FİNAL

279 31 8
                                    

Arkadaşlar final yapmak zorundayım çünkü daha fazla ilham gelmiyor :( ama yeni bir hikayeye baslayacagım :D önceden yazmıstım simdi buraya geçirecegim , okumanızı rica ediyorum :) hepinizi cooo..k seviyorum <3 :*

Hepimiz çılgınca dans ediyorduk . Saçlarım birbirine girdi. Kendimi durdurup saçlarımı düzeltmeye başladım ama başarılı olamadım .

H - " Ben duzeltirim " Harry'nin saclarimla oynamasına bayılıyordum. Duzelttiginde dudagina öpücük kondurdum.

S - " Bir şeyler içelim mı ? "

H - " Tabii :) " viskiyi Harry'e verdim. Tek dikişte bitirdi . Bende ona bakıp tek dikişte bitirdim. Sonra tekrar dans etmeye başladık. Hava kararmak uzereydi. Bende biraz tek kalmak istedim. Harry'nin yanından ayrıldım . Ağaçların dibine yattim ve düşünmeye başladım. Harry'den hoşlanmıyor onu gerçekten çok seviyordum. İlk başlarda uyuz olsamda şimdi ona aşıktım. Tanışmamız , tanışmamız gerçekten çok garipti. Okul partisinde çadırı yırtıp planı kabul etmeleri. Sonra bir daha ayrıilmamamiz . Harry'le sarhosken opusmemiz aynı yatakta uyumamiz . Her şey çok güzeldi. Umarım Harry bana aşıktır. Hayatta en çok istediğim şey buydu . Eğer beni severse ömrümün sonuna kadar onunla olabileceğim. Şu ana kadar bana seni seviyorum demedi.

H - " Sofia "

S - " Harry ! "

H - " Ne düşünüyorsun ? "

S - " Hiç " Harry yanıma yattı , ona sarıldım.

H - " Sofia " sesi çok kısık çıkıyordu sanki birilerinden saklıyordu söyleyeceği şeyi

S - " Efendim "

H - " Seni seviyorum " Tanrı dileklerimi kabul etti !

S - " B-bende seni seviyorum " Kafasını kaldırıp dudaklarimi öpmeye başladı bende ona karşılık vermeye başladım. Uzun opuslerden sonra dudaklarımızı ayırdım ve esnemeye başladım.

H - " Uykucu :) Hadi uyuyalim " kafamı evet anlamında salladim. Çadırın içine girdik ve birbirimize sarılarak uyuduk.

** 2 YIL SONRA **

İvana ve Zayn evlendi . Çocukları oldu . Dünyalar tatlısı bir kız adını Candy koymuşlardı . Niall ve Eli nisanlanmisti . Evlenmek istemiyorlardı . Sadece nişanlı kalmak istiyorlardı . Louis ve Elanour ayrılmıştı . Ve grup olarak şarkıya ara vermişlerdi . Liam ve Kat çok zorlu yollardan geçmişlerdi ama yinede ayrılmamislardi geçen yıl çıkmaya başlamışlardı . Ve Harry'le ben . Hâlâ çıkıyorduk evlenme konusu hiç açılmamıştı .

H - " Aşkım " yanagimi öptü

S - " Efendim aşkım "

H - " Ne düşünüyorsun öyle ? "

S - " Bizi " tekrar öptü beni çok hoşuma gidiyordu opusleri

Li - " Gençler Paul aradı : Bu kadar ara yeter artık müziğe geri dönüyorsunuz dedi "

Z - " Auvv biz böyle gayet iyiydik ama "

N - " Yapcak bir şey yok "

Lou - " Devam edeceğiz "

H - " Hadi o zaman gidelim "

Z - " Off tamam " Harry'nin dudagindan öptüm . Kalkıp gitti ...

Okuyanlara çok teşekkür ederim ^_^ Yeni kitabımı yakında yayimlayacagim lütfen okuyun :D adı : Love and Betrayal (Liam Payne Fanfic) Hepinizi coo...k seviyorum <3 :*

İlk Aşkım ( Harry Styles Fanfic )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin