kënaqësisë së të ndjerit atë zhurmë kërcitëse. Ndalonte dhe ai, e me një seriozitet në fytyrë, i thyente. Ajo e shihte sikur ti kishte marrë diçka prej duarsh, një kënaqësi në këtë rast.
'Boll u vërvite ashtu se do i thyesh dhe këto syze si të parat. Për më tepër jemi dhe me vonesë për fajin tënd që je harraqe.' iu referua ndodhisë së mëngjesit. Ajo kishte harruar se ku i kishte vendosur syzet nga nata e kaluar dhe mezi i kishin gjetur në mëngjes.
Ajo pohoi lehtë me kokë, e kuptoi fajin e saj.
Ata të dy, pothuajse çdo ditë ,e bënin bashkë rrugën për në shkollë. Ajo një nxënëse e klasës së parë dhe ai një nxënës i klasës së pestë. Rrjedhimisht ai shkonte në një shkollë tjetër, jo në të njëjtën me të , andaj dhe merakosej më shumë për vonesë sepse shkolla e tij ndodhej afërsisht 10 minuta më larg.
'Edhe harroi prapë syzet nesër , mirë?!' foli tërë ironi dhe në nerva pasi nuk pa asnjë nga shokët rrugës, gjë që tregonre vonesën dhe mundësisht roja do kish kyçur derën. Donte t'i hakërrehej.
' Hë pra se sot i harrova vetëm, si bën edhe ti. Pastaj,unë mund të ikja dhe vetëm kush të tha të më prisje.' fjalët s'ia përtonte shumë ,ia kthente sa herë. Brisk e kishte gojën. Ai e pa vëngër.
' Po qesh njëherë të shkretën, qesh se ngele me vetullat ngrysur më keq se Petriti.' vendosi instiktivisht dorën përpara gojës për të mbajtur të qeshurën. Petriti ishte komshiu i tyre vetull ngrysur që ua çante gjithmonë topat kur kalonin murim për të përfunduar në shtëpinë e tij.
'Dhe ti ta qepje njëher atë gojëmirë do bëje.' ia preu shkurt. Aty e vogla kuptoi që duhet ta mbyllte vërtet gojën ndryshe e kishte punën pisk.
Pak metra më tutje dhe arrinin për tek kthesa e shkollës së saj. Aty duhej të ndahej dhe me të vëllanë.
Ai i rregulloi çantën e shpinës, e cila ishte goxha e madhe për trupin vocërrak të së motrës. I futi brenda kapucit të ngrojtë ato dy tufa të verdha flokësh që i kishin rënë sipër syve dhe e puthi në faqe.
' Kujdes syzet, mirë?! ' e këshilloi teksa mbante ngritur gishtin tregues. Ajo pohoi me kokë duke buzëqeshur dhe e përqafoi trupin e të vëllait të saj , pakëz buçko dhe me faqet e kuqa prej të ftohtit.
E vogla përshkroi atë rrugë disa metra e vetme, teksa në mëndje çdo hap e shoqëronte me një La la la . I dukej sikur rruga bëhej më e shkurtër në atë mënyrë.
Më në fund arriti tek shkolla. Nxënësit e klasës së saj nuk kishin hyrë ende brenda por qëndronin rreshtur aty përpara shkollës. U afrua ngadalë dhe pasi i përshëndeti të gjithë me një Mirmëngjesi të pafajshme, u fut në rreshtin e vajzave diku aty nga fundi.
Nuk ishte nga ata fëmijë që zihej për rreshtin e parë, madje nuk e kuptonte logjikën e të ndejturit rreshti i parë kur gjithsesi do të hynin të gjithë brenda në klasë. Një mister i pazgjidhshëm për të voglën.
BẠN ĐANG ĐỌC
Vetëm unë mund të të shpëtoj |✔
Tâm linh'Më urre ! ' U dëgjua një zë në tone urdhërues. ' Të urrejjj !' Bërtiti ajo aq fortë sa zëri iu kthye disa herë mbrapsht. ' Më urre më fort atëherë.' i njëjti zë ,veçse kësaj here neutral. 'Ti e di që mundem ,mos më sfido.' ' Mos ji aq e s...