2. Rüya

3.2K 138 54
                                    

"Jimin, bebeğim." Dudaklarını boynuna bastırdı. Kokusunu soludu. Ellerini vücudunda gezdirip naifçe kulağına nefesini üfledi. "Seni seviyorum, bebeğim." Kafasını kaldırdığında bakıştılar ve yavaşça birleşti dudakları.

Jimin gereksiz bir soluk alıp oturduğu -dün gece sızdığı- koltuktan kalktı ve ellerini saçlarına götürdü. Jungkook merdivenlerden iniyordu. Jimin kaçarcasına hızlı adımlarla balkona gitti. Jungkook garipsemiş bir bakışla onun olduğu yere adımladı. Jimin'in düşüncelerini bırakmak için saniyeleri kalmıştı. Çölleri düşündü, denizleri düşündü, ama o düşünce hâlâ orada rönesans tablosu gibi duruyordu. Yavru fareleri düşündü, sonra yavru kedileri. Fillerin altında insan Jungkook'un ezildiğini düşündü bu düşünce güzeldi. Filin iğrenç ayağının altına sinek gibi yapışan bir adet Jungkook, çocuksu bir düşünce olsada iş görürdü.

Omzunda bir el hissetmesiyle güldü. Kurtulmuştu.

"Filler mi?" Jungkook kahkahayı bastı. Jimin'in içine adeta su serpilmişti. "Hyung ciddi olmazsın!" Gülmeye devam etti.

Eğer gördüğü rüyayı okusaydı o zaman neler olurdu tahmin edemiyordu çünkü bu Jungkook'un yeteneğiydi. Yavru kediler hakkında saçma şeyler düşünüp Jungkook'a sarıldı.

Jungkook şaşkındı. Jimin bunu neredeyse hiç yapmazdı yani bu aptal sarılma eylemini. Ağzından "Ne," diye şaşkın bir nida çıktı. Jimin geri çekildi ve omuz silkti.

"Hyung iyi misin?" Jungkook elini Jimin'in koluna dokundurdu. Birşey hissedemiyordu. "Hyung?" Jimin gözlerini ona dikti. " Birşey yok Jungkook. Sadece ne yapmak istersem onu yapıyorum." Bu şüpheliydi. "Hm...peki,"

Jimin ve Jungkook bir melezdi ve Jimin rüyasını melezler arasındaki çekime bağladı. Bir rüyadan çok kâbustu. Jungkook bu rüyayı görse büyük ihtimal yanlış düşüncelere kurban gidecekti. Jungkook'tan bir şey saklamak imkânsızdı ve bunu er yada geç öğrenecekti. Jimin ise omuz silkip sadece bir rüya olduğunu söylerek bunun çeşitli sonuçlar doğurmasını bekleyecekti.Neden sarıldığına gelecek olursak, vampirler başına buyruktu.

"Şu kıza ne oldu Kook?" Jungkook gözlerini ona kilitleyerek cevap verdi. "Kafesten çıkarttım ve zincirledim. Collinslerden değil ve kimseye çalışmıyor. Bir hırsız diyebilirim."

"Senin yeteneğinin farkına varmaması güzel. Zihninin okunduğunu bilse korkudan kururdu." Diye geçiştirdi Jimin.

ᴘᴀʀᴛɴᴇʀ ❦ 지국Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin