STAY (M)

655 7 0
                                    

  Sbah neden erken kalktım bilmiyorum ama inanın dün olanların etkisi yok desem yalan soylemiş olurum... Düşünmekten gözüme doğru düzgün uyku girmedi resmen ama herneyse bgun okul da yok uyuyabilirim değilmi...
    Daha 5 saatlik olmayan uykumun yarıda bölünmesi ve de yoonginin ısrarla aramaları dışında olumsuz hiçbirşey yoktu ama napalım gene nediyecek diye düşünmektense açmayı tercih edip açtım..

SWAG YOONGİ ARIYOR...

Evet yoongi ne oldu?

-okulun sitesindeki yazanları okudun mu? Okumadıysan açıp okumanı tavsiye ederim inan baya bi şok geçirebilirsin benden soylemesi..

Bukadar önemli ne olmuş olabilir abartma istersen
-Sen bak kendin ama sinirlenme ve sakin ol çünkü baş yazar baya dikkat çekici şeyler yazmış desemm? Neyse çabuk olda bak ondan sonrada bizimkilerle buluşacağız..
Şimdi siz diyosunuzdur okulunuzun sitesimi var ahh evet bizim her okul gibi ahh tamam her okuldada olmasada bi sitesi var.. Ama okulda o başkanın kim olduğundan kimsenin haberi yokmuş sen nerden biliyorsun diyecekseniz evet daha yeni başladım ama malum herşey çok çabuk yayılıyor herneyse dönelim asıl konuya... İşte şüpheler arasında olanlar varda ben onların olmadığına eminim...

ÖZEL SUNGKYUNKWAN UNIVERSITY...

ÖZEL BAŞLIK..
  Sevgili SUNGKYUNKWAN öğrencileri
Okulumuzun gözde öğrencilerinden "PARK JİMİN"
Yine yeni gelen öğrencilerinden "kim taehyung"  a her yeni gelene yaptığı gibi bir karşılama yaptı ama bu yaptığı diğerlerinden biraz(cık) farklıydı diyebilirim.. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim işte bizim güvenilir kaynaklarımız bunuda sizin için araştırdı ve bilin bakalım neler buldu??? İşte başlıyoruz. Park jimin dün okul çıkışı kim taehyung'un evine gitmiştir.. Ve inanın orda ateşli bir gün geçireceklerinden emindim ama park nedense ufak bir öpüşme ve birazcıkta ısırma karşılaşmasını erken kesti... Diyeceğim şu ki bu ilk karşılamalardan farklıydı haa?? Sizcede öyle değilmi? Herneyse içimden bir ses bu karşılamanın sonu olmayacak gibi diyor..
Sevgili SUNGKYUNKWAN öğrencileri başka gelişmelerle gene sizi bilgilendireceğime emin olabilirsiniz hoşcakalın sizi seviyorum.
____________________---___________________

Ahh birde manşet olmadığım kalmıştı oda oldu.
Ağğhh senden nefret ediyorum park jimin nefret ediyorum ilk günden başıma gelene bak yaa...

SWAG YOONGİ ARANIYOR...
Yahh! bunu hangi piç kurusu yazdıysa onu bulup o parmaklarını bulup tek tek götüne sokacağımdan emin olabilir anlıyormusun haa benii anlıyormusun!!
=ahh dostum sanki ben yazdırmışım gibi ne diye bağırıyorsun!
Tamam herneyse üzgünüm dostum söylesene nezaman çıkıyoruz bizimkiler geliyor mu?
=hayır gelemeyeceklermiş bşka işleri varmış bu gece sen ve ben yanlızız bebeğim...
Ahh iğrençleşme gel ve beni al.. Hey yada dur bizde kalsana bu gece herzaman yaptığımız gibi takılırız nedersin??
=olur gelirken içkileri almamı istermisin peki?
Evet iyi olur görüşürüz..

10 dakika sonra
Ahh geçiktim kusura bakma dostum jungkookla karşılaştım gene saçma saçma konuştu ve bil bakalım yanında kim vardı??
Kim olabilir tabikide park şeyine düşkün jimin.. Ben bunları söylerken hiç duymak istemediğim ses beynimde yankılanmaya başladı ve yoonginin son dedikleri...
"Sanırım ben onları sana çağırmış bulunuyorum dostum".
5 dkka sonrası:
Evet yanlış  anlamadınız 5 dakikadır evimin salonunda jimin ve jungkook ellerinde biraları oturmuş içiyorlar biz nerdemiyiz.. Evet biz mutfaktayız
Yahh!! Tae gelsene artık
Evet yoongi sende gel artık yoksa biz gelebiliriZ nedersiniz!
Ahh yok şimdi geliyoruz bekleyin.

PAİN(T) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin