1. Av

5.3K 178 232
                                    

...

Kook kızıyla odaya çekileli bir saat oluyordu ve hâlâ gelmemişti, sekse bayılıyordu. Umarım onu öldürmemiştir zira hiç ceset yakacak havamda değilim.

"Yanın boş mu?" dedi üniverste öğrencisi olduğu belli olan bir kız. Daha fazla gözlerimi onda yormayıp bardağımın dibindeki son yudumuda dikleyip yeni bir tane istedim.

"Boş." dediğim anda sarhoş olduğu için pat diye yanıma oturdu.

"Bir kere öpüşebilir miyiz?"

Suratıma yakınlaşmıştı ve ben kana susadığım için geriye çekildim. Tek kaşım otomatikmen sorarca havalanmıştı.

"Ne diyorsun sen?" İnsanlar aptaldı, çoğu zaman...

Derince bir iç çekip içkisindeki bakışlarını bana tekrar yöneltti. "İlk öpücüğümü dolgun dudaklı bi adamdan almaya çalışıyorum."

"Bunu yapmam için bir sebep söyle." Bıkkınca önüme konan içkiyi tekrar dikledim. Beynim resmen sinyal veriyordu Kan...

"Seninle yatarım." Bende kendime dengesiz diyordum oysa ki insanlar...

"Bir öpücük için sarhoş oluyorsun ve hoşuna giden herifin birine öpücük karşılığı kendini satıyorsun öyle mi?"

"Hâlâ bakireyim." İçkisini büyük bir zevkle içiyordu.

"Bu beni ilgilendirmez." Daha fazla ortama dayanamayıp bar taburesinden kalkacakken koluma asıldı ve tekrar oturdum.

"Ne istiyorsun!?" Ona kükreyince yavan yavan güldü.

"Yat benimle." İçkiyi fazla kaçırmıştı ve aklının başından başka heryerde olduğu için onu görmezden gelmeye çalışıyordum.

"Bana bak, cidden bana bulaşmak istemezsin. Duydun mu beni? Benden uzak dur? Zira ben söylediklerimi tekrarlamayı sevmem ve olacakların sorumlusu o dağılmak için can atan beynin olur. Anladın mı!?"

Tabureden kalkarak bir köşeye çekildim ve Jungkook'u aradım. Sonlara doğru açılan telefonla rahatladım.

"İşin bittiyse gidelim artık Kook (!)...Tamam bekliyorum...Hyungun'a bebeğim diyemezsin...beni delirtme 5 dakikan var." Telefonu kapattığım anda omzunda bir el hissettim.

"Acelecisin?"

"Sende bir o kadar hızlı." Sırıttım.

Omzuma dokunmasının sebebinin ona tepki vermem için değil, dokunduğu kişinin düşüncelerini okuyabiliyor olmasıydı ve neredeyse istediği her zaman bunu öğrenebiliyor oluşu beni delirtiyor. Aynı zamanda geleceğe dair sezileri kuvvetliydi.

Benim yeteneğim ise düşüncelerimle varlıklara istediğimi yapabiliyor oluşum ve insanların fikir ve duygularını değiştirebiliyor oluşumdu.

"Seninki sana bakıyor." Kıkırdıyordu. Bende onun iliklerinde küçük çaplı bir acı hissetmesini sağladım. Titreyerek bana tutundu eş zamanlı olarak küfürler ediyordu.

Saniyesinde kendini topladığında tekrar konuştu "Dışarı çıkıyor."

"Onu neden önemsedin?"

ᴘᴀʀᴛɴᴇʀ ❦ 지국Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin