După 4 ore de stat în secția de poliție plec și eu insfarsit! Ma îndreptăm spre statia de autobuz, autobuzul care ma va duce la școala de corectie, o prostie nu-i asa? Polițiștii cred ca daca ma duc la o școală de corectie ma voi potoli? De-abia am inceput! 😎
Lângă mine se oprește un autobuz și vad ca este plin cu adolescenți. Intru și toate privirile sunt îndreptare spre mine. Ma uit și observ un loc în spate. Merg și deodată simt o palma peste fund și ma intorc cu o privire de neimaginat, întreb cine a dat și nimeni nu răspunde, asa ca imi vad de drum, ma pun pe scaun și imi bag castile în urechi și incep sa ascult muzica. După o jumătate de ora,autobuzul a ajuns, vad ca niște băieți fumeaza, alți care saruta fete, unii se bat, deci era o nebunie de nedescris. O fată care se dă jos din autobuz spune: ,,Am ajuns în iad!"😕
Ma intorc la ea și îi spun,, Aici începe povestea!"😏
Un gardian vine si ne spune regulile! (Parca cineva ar respecta aceste reguli😌)
Nu aveti voie să tineti relatii intime, nu va luați la bătaie, nu va duceti la tabăra băieților(se refera la noi fetele) și nu ca duceti la tabăra fetelor (se refera la băieți)După ce termină aceste,, reguli " plictisitoare, merg intr-o cabana și acolo găsesc o fată, imi spune că vom fii colege!
-Hei, numele meu este Jim!
-Buna, al meu este Kim!
-Încântată de cunoștință, Kim!
-La fel!
-Din ce cauza esti aici?
-Mi-am omorat părinți, fosta prietena și fostul iubit!
-Tu?
-Mi-am omorât fratele!
-Bun,eu ma duc sa ma schimb și după iesim afara?
-Ok!
Eu ma imbrac asa👇
Iar Jim așa 👇
Cand iesim afara trecem peste băieți care fumau rezemati de o clădire părăsită! Trecem pe lângă ei și deodată se aud fluieturi în spatele nostru și Jim imi spune sa nu ma stau departe de baietii aia ca sunt scalvii lui Dominik!
-Cine-i Dominik?
-Cel mai mare infractorul și violator în serie!
A violat 27 de fete după care le-a omorât intr-o zi!-Doamne ce nesuferit!
-Stiu!
-După ne așezăm lângă un gard si ne rezemam de el. Imi aprind o tigare și Jim face la fel. Am deschis telefonul si am dat drumul la o melodie și am inceput sa discut cu Jim despre vietile noastre!
O umbra s-a pus în fața mea ai eu m-am ridicat în picioare, când vad un trup bine facut cu tatuaje, ochi albaștri și par blond! Corpul lui era de invidiat!
Ma lipește de gard si se apropie ușor cu buzele de ale mele, eu respingandu-i sărutul!
-Cine esti? Și de ce ma săruti?-Sunt sefu' tau!
-Și vrei sa te cred? Spun nepăsătoare!
-Avem tupeu, nu? 😏
-Și talent!😌😉
-Dacă mai comentezi iti rup capu' sa fie clar papusa!
-Și tu daca daca mai comentezi iti cos buzele!
-Deci, nu ti-e frica de dracu?
-Nu!
-O sa vezi tu, mai așteaptă putin!
-Doar să ma atingi ca dai de dracu'!
El ma împinge în grad și spune,,te pui cu cine nu trebuie! uitându-se la bustul meu!
Deodată se ridică și Jim și îi spune lui Dominik sa ma lase în pace, dar el o prinde și pe ea în gard si ii pune,,nu ti-a ajuns tarfo?Când vad ca îi spune așa lu'spune Jim așa îi dau un pumn iar el de îndepărtează puțin, se aproprie iar dar cineva îl oprește, era un gardian!
-Voi fii moarte ta, papusa!-Am suficientă ambiție sa te ingrop ,cacat cu ochi ce esti !
-Gardianul îl ia și îl duce la biroul directorului!
După ce pleacă o intreb pe Jim de de i-a zis tarfa!?
-Kim,el este Dominik și s-a distrat cu toate fetele de aici! El mi-a furat virginitatea!
-Imi pare rau Jim, sincer!
Heii, am revenit cu un nou capitol, scuze pentru greșeli, va pup😚
CITEȘTI
Școala de corecție
Teen FictionEa este Kim are 16 și are o viață enorm de grea după ce iși impușca părinții, bunica ei o trimite la școala de corecție..acolo incepe adevarata povestea.