"Bu RK900. Daha hızlı, daha akıllı, daha becerikli." dedi Amanda ve yanındaki boş, duygusuz gözlerle bakan androidi gösterdi elleriyle."Sen Cyberlife tarafından devredışı bırakılacaksın Connor." dedi ve şeytan kadar acımasız sırıtışını gözler önüne serdi.
08 Kasım 23:44
Connor'ın yaptığı hatayı anlamasının üzerinden iki hafta geçmişti. Devredışı bırakılacağını öğrendiği anda orayı terketmiş, Detroit'in bilinmeyen arasokaklarından birinde yaşamaya başlamıştı. Tabi yaşamak denilebilirse...
Her günü, her saati yaptığı hataları düşünmekle geçiyordu. Böyle giderse aklını yitirecekti. Hank intihar etmişti, Markus ölmüştü ve Cyberlife peşindeydi. Artık sokağa da çıkamıyordu çünkü tüm androidlerin kinini kazanmıştı.
Yardım isteyebileceği kimse yoktu, yardım da istemiyordu. Yalnızca.. Hank'i geri getirebilmek istiyordu. Onunla iyi bir ilişki kurabilecekken, aptal bir görevi daha çok önemsemişti. Ağır bedeller ödemişti bir hiç uğruna. Kaybettiği şeylerin telafisi yoktu, olmayacaktı da.
Gözlerini her kapattığında Hank'le son konuşması düşüyordu zihnine."Hank ben-"
"Beni yalnız bırak!" diyerek sözünü kesti Hank. Ve ekledi "Devam et, git ve umursadığın tek şey olan görevini tamamla!"
"Umursadığım tek şey, aslında bir hiçlikmiş. Bunu geç anladığım için çok pişmanım teğmen." diye mırıldandı belli belirsiz. Gözlerini kırpıştırarak olduğu yeri algılamaya çalıştı. Yine olmak istemediği yerdeydi. Amanda'nın yanında.
Başını dikleştirdi, artık kaybedecek bir şeyi olmadığının bilincindeydi. "Amanda, senin yüzünden sahip olabileceğim her şeyi bıraktım! Hayatımı aptal bir görev uğruna harcadım! Ama sen zerre pişmanlık duymuyorsun, değil mi?"
Kadın, zafer gülümseyişiyle konuşmaya başladı. "Neden pişman olayım ki? Olması gereken buydu. Bunun için uyandırılmıştın."
Connor sinirle kaşlarını çattı, artık hayatının son saniyelerini yaşadığını anlamıştı. "Umarım, başka hayatlarda karşılaşırız ve orada beraber olabiliriz teğmen." diye mırıldandı. Ve bunlar da son sözleri oldu. Bedeni yere, çimlerin arasına, düştü. Mavi kan yeşil çimleri maviye boyadı.
Connor, zar zor gözlerini açıp etrafa bakındı. Son gördüğü, kendi mezar taşının yanında yatıyor oluşuydu. Sonrası mı?
Hank'in de dediği gibi;
Koca bir boşluk.⚰
Şahsen oyunun en sevmediğim sonuydu, biraz kendim detaylandırayım dedim. Umarım hoşunuza gitmiştir.✨
-deviantishere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╚Dead End⚰╝ D:BH
FanfictionConnor, aykırı olmamayı seçmişti. Markus'u öldürmüş, Hank ile kötü anlaştığı için onun da intiharına sebep olmuştu. Sonunda ise bir üst modeli RK900 üretilmişti, kendisi ise devredışı bırakılacaktı. Connor hata yaptığını o an anladı, ama çok geç...