Chapter 1

26 0 0
                                    

       Încercam să citesc una din cărțile mele de suflet care reușea să mă bine dispună in majoritatea timpului , nu și azi, din câte se pare.

-Efectiv relația dintre mine și Aaron e moarta. Încerc să trag cu dinții de ea, dar nu pot să o mențin singura. Și nici măcar nu știu de ce nu pot renunța la el; spune trista.
Liniște...
-Voi măcar mă ascultați sau vorbesc cu pereții aici ?!

      Ivy, o roșcata frumușică plină de vise și foarte prostuță. Fata asta crede că lumea e in totalitate roz, încă n-a descoperit partea întunecată . Aaron, tipul de băiat după care toate fetele umbla, gen "bad boy", un fustangiu după părerea mea. Din păcate roșcata e atașată de el dintr-un motiv sau altul și nu o să-l las să o rănească.

     Aceeași părere o are Oscar. E cel mai bun tovarăș când vine vorba de probleme de rezolvat și de creat. A fost și este persoana care m-a ajutat cel mai mult când a venit vorba de incidentele din anii trecuți.

      Ridic plictisită ochii din carte la auzul remarcii acesteia:

     - Draga mea, mereu ti-am spun, iubește-l pe cel ce iubește nebunia din tine, nu te îndrăgosti de un idiot care te forțează să fii cum nu ești. Și crede-mă, Aaron chiar este un idiot. Hmm... fii cu cineva ca Oscar spun cu un zâmbet ștrengar primind o încruntătura și un pumn jucăuș in umăr din partea șatenului.

-Pardon ? întreabă Ivy debusolata.
Uneori mă întreb cum roșcata asta nu-și pierde capul la câte de amețită este.

-Nimic, știi că Yana mereu face glume proaste!; spune pe un ton apăsat.

-Glume proaste? Eu ? Sigur, dacă te face sa te simți mai bine, da, eu fac glume proaste, dar adevărate spun sperând sa nu primesc niște cuvinte "frumoase" din partea sa.

- In fine ciudaților, mergem și noi la petrecerea lui Brandon sau vom sta ca niște triști aici toată seara ? Am auzit ca au băutura și iarba, plus că știți ca el dă cele mai demențiale petreceri fără să aibă de furcă pe baza deranjului public și a celorlalte chestii; incerca prietena mea să ne convingă să mergem acolo.

- Brandon? Tipu' din echipa de fotbal ? Pff... nicio șansă spun plictisita. Știi doar că o să fie toată echipa și prostia dăunează rău, deci nu mersi!

- Oh haide, insistă Ivy,  Ne vom distra și voi avea șansa să vorbesc cu Aaron, spune cu o sclipire in ochi, chiuind.

    -Spune-mi ca nu esti de acord in decizia asta neisprăvita, Oscar !..

    -Cred că este o idee buna, trebuie să destindem și noi atmosfera, oricum toți pentru unul și unul pentru toți, afirma afurisitul care din câte se pare a trecut in tabăra adversa deși se vede că nici pe Oscar nu îl prea încânta ideea, dar o face pentru ea. Sunt destul de uimita ca lasă atâta de la el.
      Când l-am cunoscut și el era un așa numit "bad boy" cu fete in limba după el, însă bunătatea ascunsa din inima sa ne-a ajutat pe amândoi. Nici mare nu îmi e mirarea că era cu adevărat Lucifer pentru fete. Oscar e un băiat bine făcut cu o atitudine admirabilă. Ochii de un negru intens te ademeneau in transă, gropița din obrazul stâng care își făcea apariția de fiecare data când satenul zâmbea și corpul bine tonifiat după ani de sală îl făceau să pară scos din reviste PlayBoy. Dar se pare că farmecele roșcatei l-au prins și pe fostul fustangiu.

     - Poate voi vă veți distra, nu calc nici moarta acolo!
     -Pe bune, vino și tu cu noi, așa sigur ne vom distra, cine stie... poate îți găsim și ție o bucățică, zâmbește ridicându-și sprânceană perfect penseta. Oricum este ultimul nostru an de liceu și chiar meritam să petrecem la greu!
     Simt cum cartea îmi este smulsă din mâine și azvârlita pe geam. Pe geam ?! Ce dracu Ivy!
    -Oh, spune-mi ca nu ai făcut asta spund lipindu-i o palma peste mână.
     Uitându-se socata la mine o pufneate râsul.

The moment Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum