WHİTE LOVE

339 7 0
                                    

~Sabah gelen sesle birlikte o muhteşem göt büyütme seansımdan kalkıp telefonuma baktım tabikide kim bu saatte arar demeyin arayan arar değilmi... Herneyse daha fazla dayanamayacağım galiba baksam iyi olacak..

~ Swag Yoongi Arıyor...
Ahh daha kargalar bokunu yemeden ne diye ararsınki bee.

°Efendim yoongi ne var?
~ Sanada günaydın jsjdjjx herneyse kalkmayı düşünmüyorsun  galiba dostum haa??
° Ne saçmalıyorsun tanrı aşkına ne kalkmasından bahsediyosun?
~ Okul diyorum hani bugün ilk gün başladı ya  artık?? Yoksa saatten haberin yokmu senin.?
° Tamam herneyse gel beni al ilk günden tek gidemem.
~Ahh şansına küs dostum başka birini alacağım..
°İlk günden terkedildim nedense ?? Herneyse kiminle geleceksin??
~ Aslında bakarsan almayacağım oda kendi gidecek. Ama ben onunla gitmiş olacağım. .
° Nee??
~ Ahh tae ne kadar safsın anlasana  işte takip edeceğim!!! Hani şu möthişş  derecede ve aşırı derecede seksi "JEON" varya onu💞
° Ah bana saf diyene bak o uçkuruna düşkün şey sana bakmaz farkındasın değilmi??
~ Neyse ne işte tae snada buldum birisini merak etme dostum.. Artık gelince gösteririm sjsjsjs.
° Kapat artık geç kalacağım ve ben kimseyi istemiyorum ilk günden uğursuzlaşma knsjsj..
     ~Ahh kesin başıma daha ilk günden bişiy gelecek diyim sana hadi okulda görüşürüz.

      Daha fazla mayışmadan hazırlanayım en iyiside
gideyim değilmi sevgili benn canım benn jjsjsjs( tamam bukadar sevgi yeter kalk git artık bıktım senden ssnsjjsjd)  İç ses  in the power👌


~~~hazırlanmamı  bitirip çantamı, telefonumu ve anahtarımı alıp evden cıktım malum bugün   yalnızım..

Durağın  önüne geldiğimde kulaklıklarımı çıkarıp en sevdiğim şarkıyı açtım. Daha aracın gelmediğine  şükretsem mi yoksa geç kalmama sövsem mii bilemedim halbuki okadar geç çıkmamıştım.
Ah şu yoongi hepsi onun yüzünden..!

Derin bir nefes verdim dışarı doğru dha veremeden şu lanet telefon çalmaya başladı...
SWAG YOONGİ ARIYOR..
~~Acaba bugun içerisinde kaçıncı arayışın be çocuk senin...
~dostum ilk günden sürprizim var..
   °hıı??
~kurs açılacakmış?!!
°Yani?
~Resim ve dans kursu desem nedersin??
° Ahh yoongi ciddimisn!!
~ Evet hadi neredesin çabuk gel
°Tamam geliyorum bir kaç saate..

Ahh çok güzel oldu bu artık evde evrim geçirmekten başka yapacak şeyler bulacağım haa.
                  Aradan 3 dk geçtikten sonra...

     Ahh bu jeon değilmi yoongi okuldaysa bu neden burada ayrıca yanındakide kim?? Hemen haber vermem gerek..

= Swag Yoongi
Neredesin?

=ŞekşiTaem kişisinden Mesaj
Okuldayım neden noldu? sen gelmedin mi hala?

=Swag Yoongi
Jeon bizim evin ordaki durakta yanında da bi çocuk var, ben onu okulda sanmıştım sen sabah takip edeceğim  diyince.. O neden burda sen okuldasın noldu?

=ŞekşiTaem
Ahh sabah göremedim o yüzden ayrıca onun orda ne işi var ve yanındaki çocuk kim tarif etsene.

=Swag Yoongi
Ahh nasıl desem turuncu saclı biri işte..

=ŞekşiTaem
Ahh tamam gelince konuşuruz acele et.

Ahh bende neden beyaz giydiysem bugun hemen kirleniyosun sende işte diyorum sevmiyorum bu rengi!!!

~Ahh!! önüne baksana bee

~Asıl sen önüne bak ne cırlıyorsun sabah sabah biyizi sivmiyirim biyizi sivmiyirim diye!!

~Hahh özür dilememi istiyorsan çok beklersin hadi görüşürüz sjjs

-Herneyse... Beyaz diyorum sana yakışmış istersen beyaza aşık olmanı sağlayabilirim nedersin?? Hem ortalıklarda böyle çocukça " sivmiyirim sivmiyirim" diye dolaşmassın.

Daha fazla dinlemek istemediğimden yoluma devam ediyordum ama dediği şeyle donup kaldım...

"Cidden severken bile zevk vericidir inan bana güzelim"

Dediği şeyle afallasamda susmayı tercih ettim ve uzaklaştım şuan iç sesim devreye girmen gerekti ama oda öldü sanırsamm" Umarım karşıma çıkmassın birdaha umarım. Hah bide güzelim diyor kim senin güzelin be pis züppe haa kim"!( derken beni yanlız bırakmayan iç sesime şükürler olsun amen 🙏 jsjsjs)

        O böyle dese bile arkada bıraktığı beden tam tersini soylemekteydi ama tae nerden bilsin haa nerden  ajsjsj
 

Ama ikisininde bilmediği şeyler var tae ile aynı okulda olmaları, ve tae'ninde tanrıya yalvarışlarının boşa çıkacağından habersizdirler. Ahh birde JEON var değilmi? En büyük birleşme formülleri  tae'nin evine yakın olan evi jeon'a gelen bir adet jimin gerisi gelecek olan kurtuluşlar... Demem gereken şu ki jimin'in eğlencesi ve tae'ye beyazı sevdirecek kadar zamanının olması, tae'nin ise ne beyazdan, ne onun zevklerinden, nede jiminden kurtulamayacak olması işleri karıştıracak bir kurtuluşun asıl kafesi...

_________________________________________

Evet şuan nasıl devam ettirebileceğim konusunda hiçbir fikrim yok ama umarım okuyan çıkarda güzel şeyler yazabilmek için bir şansım olur...

Sizleri seviyorum  vote ve yorum yapmayı unutmayın (tabi eğer beğendiyseniz yoksa boşverin sjsjdjdj) 💞💞💜okuyanlara çokçokçok tişikkir ederim çokçokçok sizleri seviyorum🍯🍯🍯

PAİN(T) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin