Harekete Geç !

446 33 4
                                    

One Direction korumalarla içeriye girdi. Bahçede onlar için kulis gibi bir şey yapılmıştı ve oraya geçtiler. Herkes oraya girmek için elinden geleni yapiyorlardi ama giremiyorlardi . Tabii biz hariç çadır gibi olan şeyin arkasından dolaştık ve Kat'in bıçağıyla çadırı yırttık hiçbiri farketmemisti taki içeri girene kadar . Hepsi çığlık attı baya korkaklarmis . Çığlık atmayı kesip bize bakmaya başladılar.

H - " Hey kimsiniz siz ? "

S - " Bu okulun popi kızları "

Li - " Tamam fotoğraf çekilelim ama hemen gideceksiniz. "

K - " Ahh.. Canım biz onun için gelmedik ki "

Z - " Neden geldiniz peki ? "

İ - " Şey.. Şimdi bugün birinin doğum günü ve biz o kişiye uyuz oluyoruz... "

N - " Ah bizde ! "

E - " Ne işiniz var o zaman burda ? "

N - " Babası rica etti o yüzden "

S - " Siz neden uyuzsunuz ? "

H - " Benimle çok uğraşıyorda "

S - " Acıdım şimdi.. Neyse onun için bugünü berbat etmek istiyoruz. "

H - " Eee... "

S - " Bi dinler misin ? Bir planımız var ve size ihtiyacımız var yani 4 kişi yapamaz ve bu okulda bize yardım edecek kimsede yok "

Lou - " Plan ne ? "

İ - " Kabul mü ? "

Z - " Plana bağlı "

S - " O zaman bi çember kurun "

***

H - " Imm gayet güzel bi plan ama ne zaman başlayacağız ? "

S - " Ben talimat vereceğim Harry " kafalarını tamam anlamında salladilar.  Bizde çadırdan çıktık . Konser başladı ve ' More Than Tihs ' i söylemeye başladılar. Şarkının ortasında Eli bahçedeki bütün ışıkları kapattı . Herkes çığlık atmaya başladığında sıra onlardaydi .

H - " Herkes sakin olsun Eva'ya bir sürprizimiz var. " Içimden ' ne sürpriz ama ' dedim :) .

Li - " Şimdi beraber iş birliği kurarak yaptığımız videoyu izleyecegiz. "

Z - " Ama bunun için Eli , Kat , Sofia ve İvana'nin buraya gelmesi lazım " hepimiz yanlarına gittik.

S - " Arkadaşlar hepiniz biliyorsunuz ki Eva popi bir kız .."

İ - " Ama bu videoyu izlettikten sonra  popiligini kaybedebilir "

E - " Hatta ona aranızdan nefret bağlayanlar bile olabilir. "

K - " Ama en çok yeni sevgilisini uzecektir "

N - " Şimdi hep beraber videoyu izleyelim . " Zayn videoyu açtı videoda ne olduğuna gelirsek : dün gece eski sevgilimle kendi bahcelerinde öpüştükleri ve sevistiklerinin videosu vardı. Artık bundan sonra yapacağımız şey kacmakti .

S - " Harekete geç ! "

H - " Ne hareketi yapacağımızı yaptık ya "

S - " Kacmamiz gerek " hepimiz tam gaz bahçenin arkasından koşarak çıktık . 2 sokak sonra nefeslerimiz kesildi ve durduk

H - " Sofia neden kaçtık şimdi ? "

S - " orada kalsanız ne olacağını biliyor musun ? "

H - " Ne ? Ne yapabilirlerdi ? "

S - " Eva ' nın korumaciklari size orada neler yapardi acaba ? Kum torbası olarak kullanılırdınız  " Hepsi bana baktı ve ben kendimi yere attım .

( Eva )

Herkes üstüme geliyordu. Sevgilimden tokat yemistim ve bu beni okulda tamamen yerin dibine soktu. Aglamaktan göremiyorum . En sonunda tekrar tokat yedigimde kendime gelebildim

A - " Eva kendine gel ! "

E - " Ann , Ann ? B-ben ne yapacağım Jo , Jo gitti Ann "

A - " Kendine gel . Ama sen kaşınmıssın tatlım sevgilin var ve sen başkasıyla sürtüşüyorsun "

E - " kes Ann kes ! "

A - " Okee ama burdan çıkmamız gerek "

E - " tamam ... Ann doğum günüm mahvoldu hep o One Direction ' in yüzünden "

A - " şimdide suçu onlarda mı buluyorsun "

E - " Tanrım sakın onları bana koruma " Bahçeden çıktık ve Ann beni eve bıraktı.

( Sofia )

S - " Tamam her şey için teşekkürler gule güle "

N - "Şey Eli yani kızlar yarın bi yemek yiyelim mı ? "

E - " O-olur yani bana u-uyar "

H - " O zaman yarın 5 te biz sizi okulun önünden alalim "

S - " Tamam gayet uygun "

Z - " Güle güle "

***

K - " Hadi ama Eli Niall senden hoşlanıyor "

E - " S-saçmalama Kat ! Sadece sizden daha çok yakınız "

İ - " Peki neden sen ?! "

S - " Kızlar gitmeyin Eli ' nin üstüne hoşlanmış olamaz mı ? "

E - " sağol Sofia "

K - " Sofia yoksa sende Harry ' den mı hoşlanıyorsun "

S - " Kes Kat ! " dedim ve yastığı firlattim o bana firlatirken egildim  ve Eli'ye geldi böylece hepimiz yastık savaşına başladık .

İlk Aşkım ( Harry Styles Fanfic )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin