Bir Planım Var...

616 41 2
                                    

" İvana bağırdım için özür dilerim dostum ! "

" Bende özür dilerim söz bir daha yapmayacagim "

" Ah bu çok iyi olur " Eli söze atladı

" Eee bu akşam ki baloya nasıl gidiyoruz "

" Ayaklarımızla " dedi Kat ama bayat bi espiri olduğu için hiç birimiz gulmedik ve Kat bozuldu gerçi o alışık.

" İmm ben ne giysem "

" İvana bence sen pembe mini elbisenin giy tatlım onunla çok şirin oluyorsun "

" Bencede İvana " Eli'nin bana destek vermesi hoşuma gitmişti.

" Tamam o zaman Sofia bence sende mavi mini sıfır kol olan elbisenin giy öyle harika bir egoya bürünüyorsun "

" Tamam tatlim "

" Eee Eli ve ben ne giyecegiz "

" Ben yeni bir elbise aldım Kat sen kendine bak "

" Heey ! " Eli'nin siyah önü kısa arkası uzun elbisesini hepimiz onaylamistik .

" Kat bence sen gri balon etekli karpuz kollu elbisenin giy çok tatlı oluyorsun . " dedim

" Ah peki "

" Ama kızlar emin olun en sexymiz Eli " dedi İvana onu basimizla onayladık. Hepimiz kiyafetlerimizi giydik ve saç , makyaj hepsini tamamladık . Kat'in Land Rover'ına bindik ve okulumuzun yolunu tutuk.

***

Okula geldigimizde herkesin çoktan müziğe kapılıp çılgınca dans ettiğini gördük. Böyle partiler sık sık olurdu ama genelde az kişi gelirdi tabii biz her partide basrolduk . Ama bu partide neredeyse okulun hepsi gelmişti.

" Neden herkes burada genelde kimse gelmez " dedi Kat benimle aynı şeyleri düşünen tek o değildi tabii.

" Kesin özel bir şey var " dedi Eli

" Bence Eva surtugunun doğum günü falan "

" Haklısın İvana ama onun doğum gunuyse bizim burda işimiz olmamali "

" Ne yani gidiyor muyuz ? "

" Henüz değil Kat öğrenmemiz lazım eğer gerçekten Eva'nin doğum gunuyse berbat etmeden gitmek bize yakışmaz " tek kaşımı kaldırarak Jerr' i yanıma çağırdım.

" Jerr bugün özel bir gün mu ? "

" Evet "

" Ne özelliği var ? "

" Hadi ama Sofia bilmiyorum deme bana "

" Bilmiyoruz "

" Bugün One Direction geliyor "

" Ne ? One Direction neden geliyor ki ? "

" Eva ' nin doğum günü o yüzden "

" Tamam Jerr çok sağol "

" Rica ederim " Jerr bizim dörtlünün ayakcisi gibi bir şeydi yani okulda olup biten her şeyden haber veriyordu.

( NOT : BUNDAN SONRA KONUŞMALAR İSİMLERİN BAŞ HARFLERİYLE GÖSTERİLECEKTİR )

E - " Ee aklında plan olan var mı ? "

K - " Bende bir şey yok "

İ - " Olsa şaşardım zaten Kat ! "

S - " Bende bir şeyler var " dedim ve gülümsedim.

E - " Yine ne seytanliklar var aklında " Eli'ye yandan bir bakış attım :)

S - " Dinleyin beni ! :) " özel dörtlü cemberimizi oluşturduk ve ben planı anlatmaya başladım.

*

K - " Peki yaa planladığımız gibi gitmezse ? "

S - " O zaman kaçar gideriz "

E - " Tamam :D "

İ - " Yine çok eglenecegiz :) "

S - " Evet , kesinlikle :) "

İlk Aşkım ( Harry Styles Fanfic )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin