1☮

1.1K 30 7
                                    

SELAM :) MULTİMEDİADA MATT VAR.İYİ OKUMALAR

''Hayır patron'' dirseklerimi dizlerime yerleştirip ''Ama bi gelişme olursa haber vereceğiz''.Bana iyice yaklaştı ''Siz değil sen vereceksin'' dedi.''Sen'' kelimesine ayrı bir vurgu yapmıştı.Şaşırarak:

''Nasıl yani?''

''Yani düşmanımızı kendimize çekicez''

''Hala anlamadım?''

''Yani....Sen...Kızla....Sevgili....Olucaksın.'' Kelimeleri sanki bir bebeğe anlatıyormuş gibi yavaş yavaş söylüyordu.

''Patron bu saçmalık.....Ben yapamam.''

''Ya yaparsın,ya da elindeki herşeyi kaybedersin Matt Simon.''

''Durumdan haberdar ederim patron''

Kapıyı sertçe vurup kapattım.Lanet olası adam.

LİAM MCLAİN(PATRON): PİSLİK HERİFİN TEKİ.FLORİDA ŞEHRİNİN EN KÖTÜ SUÇ ÇETESİNİN BAŞKANI.ADAM ÖLDÜRME,CİNAYET,TEHDİT,HARAÇ KESME,TECAVÜZ HERŞEY BU ADAM DA VAR.KENDİSİNDEN BAŞKA KİMSEYİ DÜŞÜNMEZ.ASLINDA AMERİKALI AMA ÜLKESİNDEN SÜRGÜN EDİLDİĞİ İÇİN TURKİYEYE YERLEŞTİ.

Dışarı çıktığımda Enis gazete okuyordu.Beni görünce yerinden kalkıp yanıma geldi.

''Ne dedi?''

''Ne diyecek.Yine boktan bir işe bulaştırdı.Geçen günkü kızı kendime aşık ettirip öldürecekmişim.Hayvan herif.Umarım bir kızı olur ve aynen bu şekilde öldürülür.''

''Kötü bir iş değil işte.Sevgilin olacak'' kahkaha atmaya başladı.Bende sinirden gülmeye başladım.Ama aklımda hala patronun verdiği iş vardı.Nasıl yapacaktımki,masum bir genç kızı nasıl ilk önce kandırıp sonra öldürecektim? Kafam hala darmaduman...Ama siz şimdi olayı merak ediyorsunuzdur.Anlatayım.Ama anlatmadan önce kendimi tanıtayım:

Adım KEREM ATASOY.Henüz daha 21 yaşındayım.Liam MClain emrinde yaşıyorum.İşimden nefret ediyorum.''Neden hala çalışıyorsun?'' diye sorarsanız,cevabı klişe ''PARAM YOK''.Evet param yok.Üstelik böyle bir pislikten kurtulmanız ancak ölümle sonuclanır.İşim gereği kötü,kinci ve insanlardan nefret etmem gerek.Evet insanlardan nefret ediyorum ama asla kin duymuyorum.Kin duyduğum tek adam ''BABAM'',evet babamdan nefret ediyorum çünkü hiç tanımadım,anlayacağınız gayrimeşru bir adamım.

24 SAAT ÖNCE!

-Enis adam kaçıyor yakala!'' diye bağırdığımda Enis büyük bir hızla adamın peşinden koşmaya başladı.Bende kısa yoldan koşmaya başladım.Yolda bir genç kız vardı ama umursamadım,çünkü şuan başka bir işim vardı.Koşarken yavaşça kıza baktım.Birkaç saniye duruğ bakıştık.Güzel ve masum bir yüzü vardı.Ama gece gece sokakta olduğuna göre o hayat kadınlarından olmaalı.Düşüncesi bile iğrenç.

Büyük bir hızla koştuktan sonra,kovaladığımız adam önüme çıktı,ani bir hareketle kollarını tutup yere yatırdım.

''Kaçabileceğini sanıyordun değilmi.Haha bu bizim işimiz dostum''

''Lütfen bırakın beni,borcumu ödeyeceğim.Yemin ediyorum''

''Bunu patrona anlat'' dediğim anda patronun sesini duydum.Bize doğru geliyordu,yanında iki tane bodyguard vardı.Ellerini bekle der gibi işaret edince ellerimi adamdan çektim.Bodyguard'lar hemen koşup adamı yerden kaldırdılar ve patron adamı konuşturmaya başladı:

-Borcun vardı.'' dedi kısa ve öz bir tavırla.

-Size yemin ederim ödeyeceğim.Bu sıralar işler çok yoğun değil,toparlamaya çalışıyorum.

-Maalesef ''Mclain'' kurallarında borcunu en fazla 5 ay içerisinde ödeyebilirsin.'' dedi,beş ay derken eliyle beş işaretini göstererek.''Borç bu gece ödenecekti değilmi Kerem'' bana bakıp sordu.

-Evet patron bu gece ödenecekti'' dedim kendimden emin bir şekilde.

-O halde arkadaşımızı hemen gönderelim.

-Ne dediğinizi anlamadım?'' dedi adam korkulu bir şekilde.

-MEZARA'' dedi patron üstüne basa basa.

Bana bakıp ''Başla'' der gibi kafasını salladı.Cebimden bıçağımı çıkarırken sesler duyuyordum,birkaç kızın gülüşme sesleri.Ama buraya geleceklerini sanmam.Bıçağı açarken önümdeki adamın yalvarmaları başlamıştı.Bla bla bla.....Bıçağı çektiğim gibi adamın karnının hemen ortasına sapladım.O da yetmezmiş gibi kalbinin hemen üstüne sapladım.Ben bunları yaparken gülüşme sesleri yakından gelmeye başlıyordu.Arkamı döndüğümde 2 kız vardı,ve aralarından bir tanesi az önceki kızdı.Patron ve Enis'de kızlara bakıyordu.Kızlar bir bana birde ölen adama bakıyorlardı.Anlaşıldı 2 kişi daha ölecekti.

Mclain kurallarında eğer gizli bir iş yapıyorsan ve onu birisi görüyorsa şahit kişilerde öldürülür.

DÜŞMAN☮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin