Selam.Öncelikle yeni yılınızı kutlarım ♥.2015 size sağlık,huzur,mutluluk,sevinç getirsin♥ .Multimediada Aslının davette giydiği kombin var.İyi okumalar.♥♥♥
''Aslı gerçekten kabul ettinmi daveti?'' dedi Hazal şaşkın bir şekilde.Bende dolabımdaki elbiseleri tek tek denemekle meşguldüm.
''Ya neden olmasın Hazal?.Birbirimizi tanıma fırsatı işte''
''Ya sen,dönülmez bir yola giriyorsun,biliyosun değilmi?Yarın karşıma gelip çıkıyoruz deme bana'' dedi.Aynada siyah elbiseyi kendime tutarken dudağımı ısırdım,olabilirmiydi gerçekten? Neyse gelin güvey olmayayım kendi kendime.Hazal yatağın üzerinden çantasını alıp ''Neyse ben gideyim.Sen meşgulsün,şimdi saç-makyaj derken ayağına dolanmayayım.'' dedi.Yanağımı öpüp odamdan çıkınca aşağı indi.Şimdi hazırlanmaya başlayayım,son 3 saat...
Yok,yok,yok...Dolabımda bir tane bile güzel elbise yok.Şeytan diyo git bi tişört bi pantol giy... En son ne zaman alışverişe çıktığımı hatırlamıyorum. Ama gözüme çarpan tek elbise siyah mini elbiseydi. Hmm tatlı bir elbiseydi. Tamam elbisem seçildi. Bu elbiseyi giyiyorum,şimdi geriye tek kalan şey saçım ve makyajım. Elbisemi yatağıma düzenli bir şekilde koyduktan sonra makyaj aynasına oturdum. Elime telefonu alıp internetten Sac modellerine baktım. Aman Allahım hepsi çok abartılı,oysa benim istediğim sade küçük birseydi,hem elbisemde zarifti. Bu randevuyu çok önemsiyorum,çünkü hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlanmıştım. Tanışalı tam olarak 4 gün olmuştu ve ben o günden sonra rüyalarımda hep onu görüyorum. Hatta bu gece rüyamda elinde beyaz orkideler vardı,takım elbise giymişti ve beni sadece bizim bulunduğumuz bir lokantaya götürmüştü. Sonra elimi tutup beni öpmüştü. Ama bunlar hayaldi,adı üstünde "HAYAL".
İnternetten saç bulamayınca kendim birşeyler düşünmeye çalıştım,ve tatbiki bulamadım. Sonra odamın kapısı tıklatıldı ve annem içeri girdi. Etrafa göz gezdirip "Merhaba Tatlım,annelik hislerim kızımın yardıma ihtiyacı olduğu sinyallerini verdi. Doğrumu?" dedi ve içeri girdi. Kafamı sallayıp "Evet annecim,bahsettiğim randevu bugün ama ben hala sac bulmuş değilim. Ve geriye kalan zamanım son...inanmıyorum 2 saatim var anne ben napıcam?" dedim endişeli bir şekilde. Annem gayet sakin bir şekilde yanıma geldi ve yanaklarımı ellerinin arasına aldı "Canım kızım seni ilk defa böyle görüyorum,belliki bu çocuk senin için çok önemli,neydi adı Kerem'di galiba" dedi düşünür şekilde. Anneme şaşkın bir sekilde "sen nerden biliyorusun adını, sana söylediğimi hatırlamıyorum" dedim. Annem küçük bir kahkaha atıp "4 gündür üstünü örtmeye geldiğim zaman Kerem Kerem diye sayıklıyorsun" dedi. İnanmıyorum su an kızardığıma %100 eminim. "Anne...Şey artık saçımı yapabilirmisin?" dedim. Annem bana otur işareti yapınca sandalyeme oturdum.
Annem çok hamarat bir kadındır. Babam bizi terk ettiginden beridir beni tek basına büyüttü,bana hem babalık hem annelik yaptı. Babam sözde iş için Kanada'ya gitmişti ama gittiğinden beridir ne arama ne bir mesaj yoktu. O günden sonra ona dair bu evde adı bile geçmedi. Annem artık istemiyordu onu,bende istemiyordum,şimdi Allah bilir hangi kadınla sürtüyordu...Her neyse o adam umurumda degildi.
Aynaya baktığımda annem saçımı açık bırakmış ve uçlarınada maşa yapmıştı,yani kısacası mükemmeldi. Anneme sarılıp teşekkür ettim. Annem odamdan çıktığında elbisemi giydim,sonra makyajımı yapmaya başladım. Kırmızı kadife rujumu dudağıma sürdükten göz makyajıma geçtim,eyeliner sürdükten sonra kirpiklerime maskara sürdüm. Tamam bu kadar makyaj yeterli,zaten rujum herseyden önce ben buradayım diyordu. Keremle saat 7 için anlaşmıştık saat şuan 6 son 1 saat. Ama benim heyecanım icimi kemiriyor. Bir an önce gidip onunla aynı masada yemek yemek istiyordum. 4 günlük rüyalarımın adamı ile konuşmak istiyordum,onun hakkındaki herseyi öğrenmek istiyordum. Hangi yemeği seviyor,hangilerinden nefret ediyor,alerjisi olan birşey varmı,herhangi bir hastalığı varmı? Bilmek istiyordum,herseyi,onun hayatını ve onu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN☮
RandomYıllar yılları kovaladı, bir yerden başka bir yere koşturdum durdum. Hayallerim hep benimleydi ama hep ezildim ve horlandım.Canımın istediğini değil de, hep başkalarının istediğini öne çıkarmaktan ve düşüncesini öne çıkarmaktan kaybettim.Tanrı beni...