Uykucular

226 29 1
                                    

K - " Hadi Sofia hazırlan gidiyoruz "

S - " Tamam Kat tamam " kalktım sıcak bir dus alıp odama geçtim ilk başta telefonumu kontrol ettim Harry mesaj atmisti

' Günaydın prenses -H'

' Günaydın aşkım -S' hem kiyafetlerimi giyiyor hemde Harry'e mesaj atıyordum

' Geliyoruz birtanem hazır olun -H '

' Tamam aşkım -S ' aşağı indim kapı çaldı ne ara gelmişlerdi Eli kapıyı açtı bende Eli'nin 2 metre arkasında duruyordum kapıda Harry vardı

H - " Günaydın Eli , günaydın Sofia hadi eşyalarınızı alın gelin "

E - " Tamam :) " herkes kendi valizini alıp arabaya geçti .

***

Gemiye geçtik ama deniz beni tutardı . Kusmamak için hapimi ictim . Sonra Harry'le martılara simit attik. Biz geminin diğer tarafindaydik bu yüzden biraz rahattik ama asıl rahatligimiz zaten söyleyeceğimizdi . Harry 'nin dizine yattım saclarimla oynamaya başladı bende onun bacağına yuvarlaklar ciziyordum .

H - " Evet bu gizli saklı son saatimiz "

S - " Evet :) " kalktım ve Harry'nin yanına oturdum ve ona sarıldım kalbinin sesini dinlemeye başladım . Oda saclarima öpücük konduruyordu . Ona baktım ve öptüm . Yanagindaki gamzeyi göstererek gülümsedi . Tam opusecekken biri oksurdu  baktığımda Louis'i gördüm . Yakalanmistik !

Lou - " Biliyordum "

H - " Dostum kimseye söyleme biz kampta aciklayacagiz "

Lou - " Tamam :) " Louis gerçekten çok iyi biriydi . Kat olsa hemen bagirirdi . Harry'den ayrıldım ve diğerlerinin yanına gittim hepsi kahkaha atiyordu .

S - " Neler oluyor burda ? :) "

E - " Midedarinin hikâyelerini dinliyoruz "

S - " İyi size bol eğlenceler " ordan ayrılıp Harry'nin yanına gittim . Yatıyordu . Uyumustu . Uykucu :) Louis yanıma geldi .Harry ' e bakarak

Lou - " Çok uykucudur "

S - " Belli ama bende öyleyim :) "

Lou - " Siz birbiriniz için yaratilmissiniz "

S - " Galiba evet " bende Harry'nın yanına yattim . Gözlerimi kapadim . Harry bana sarıldı bende ona sokuldum ve kokusunu içime çekerek uykuya daldım.

***

N - " Uykucular uyanın " Niall'in bagirmasina ikimizde sıçradık

S - " Niall insanca uyandirabilirdin "

H - " Evet Niall bogurmene gerek yoktu "

N - " Bırakın şimdi onuda neden beraber uyuyorsunuz sarılarak falan "

S - " Uyuya kalmışız Niall uyuyuncada sarılmışız "

N - " Zaten sizi periler beraber yatırdı " ikimizde cevap vermeden gemiden indik .

İlk Aşkım ( Harry Styles Fanfic )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin