Capitolul 9

713 19 0
                                    

A ajuns la abdomen, s-a ridicat din pat 2 secunde să o privească aproape goală, apoi a ridicat-o și pe ea.
-Ești superbă, te ador.
A aruncat-o pe pat, pe burtă, a venit iar peste și de la ureche până la bata lenjeriei a parcurs un drum lent, cu sărutări și mușcături.  Spatele ei gol, lenjeria, a pus mâinile pe ea și a o tras-o de pe ea încet, și-a plimbat mâna pe spatele ei, apoi brusc, o palma violentă peste fund.
S-a ridicat iar, a tras-o de picioare spre marginea patului .. unde a început să o sărute până între picioare. Prima data limba jucându-se nebunatică, apoi Izabelle cu  picioarele pe umerii lui, Simon a băgat 2 degete în timp ce se juca cu limba. A chinuit-o așa minute bune până a dus-o la orgasm. A revenit la gura ei și a sărutat-o lung. Pe buzele lui se putea simți gustul lui Izabelle.
Ea a profitat de o clipă de neatenție și l-a trăntit pe spate pe pat și a venit peste el.
Un sărut dulce, după ce și-a îndepărtat buzele, Simon a tras aer în piept, a uitat să respire, asta i-a provocat un zâmbet. Încet spre ureche...un ,,te iubesc" la cea dreaptă și o muscătură ușoară, apoi încă un sărut pe buze și l-a mușcat tare de buza de jos. Urechea stângă cu un dulce ,,te vreau", a coborât brusc la gât unde a muscat tare. L-a dezbracat de tricou, apoi săruturi dulci în jos pe piept în timp ce unghiile îi lăsau urme pe spate.
L-a dezbracat și de pantaloni apoi boxerii au căzut și ei, s-a pus peste Simon. L-a îndemnat să o sărute în timp ce bărbăția lui apăsa pe centrul ei.
  A întrebat-o încet la ureche:
- Iartă-mi vorbele, dar puiu, în ce poziție vrei să ți-o trag ?
-Cum vrei dragul meu.
-Ia-mă în brațe și ține-te.
Mâinile lui Izabelle în jurul gâtului lui Simon, s-a ridicat prinzând-o de picioare și a pus-o la zid.
Bărbăția lui încă îi presa nodul din ea și era vizibil excitat, îi simțea mărimea între picioare și o înnebunea . A intrat puțin uitându-se la reacțiile ei apoi i-a șoptit încet "zgârie-mă dacă te doare "
A intrat complet. A stabilit un ritm chinuitor așa cum erau, la perete, doar o mișcare simplă, intra și ieșea. Gemetele lui Izabelle erau înfundate de buzele lui Simon.

Înger și demon- Volumul 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum