Capitolul 23

587 14 0
                                    

-Nu, doar că mă uimește puțin.
-Cartierul te învață multe. Întâi am fost doar eu și Andrew, apoi pe parcurs au apărut băieții. Fiecare bătaie, fiecare glonț, pumn, toate ne-au transformat în ucigași profesioniști.
-Doamne..
-De asta am vrut să te țin deoparte. Am sperat că nu va mai fi nevoie, dar când am aflat că ești în pericol, am știut că trebuie să moară de mâna mea. Acum știi lângă ce monstru stai, dar monstrul ăsta te iubește...
-Și eu pe el, hai fugi la un duș și vii la masă după.
-Bine mami.
-Taci acolo, a spus scoțând limba.
-Bine, bine și a sărutat-o pe frunte.
În timp ce Simon era la duș si se curăța de sânge, Izabelle pregătea mâncarea. 
,,Hai Izabelle, conștientizează ce a făcut, a omorît 4 oameni pentru tine. Nu te așteptai la asta, ți-ai asumat faptul că poate avea un trecut urât, dar chiar atât de rău? Cât să mai fi omorît până acum? Era mai mult de atât? Calmează-te Izabelle, nu fi prostuță, nu ți-ar face niciodată rău, te iubește, totuși și-a riscat viața pentru tine, e clar că te iubește. Ți-a promis că va fi bine și că nu există riscuri, îl crezi, știi  și tu că îl crezi.
,,Știe...știe aproape tot, m-a văzut așa, plin de sânge, cu pistolul și cuțitul. I-am spus că am omorît patru oameni...
Mă vede ca pe un criminal...pentru câteva secunde i-am văzut frica în ochi, să fie frică pentru mine sau de mine? Am riscat prea mult, viața ei, iubirea ei, nu o pot pierde, nu, mai bine mor decât să o pierd pe ea... Ai grijă Simon"

Înger și demon- Volumul 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum