''Απο εδώ η Βανέσα''

607 35 2
                                    

Αντίκρυσε το είδωλό της στον καθρέπτη . Ήθελε να είναι κομψή και τα είχε καταφέρει . Φορούσε ένα γκρι φόρεμα , με φαρδιές ράντες που έφτανε λίγο πιο πάνω απ το γόνατο . Στη μέση της είχε φορέσει μια λεπτή μαύρη ζώνη με αγκράφα και το όλο κομψό σύνολο το είχε συνδυάσει με μαύρες γόβες . Είχε βαφτεί διακριτικά και είχε μαζέψει τα μαύρα μαλλιά της σε μια ωραία αλογοουρά (στη φωτογραφία του κεφαλαίου το χτένισμα της Βανέσας) . Φόρεσε ένα σετ γκρι βραχιόλια και ψεκάστηκε με το άρωμά της . Κατευθύνθηκε προς τη κουζίνα και πήρε στα χέρια της προσεκτικά το πυρέξ με το νόστιμο σουφλέ που είχε ετοιμάσει για το τραπέζι . Με έναν ιδιαίτερο τρόπο πήρε και το μαύρο της τσαντάκι που είχε μέσα τα απαραίτητα ώσπου χτύπησε το κουδούνι . Ρώτησε ποιός ήταν και αφού πήρε απάντηση είπε στο Κωνσταντίνο τον όροφο που έμενε για να ανέβει πάνω . Ο Κωνσταντίνος ανέβηκε εκείνη τον περίμενε στη πόρτα . Αφού χαιρετήθηκαν ο Κωνσταντίνος για να τη βοηθήσει πήρε το τσαντάκι της , εκείνη κλείδωσε τη πόρτα , του έδωσε τα κλειδιά , πήρε το πυρέξ με το φαγητό και κατέβηκαν με το ασανσέρ κάτω . Ήδη είχαν μπει στο αμάξι και ο Κωνσταντίνος είχε ξεκινήσει .

ΚΩΝ-ΕΧΕΙΣ ΑΓΧΟΣ;

ΒΑΝ-ΝΑΙ ... ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ...

ΚΩΝ-ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ... Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΕΙ ... ΤΟΥ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ... ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΡΥΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ...

ΒΑΝ-ΜΑΛΙΣΤΑ ... απάντησε η Βανέσα νιώθωντας ένα περίεργο συναίσθημα .

Λίγη ώρα μετά έφτασαν στη πολυτελή μονοκατοικία με πισίνα όπου ήταν το πατρικό του Κωνσταντίνου . Ο Κωνσταντίνος πάρκαρε στο πάρκινγκ που είχε μέσα ο κήπος . Βγήκε πρώτος απ το αμάξι και άνοιξε τη πόρτα στη Βανέσα . Η Βανέσα βγήκε , ο Κωνσταντίνος κλείδωσε το αμάξι και ξεκίνησαν να περπατάνε προς την είσοδο του σπιτιού . Ο Κωνσταντίνος χτύπησε το κουδούνι και του άνοιξε η υπηρέτρια του σπιτιού η Ελευθερία

ΕΛ-ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ ... Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ...

ΒΑΝ-ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ... είπε ευγενικά δίνοντας το πυρεξ με το σουφλέ στην υπηρέτρια ...

ΕΛ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ... απάντησε η Ελευθερία παίρνοντας το πυρέξ και κατευθύνθηκε προς τη κουζίνα .

Πέρασαν προς το σαλόνι . Η Βανέσα αντίκρυσε έναν ψηλό , καλοστεκούμενο με άσπρα μαλλιά καλοντυμένο άνδρα να τους περιμένει . ''Απο αυτόν πήρε το παράστημα ο Κωνσταντίνος και τη γοητεία του '' σκέφτηκε καθώς περπατούσε προς το μέρος του . Εκείνος χαμογελαστός τους υποδέχτηκε

Call Girl is in Love Book #1Where stories live. Discover now