Kskxkxkx

109 4 0
                                    

Sabah çalan telefonum sayesinde yeni hayatımın başlangıcına gözlerimi açmış bulunmakla birlikte tanımadığım birinin aramasıyla numaramımı dağıttılar aq diyerek açtım jsjsjs.
-Alo kimsiniz?
+Benim taehyung syeong park?
-Ahh günaydın efendim birşeymi oldu acaba?
+Birşey olması gerekmiyor ufaklık kalkta gel artık saatten haberin varmı senin!?
-Ahh bir saniye efendim..
Ah tanrım saat niye 9 daha yeni kalktım halbuki erken sanmıştım ağğhh ilk günden yaptım gene yapacağımı..
+Oradamısın taehyung?
-Ahh evet efendim ben şeyy.. üzgünüm geç kaldım ama ben sizden birşey isteyecektim?
+Söyle bakalım ufaklık?
-Ben bugün annemi yemeğe götürecektim hem zaten işede geç kaldım ya bu günlük mazur görseniz sorun olurmu hem söz vermiştim de?
+Ahh ufaklık seninle çok işim var gibi duruyor  tamam ama bir seferlik anladın mı?
-Evet efendim çok teşekkür ederim annemle ayrıldıktan sonra isterseniz çalışmaya gelebilirim?
+Kendin bilirsin istersen yarında başlayabilirsin ama bu akşam gelsen iyi olurdu?
-Neden efendim?
+Şey kardeşimin arkadaşlarıyla yapacağı parti varda yardımın hiç fena olmazdı hem onunla tanıştırırım seni nedersin?
-Peki efendim geleceğim iyi günler..

Ahh tanrım başım çatlıyor sanki. Neyse hazırlanayım annemi bir güzel gezdireyim bugün değilmi.. Yatağımdan telefonumu şarza taktıktan sonra yavaşça indim. Banyoya girip güzelce duşumu aldıktan sonra, siyah uzun kazağımı, siyah pantolonumu ve siyah deri çeketimide giydikten sonra saçıma şekil verip şarzı yarı yarıya dolu olan telefonumu anahtarımı ve cüzdanımı alıp evden çıktım. Ne var bakmayın öyle bugün siyah giyeceğim..

Yaklaşık 10 dakikalık yürüme mesafesinde olan min teyzenin dükkanının önüne gelip içeri göz attım herzamanki gibi çalışan bir kadın ve oturan çalışanlarr.. Ne diye onları alıyorsun ki sen çalışmayanı at gitsin demi ama..
-Ahh anne ben geldim hadi hazırsan çıkalım?
=Ahh evlat az bir işim kaldı hemen geliyorum geç sen otur şöyle..
-Anne sen ne diye bunları çalıştırıyorsun zaten bütün işi sen yapıyorsun çıkar gitsin!!
Hepiniz mutfağa geçip beni bekleyin!! Anne sende işin bitince çantanı al bekle beni.. Benim biraz işim var geleceğim..
-Siz koca kadını çalıştırmaya utanmıyormusunuz haa ne diye geldiniz buraya siz? Çalışmak için değilmi? Ozaman çalışın bir daha  annemi böyle yorgun görürsem hepinizi kovarım anladınız mı beni?
* Evet efendim anladık.
-Şimdi biz gelene kadar dükkan size emanet düzgünce çalışın birşey duymayayım ve ben geldiğimde annemi oturur şekilde görmessem dinlemem atarım dışarı hepinizi.. Hadi şimdi işlerinizi yapın hadii..!
Ne yaa iyi yaptım neyse ben gideyim...

-Ahh anne hadi gidelim.. Ne yemek istersin söyle bakalım?
+Ben başka birşey istesem senden evlat?
-Söyle bakalım?
+Ben şey... benim başka işim çıktıda az önce aradılar banka hesabımda sorun çıkmış brn ona baksam gidipte seninlede yemeği yarın yesek olurmu?
-Ahh öylemi tamam ben seni bırakayım ozaman?
+Ahh y-yok evlat ben giderim sen işine git hadi..
-Eminsin değilmi anne?
+Evet evlat sen git hadi seni seviyorum kendine iyi bak.. Ben sana nasıl söyleyeyim haa anneni kaybediyorsun diye, yanlız kalacaksın diye nasıl söyleyeyim haa oğlum nasıl.. (taehyung giderken sessizce arkasından söyler)

_______
Ahh madem yemek yok bende işime gideyim değilmi..
Yaklaşık 15 dakikalık yolun sonunda eve gelmemle arabadan indim ve zile basıp bekledim..
-Ahh ben geldim efendim.. (evin çalışanınada efendim diyor ama sonradan değişecek)
-Geç bakalım taehyung seni gelmeyecek diye biliyordum? Yanılmıyorumdur umarım?
-Yok yanılmıyorsunuz efendim bir işim vardı hallettim ve erkenden geldim. Ben üzerimi değişeyim ozaman sonrada işe başlayayım..
-Ahh önce bay syeonga görünsen iyii olur derim o seni bilgilendirir yapacağın şeylerde falan.
-Tamam saolun efendim..
-Hey bana efendim diyip durma artık junyef.
-????
-Adım diyorum junyef. Bana junyef yada hyung desen tercihimdir.. Herneyse git artık beyefendi odasında.. Üst katta sağdan üçüncü oda.

PAİN(T) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin