5

179 8 4
                                    

Sigur este boul de Dominic,ce dracu o vrea de la mine? Al dracu cu mămăligă masii de la făcut!
Era ora 11:30,era timpul sa mă pregătesc.. nu prea avem chef sa îl văd pe Dominic,dar era Jim la mijloc și nu ca mi-ar pasa dar seara era plictisitoare fără Jim..
Mă imbrac asa

Mă imbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Și plec...dar sa nu va gândiți ca am plecat cu mana goala,am adus cu mine 2 pistoale și un cuțit logic.
Ajung in fata cabanei părăsite si aștept.Nu este nimeni.
Deodată aud o răsuflare în satele meu și după totul negru.
După mă trezesc într-un pat și îl văd și pe Dominic lângă mine.
D-Te-ai trezit păpușă?
EU - Ce drq caut eu aici și tu de ce ești lângă mine cacat cu ochi?
D-Pai așa am vrut eu..Spune cu un zâmbet malefic
Eu-Unde este Jim,spune-mi acum!
D-Usor, ușor,Jim este bine,doar dacă ramai aici seara asta.
Eu-Ce,nu vreu sa rămân cu tine ,nu te suport deloc.
D- Atunci Jim o pățește!

Pov.Kim
Ce dracu nu vreau sa rămân aici nici nu știu unde sunt,și mai ales cu Dominic,Satana ajuta-ma!

Eu-Raman! Dar vreau sa o văd mai întâi pe Jim.
D - Cum vrei! BĂIEȚI ADUCEȚI PANARAMA striga Dominic.

Și atunci o grupa de băieți bine făcuți o aduc pe Jim,Jim avea vânătăi pe picioare,săracă de ea prin câte o fi trecut numai ca vrea prostu de Dominic...

Sar din pat în brațele lui Jim și nu îmi răspunde la îmbrățișare și îi spun
Eu-Jim te rog sa mă ierți,imi pare rău că ai pățit toate astea din cauza mea!
Ea tot nu îmi răspunde și băieți pleca cu ea afară din camera și încerc sa fug pe ușa dar Dominic a sărit din pat cu o viteza pe care eu nu as fi avut-o niciodată!
Ma ia pe sus și eu încep sa mă zbat,dar e în zadar,mă arunca în pat și se pune peste mine,începe sa mă muște de gat, apoi sa mă sărute pe buze,după buze în zona gatului apoi instantaneu îmi rupe hanoracul,îmi da jos și pantaloni,rămânand în sutien și chiloți.
Am început sa îl înjur în genul asta
,,Futu-ti mămăliga ta de cacat cu ochi,de cârpă folosita,lasă în pace drace"!
D-Gura mica păpușă,de când așteptăm să te am..Nici nu iti dai seama.
Dupa îmi da jos și chiloți și sutienul....ȘTIȚI voi ce a urmat

DUPĂ 5 ORE
................................................

Batietii-Ce faci frate ,cum a fost bunaciunea? Când o luam și noi?
D- Dacă va prind ca va atingeți de ea va omor!
Băieții-Gata sefu'!

Eu am rămas singura în camera și vad ca pe un scaun se afla o pereche de pantaloni scurți și un tricou

Eu am rămas singura în camera și vad ca pe un scaun se afla o pereche de pantaloni scurți  și un tricou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Heii cam atât pentru astazi
Ne vedem mâine
Bye

Școala de corecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum