''Candy Rock''

1K 51 3
                                    

''Και τώρα υποδεχτείτε την υπέροχη Candy Rock '' ακούστηκε η φωνή του dj από τα μεγάφωνα του μαγαζιού .

Τα φώτα χαμήλωσαν . Ένα αργό κομμάτι ξεκίνησε να παίζει . Όλα τα ανδρικά βλέμματα ήταν στραμμένα στη σκηνή . Εμφανίστηκε με αισθησιακό και θηλυκό περπάτημα . Περπατούσε πάνω στα κόκκινα δωδεκάποντα πέδιλά της και φορούσε ένα πολύ κοντό , εφαρμοστό , μαύρο στραπλες φόρεμα που είχε ένα φερμουάρ μπροστά . Τίναξε τα μαλλιά της , ακούμπησε το στύλο και ξεκίνησε να λικνίζεται αισθησιακά στο ρυθμό της μουσικής . Οι κινήσεις της είχαν μαγέψει τον ανδρικό πληθυσμό . Ήρθε η στιγμή που αργά και κουνώντας τους γοφούς της και με τη πλάτη στραμμένη προς το κοινό που τη παρακολουθούσε ξεκίνησε να κατεβάζει το μπροστινό φερμουάρ του φορέματός της ώσπου το άφησε να γλιστρήσει στο πάτωμα . Με τα δύο της χέρια χάιδευε το στύλο ενώ κούναγε προκλητικά τους γοφούς της φορώντας μόνο ένα μαύρο στρινγκ και τα πέδιλά της . Οι άνδρες του μαγαζιού τη χειροκροτούσαν , σφύριζαν απ το θαυμασμό τους και ένα σωρό πρόστυχα κομπλιμέντα ακούγονταν σε όλο το μαγαζί . Μετά γύρισε προς το μέρος τους και εκείνοι εκστασιασμένοι την παρακολουθούσαν να χορεύει . Αυτό που όλοι οι θαμώνες του μαγαζιού περίμεναν ήρθε : Η χορεύτρια ξάπλωσε κάτω στη σκηνή και με αργές κινήσεις λίγο πριν τελειώσει το τραγούδι έβγαλε το εσώρουχό της και λικνιζόταν ξαπλωμένη μόνο με τα πέδιλά της . Οι θαμώνες του μαγαζιού τη θαύμασαν για άλλη μια φορά . Σηκώθηκε απ το πάτωμα , πήρε το φόρεμά της , κάλυψε τη γύμνια της και κατευθύνθηκε προς τα παρασκήνια . Φόρεσε ένα μαύρο κολλάν και ένα κόκκινο κολλητό τοπάκι . Έκατσε στη καρέκλα , χτένισε τα μαλλιά της , πήρε το πακέτο με τα τσιγάρα , έβγαλε ένα τσιγάρο μέσα από αυτό , έβγαλε τον αναπτήρα μέσα απ τη τσάντα της , το άναψε , τράβηξε μια γερή ρουφηξιά και φύσηξε τον καπνό . Όταν τελείωσε το τσιγάρο , λίγα λεπτά μετά ξεφύσηξε απογοητευμένη .

Η Βανέσα . Μια κοπέλα που θέλει να ξεφύγει από εκεί . Αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες από μικρή ηλικία . Οι γονείς της χώρισαν όταν εκείνη ήταν 17 χρονών . Αναγκάστηκε να μείνει με τον πατέρα της . Η άσχημη κατάσταση που επικρατούσε στο σπίτι της , δεν της έδινε τη δυνατότητα να διαβάσει έτσι ώστε να μπει σε μια σχολή . Γράφτηκε σε μια σχολή μαγειρικής όπου αποφοίτησε από εκεί στα 22 της χρόνια . Μετά παρακολούθησε κάποια σεμινάρια μοντέρνου χορού . Δούλεψε για ένα χρόνο ως σεφ σε κάποιο μαγαζί αλλά δυστυχώς την έδιωξαν . Το λάθος της ήταν ότι εμπιστευόταν εύκολα τους ανθρώπους . Ο πατέρας της έφυγε με μια πολύ μικρότερή του απ το σπίτι που έμεναν . Η Βανέσα , έψαξε δουλειά ως χορεύτρια . Τα οικονομικά της ήταν σε πολύ δύσκολη κατάσταση . Μια αγγελία ζητούσε χορεύτριες . Πήγε κατευθείαν δίχως να το σκεφτεί . Όταν κατάλαβε ότι ήταν δουλειά σε στριπτιζάδικο , το μετάνιωσε αλλά είχε ανάγκη τα χρήματα . Χόρευε αλλά μέχρι εκεί . Ένα βράδυ το αφεντικό της πρότεινε να πάει να ικανοποιήσει έναν πελάτη της . Εκείνη αρνήθηκε και το αφεντικό του μαγαζιού τη χτύπησε . Δεν άντεχε άλλο η Βανέσα , αλλά είχε ανάγκη τα χρήματα . Το αφεντικό της είπε να θέσει έναν όρο για να επιβιώσει εκεί μέσα αρκεί να έχει σχέση με αυτό που της πρότεινε . Η Βανέσα έθεσε ως δικό της όρο να διαλέγει αυτή τον πελάτη που θα ''ικανοποιούσε'' και εκείνος θα τη πλήρωνε για τις ''υπηρεσίες'' της . Το αφεντικό συμφώνησε και για να τη ξεχωρίζει απ τις υπόλοιπες της έβγαλε δύο παρατσούκλια : Το πρώτο ήταν ''Call Girl'' και το άλλο για τα shows στη σκηνή ''Candy Rock'' . Εκείνος τη φώναζε με το πρώτο παρατσούκλι ενώ οι σερβιτόροι με το δεύτερο . Εκείνη είχε πει επανηλειμμένως στους σερβιτόρους να την αποκαλούν Βανέσα , όπως είναι το όνομά της . Ένας σερβιτόρος την αποκάλεσε με το όνομά της , όμως όταν το άκουσε αυτό το αφεντικό του μαγαζιού τον έσπασε στο ξύλο και τον απέλυσε .

Είχε σκεφτεί πολλές φορές να παραιτηθεί από εκεί μέσα . Μάζευε χρήματα ώστε όταν συγκεντρωνόντουσαν ακόμα περισσότερα , να πήγαινε στο αφεντικό , να του έλεγε πως έφευγε απ τη δουλειά και να μην επέστρεφε ποτέ εκεί .

-CANDY ROCK ...

Β-ΕΛΑ ...

-ΣΕ ΖΗΤΑ ΕΝΑΣ ΜΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ... ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ...

Β-ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ... μονολόγησε τσαντισμένη

-ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ... είπε στο σερβιτόρο ...

Φόρεσε ξανά τα ρούχα του show και βγήκε απ τα καμαρίνια με σκοπό να συναντήσει τον πλούσιο άνδρα με το κουστούμι .

By SinaBlue92


Call Girl is in Love Book #1Where stories live. Discover now