2☮

307 24 4
                                    

Kızlar şaşkınlıkla koşarken ben ve josh'da aynı hızla koşuyorduk.Kızlar bir köşeyi döndükten sonra daha fazla hızlandık.Tam köşeyi döndüğümüzde kızları araya sıkıştıklarını gördük.Çıkmaz sokaklar hergün işe yarıyorlardır.Sarışın olan kız saçını ellerinin arasına götürdü,korkmuştu,belliydi yüzünden.Enis sarışının boynuna kolunu doladığında,diğer kız o cırtlak sesiyle ''Bırakın bizi...Biz-biz size hiçbirşey yapmadık'' dedi.Sarışın olan güçlü birine benziyordu,kolunu Enis'in karnına geçirdi.Enis acıyla yerde kıvrılırken koşarak yanına gittim.O sırada kızlar koşarak yanımızdan ayrıldılar.İşte şimdi bitmiştik,kızlar gitti ve yüzümüzü gördüler.Burdan sonraki durakları Polis Merkezi olmalı...

****

GÜNÜMÜZ

Uyku..Şu iğrenç hayatımda olan en güzel şey.Az da olsa içinde mutlu olabiliyordum.Mutluluk....Ve sona erdi.Sabah bu iğrenç alarm sesiyle uyanmayı kim severki.Yatağımdan yavaşça kalkıp banyoya doğruldum.Aynadaki görüntümü görmek istemezsiniz,dağılmış saçlar,uykulu gözler.Uuu biraz sevimlimi ne?

Sıcak bir duşun ardından siyah tişörtümü ve pantolonumu giydim.Sade ve şık.

Bugün o gün.Saçma sevgili rolünü oynama günü.Hiç tanımadığım bir kızı kendime aşık edecektim,saçma değilmi? Tamam,henüz yalnızlıktan ölmedim ama kendi sevgilimi aşık olarak bulmayı tercih ederdim.Ceketimi ve spor ayakkabımı giydikten sonra dışarı çıktım.Kimseyi umursamadan yürüyordum,insanlara çarpa çarpa,kimileri arkamdan küfürler etsede,kimileri kibarca özür dilememi bekledi.Hadi ama ben Kerem Atasoy,özür dilemek ve benim aramda dağlar kadar fark var.

Sonunda gelmiştim.Bulunduğum yer SEZEN ÜNİVERSİTESİ.

DÜŞMAN☮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin