I THİNK I LİKE İT

164 5 0
                                    

  Yaşadığım şeyden sonra nihayet okula gelebildim
Aslında jeonla ne ilgisi var çözemedim ama umarım sevgilisi değildir yoksa yoongi hepimizi siker.. Herneyse nasılsa yoongiyle bunu konuşacaktık umarım tanıdığı çıkarda bizde yoonginin gazabından kurtuluruz neyse bu okulda iyi hox da çok uykum var be benim en kısa zamanda uygun bi yer bulsam iyi olur arada kestiririm sjsj
~ Ahh dostum bil bakalım az önce yemekhanede neler oldu?
°Ne oldu??
~ jungkook benim yemek yediğim masaya oturdu ve okadar boş masa olmasına rağmen ağğ çıldırmak üzereyim dostum...
° Ee ne olmuş yani??
~Ben ona  bakıyorum diye yemek yiyemedim hem o yanımdayken çok pis oluyorum onu anladım karıncalanıyor ufaklığım anlasana.. Hem bide benim için cok can alıcı bi sahneydi sen ne anlarsın ki ahh bir düşün şu belirginleşen kasları, o boynunda ortaya çıkan yol gibi damarları yok mu ahh onları daha farklı şekillerde görmeyi isterdim bir bilsen sjsjs....
°İğrençsin biliyorsun değilmi??
~ Sanada yanındakini yapacağım bak gör. Sende o rüyanda insini cinsini bilmediğin kişilerle değilde gerçekten ateşli bir gece yaşamanı sağlayacağım...
° Ahh git başımdan defol jsjs!!!!

Aslında iyi olurdu boyle her gece ateşli bi gece... Ayyhh nediyorum ben...

Fesat düşüncelerimi bir kenara atıp gidiyordum ki beni bırakmayan şeytanım yine iş başına girdi jsjsjs

T= Ahh başım noluyor be önüne baksana körmüsün!!

T=Senn!  senin ne işin var burda        

PJ=  Sen buraya ne için geldiysen bendeo onun için burdayım desem hem artık önüme çıkmaktan vazgeç yoksa hiç ...

T= Yoksa ne haa¿!! kendini ne sanıyorsun sen?

     PJ= Çok olmaya başladın sen gel  buraya..

Kolumu okadar çok sıkıyorki bırakması için herşeyi yaptım ama parmakları o ince bileğimden  bir kere bile ayrılmadı taki durup arkasına bakana kadar..

Ahh yoongi şimdi sıçtım kurtar beni dememe bile kalmadan  jeonun yoongiyi alıp bir sınıfa sokmasını izledim sadece...

PJ= jungkook hallet şunu!!

YG= Yahh bırak beni onu nereye götürüyor yahh sana diyorum bırak beni!!!

JJ= Kes sesini yoksa o güzel ağzını mahvedebilirim güzelim ha nedersin ama konuşmakta ısrar edersen orası senin bileceğin işş!!

Biraz yaramazlıktan birşeycik olmaz nasılsa yakışıklı seksimi seks jeon senin elini tutmuş demi yoongi azıcık azgın oll fırsatı kaçırma derimm.. İç sesime buradan şükürlerimi sunarım bende nezaman devreye gireceksin diye beklemiştimm ksjsjsjs

YG= Ama-aa be..
JJ= Sana kes sesini dedim değilmi güzelim.. ¡¡
YG= Bana sorarsan kesmemiz gereken başka şeylerde vardır ha ?? sencede öyle değilmi jungkook..

Öyle cilve dolu söyledim ki kesin olacak kesin 🙏

JJ=Kesmemiz gereken senin ufacık dilinse ben hazırım kesebiliriz güzelim..
Bunu demesiyle dilimi yanağımın içinde oynatıp ona bıraz daha yaklaştım...
YG= Bence o ufacık dilimi kesmeden biraz işlevine bakmalısın kesinlikle iş görecektir değilmi BEBEĞİM ... Anlarsın ya senin ufaklıkla baya bir iş görebilir..
JJ= Görmesini bende isterdim ama inan ufaklığım karşısında diz çökeceğin aşikar bence o ağzını kapatda yoksa cidden diz çöktüreceğim bilmelisin GÜZELİM...
______________________

PAİN(T) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin