Capitolul 19

559 12 0
                                    

-Hai, ai ajuns moale, asta face ea din tine. Ce aș fi vrut să îți trag un glonț în cap.
-Taci dracului... și pistolul s-a descărcat. Simon l-a împușcat, apoi și-a golit cartușul în trupul deja mort al lui Daemon.
-Simon...ce facem cu ăștia?
-Omorâții, dar pe Tyler îl vreau eu.
Tyler se târâse vreo doi metri să ajungă la pistolul lui. Când să îl ia Simon l-a apucat de braț exact unde era rana și l-a ridicat. Se chircea de durere.
-Trebuia să te omor atunci, m-a oprit Andrew, acum nu mă oprește nimic. Vei muri ca șeful tău, jigodii ce sunteți. Și-a scos cuțitul și i-a tăiat gâtul. Trupul lui Tyler a căzut la pământ zbătându-se în spasme și cu sângele gâlgâind.
Simon a rămas câteva secunde să îl privească agonizând, apoi s-a întors către frații lui.
-Terminați și veniți afară, eu mă duc înainte.
-Sigur.
A ieșit afară și a auzit două descărcări de armă. Se terminase tot. Gata. Erau în siguranță. Ceilalți oameni din gașca lui Daemon nu erau îndeajuns de curajoși să riște să îi atace. Le-au lăsat trupurile acolo, pe Simon nu îl interesa ce se întâmplă sau nu se preocupa cu îngroparea lor. Oricum nu aveau nicio dovadă că brigada lui făcuse asta.
Au luat duba și au plecat. Simon a rămas în fața blocului lui și a urcat la apartament. Încă avea pistolul și cuțitul.
A intrat.

Înger și demon- Volumul 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum