6

240 5 15
                                    

După ce mă schimb ,ies din camera și dau de sclavii lui Dominic..

-Ce faci,papusa,ți-a plăcut?Mă întreba un băiat..

-Futu-ti rădăcină din care a crescut tulpina,din care a răsărit stejarul,din care tâmplarul a făcut sertarul în care tac-tu tinea prezervative în care i sa spart în pizda lu' ma-ta și a ieșit un bou ca tine!

-Uuu pisi..ce rea ești! Și mă împinge cu spatele de perete și se aproprie de mine..

I-am dat un pumn iar acesta nu a simțit nimic..Mă mir ca eu când dau ,dau tare..

Mă strânge de gat și îmi spune ca dacă mai îndrăznesc sa dau în el o sa ma omoare..

Deodată se auzi vocea lui Dominik și acel băiat imediat s-a îndepărtat de mine.

Dominic vine la mine și mă sărută apoi mă ia în brate.Eu îi răspund la sărut și după îi mă strâmb la acel băiat care se uita la mine.
Mă ia în stil mireasa și ma duce înapoi în camera,dar înainte sa intram în camera le ordona unor băieți sa se duca se ne facă micul dejun.
Mă pune în pat încet și se pune peste mine și începe sa mă sărute romantic..

După ce ne-am saturat de atâtea săruturi începem sa vorbim.

D- Ți-a plăcut pisi?
K- De ce faci asta la toate fetele?Nu te întreg deloc,te crezi nu știu cine dar nu ești!
D-Am ținut și eu la cineva...dar m-am rănit atât de tare încât nu mai am sentimente pentru nimeni !
K- Înțeleg..Și eu am iubit un băiat foarte mult dar m-a inselat cu cea mai buna prietena.
D- Chiar vreau sa fii a mea! Tu ești altfel,ești frumosa,stilu cu care vorbești îmi place la nebunie! Adică...fetele si-ar dorii multe nopții cu mine dar eu doar îmi bat joc de ele pentru ca știu ca lor le plac doar banii și pulele' mari...
Tu,tu nu ești ca ele,din prima secunda în care ai trecut pe lângă mie am simțit cu inima îmi bate din ce în ce mai tare! În inima mea ești doar tu!
K- Nu știu ce sa zic..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 09, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Școala de corecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum