1

281 11 7
                                    

Hei eu Kim Taylor ,am 16 ani,locuiesc cu familia în New York , am părul lung castaniu, ochi căprui și înălțimea mea este de 1.50.
Ma trezesc lanesa din cauza razelor care imi șoptesc la ureche,, Trezirea Kim", iar eu le spun în șoaptă,, mai stau putin"
...... După o oră ma trezesc și eu însfarșit și ma duc în baie sa imi fac un dus racoritor. După o jumătate de ora, ca nu se putea mai puțin ies și observ ca imi vibrează telefonul și vad ca ma suna Sebastian, iubitul meu.
C. T
-Bună iubire, ce faci?

-Bună iubire, acum am ieșit din baie!

-Foarte bine.. Trebuie să îți spun ceva urgent..

-Dai drumul! 😁

-Nu pot să îți spun la telefon, trebuie să vorbim față în fata!

-Esti bine, Sebastian!? Pari cam speriat.

-Sunt bine, dar trebuie să vorbesc cu tine neapărat!

-Ok, peste o jumătate de oră ne vedem in parc!

-Bine.

-Bine, te iubesc, pa!

-Pa!
C. T. T.

Ma duc sa imi aleg cu ce sa ma imbrac și după cautari si căutări în dulap, găsesc cu ce sa ma imbrac. 👇

Și când ajung în parc el se saruta cu o fată cunoscuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și când ajung în parc el se saruta cu o fată cunoscuta.. Era cea mai bună prietenă a mea Melisa.
Când i-am văzut m-am dus la el si am inceput sa tip
-Ce este cu tine în brațele iubitului meu,tarfa ordinară ce esti?

-Kim despre asta vroiam sa vorbim...

-Tu ma înșeli cu tuta asta ordinară?

-Imi pare rau, dar nu mai ținem la tine... Sper sa rămânem prieteni.

-Ce? Nu mai am ce sa mai vorbesc cu tine , du-te dracu de panarama ce esti! Spun cu lacrimi în ochi

-Kim intelege!

-Ce sa inteleg Sebastian? Ca tu ma inseli cu cea mai bună prietena? Și tu Malisa, cum ai putut să imi faci atâta rau?

-Imi pare rau, dar am simțit o legătură puternică între mine si Sebastian!

Kim. prov.
Plec și nu stiu ce sa mai fac, eu îl iubeam pe Sebastian și avem o relație cu el de 2 ani! Cum au putut nemernicii sa imi facă asta.
Ajung acasa si ma schimb în ceva lenjer și ma pun în pat scufundandu-ma in lumea viselor.

Ma trezesc, ma uit la ceas si observ ca trebuie să imi vina părinții acasă de la serviciu.
Mama este asistenta și tata politist.
Ma duc sa le pregătesc cina.
Deodată aud un glas plapand, era mama:
-Buna ,scumpo!

-Buna, mama!

-Ce faci?

-Bine, ți-am pregatit cina, tie și tatei!

-Stiu mirosul asta sunt..cheftele?

-Exact!

-Ma mir, tie nu prea iti place sa gatesti!

-Nu avea de sa fac.. Ma plictiseam.

-Puteai sa ieși cu Sebastian în oras

-Daaa...a fost ocupat!

-De ce nu ai ieșit cu Melisa?

-Este la bunica ei...!

Deodata se aude tată
-Ce fac fetele mele?

-Bine, tată, tu?

-Putin obistit, dar în rest sunt ok!

-Ma bucur!

După ne punem la masa si se lasa o tăcere de nedescris. Eu rup tăcerea și încep să le spun că eu m-am despărțit de Sebastian!
Tată se uita urat la mine si mama ma intreaba de ce?
-Mama, Sebastian m-a inselat cu Melisa!

-Ce? nu se poate!

Tată a început să spună că nu trebuia să ma lase să stau cu un băiat ce de- abia îl cunoscusem în urma cu 2 ani. Tată era foarte supărat și eu am plecată fugind în camera la mine. În drum ce ma îndreptăm spre scări sa urc spre camera mea vad pe un birou un pistol.
Îl iau și ma uit la el câteva minute și imi amintesc tot ce se intamplase în copilarie, tata mereu ma certă și nu ma lasa afara, nu ieșean niciodata din cuvântul lui, dar acum nu mai sunt mică, fac ce vreau cu viață mea!

Ma duc la bucatarie cu pistolul în mână și mama a început să tipe.
Tată s-a pus în fața mamei și eu ma uitam la ei cu lacrimi in ochii!
Și deodată apas și părinți mei cad pe jos morti. Ma uit la ei cu lacrimi in ochi și plec nepăsatoare din casa spunandu-mi în gand,,D-abia am început! "

Ma îndrept spre casa lui Sebastian și observa că geamul de la parter este descris. Întru și ma duc la el în camera și îl văd cu Melisa în pat, dormeau așa frumos😎 😂
A venit momentul să platiti cu sufletul!
Din 2 lovituri îi omor și plec.

Ma duc înapoi acasă imi iau niște haine și ma imbrac așa

Ma duc înapoi acasă imi iau niște haine și ma imbrac așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi bag intr-un rucsac niște haine.
O sa ma mut la bunica. Când ajung bat la usa si imi deschide și o vad foarte fericită sa vazandu-ma. Întru și imi spune:
-Draga mea de este cu rucsacul?
-Buni, nu mai am unde sa stau.
-De ce?
-Mi-am omorât părinți!
-Ce ai facut?
-A fost o greșeală!
-Bine...

Imi pune sa mananc și pleacă intr-o camera.

Bunica. prov.
Nu pot să stau cu o criminală ca asta, trebuie să meargă la o școală de corectie.
C. T.
-Buna ziua, ma numesc Roger Ilinca am 65 de ani și aș vrea să anunt ca o fată de 16 ani si-a omorât părinții
-Va multumin ca ne-ati anunțat venim imediat.

După 15 minute sirenele mașinilor de poliție se auzeau.
Ma ridicat de pe scaun și au să fug afara dar când sa deschid ușa vad in fata mea 3 polițisti.

Ea este fata se auzi din spatele meu și când mă uit era bunica care stătea cu mâinile în san și polițiști imi spun că trebuie să vin cu ei. Imi iau rucsacul și ma indrept spre ei cu mainile intinse să mi se pună catusele.
Urc în mașină și ma indrept spre secția de poliție. După ce le-am spus ce s-a întâmplat au hotărât să ma trimeata la o școală de corectie fiind minora. Când am auzit m-am multumim mai mult deoarece era mai bine decât să stau într-o închisoare.

Hei cam atat sper sa va placa povestea!Scuze pentru greseli!
Pupici😚

Școala de corecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum