Кацнахме в Берлин. Хванахме си такси и след 40мин. бяхме пред къщата на Алекс. Слязохме, аз я целунах и тръгнах към нас.
А- Любими, моля те ела с мен. Ако Кристофър ни е изпреварил и е в къщата какво ще правя? Казах ти, че не мога да остана в тази къща. Освен, че Кристофър знае къде се намира и 100% съм убедена, че ще дойде в къщата вече живее приятелката ми и не искам да и се пречкам.
З- Добре къде мислиш да отидеш?
А- Хммм не знам, някъде наблизо може би. В някоя къща, която се намира в изключителна близост до тази на приятелката ми. В някоя къща от която като изляза на терасата мога да виждам спалнята на приятелката си. Така ще мога да я държа под контрол и да виждам с кой си ляга. Ти сещаш ли се за някоя такава къща?
З- Хей ъмм искаш ли да дойдеш да живееш в моята къща незнайно как тя отговаря на описанието.
А- Наистина ли, не мога да повярвам...идвам!
Започнахме да се смеем като луди.
Александра почука на вратата и отвътре се чу приглушен мъжки глас "Аз ще отворя". Аз и Алекс се спогледахме.
З- Ами ако Кристофър вече е тук, какво ще правим когато ни отвори сега?
А- Не е той. Познавам гласа му, не беше неговият.
Вратата се отвори:
- Сега да не кажеш, че аз те прекъсвам, защото току що ти прекъсна мен.
З,А- ЕРИК!?
Е- Да аз съм. Забдиел защо дойде, защо почука на вратата, прекъсваш НИ.
З- Връщам си.
Когато видях размазано червило по устата и врата на Ерик направо избухнах. Никога до сега не се бях смял толкова много. Като си помисля, че той е бил точно по средата на "нещо" и ние сме почукали на вратата...😂😂😂😂и той сега ни гледаше със сърдито изражение.
- Ерик, защо ги държиш на вратата- приятелката на Алекс се появи зад Ерик- Але, влизай това все пак е твоя дом, защо чакаш да те поканят да влезеш в дома си?
Влязохме в хола и седнахме на дивана.
Е- Е, вие двамата сега сте...
А- Да заедно сме-Алекс прекъсна Ерик- а вие двамата заедно ли сте?
Е- Не!
Момичето погледна към Ерик с изненада, изглежда се ядоса, но не каза нищо. Александра също забеляза какво се случи и и стана доста неловко както и на всички защото настъпи няколко минути тишина.
А- Е, аз дойдох да си взема малко дрехи и отивам в Забдиел.
Е- А, ясно, правим размяна-ти отиваш при Забдиел, а аз идвам тук.
Мовичето обаче видимо раздразнено каза:
- Не, тръгнаш си и ти!
Ерик те каза нищо повече.
Алекс си събра багажа и отидохме в нас.
З- Заповядай принцесо, това вече е нашата стая.
А- Ооо, колко мило.
Аз освободих половитата гардероб, за да има къде да нареди тя своя багаж. След като приключихме вече беше митало полунощ. Излязохме на терасата, за да си починем малко, но вместо да усетим спокойната обстановка на квартала, в който живеехме ние усетихме нажежената обстановка между Ерик и приятелката на Алекс, които се караха толкова силно, че се чуваха все едно са в стаята ми.
З- Мислиш ли, че трябва да ги спрем?
А- Остави ги, те ще се оправят.
Алекс се усмихна и започна да ме целува...докато онези от отсрещната тераса се караха при нас нещата ставаха доста горещи и заради това затворихме вратата на терасата и се отправихме директно към леглото...
YOU ARE READING
You&I
RomanceАз съм Забдиел де Хесус на 20год. Скоро аз и моите приятели Ерик и Джоел си купихме къща в един спокоен квартал в Берлин.Естествено приятелите ми веднага си намериха момичета и прекарваха повечето време с тях. До нас имаше къща, която се продава и м...