Λίγο καιρό μετά
Περπατούσε με καμάρι και χαμογελαστή . Ήταν ευγενική με όλους . Φορούσε ένα απλό , ριχτό καφέ φόρεμα , χαμηλά παπούτσια και είχε πιάσει μια κομψή αλογοουρά τα μαλλιά της . Έλεγε τη γνώμη της για το μενού , τη διακόσμηση ,τους καταλόγους ...
ΒΑΝ-ΤΑΣΟ , ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΒΑΦΤΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΙΧΟΣ ... ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΜΠΕΖ ΠΟΥ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ ... ΘΕΛΩ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΟΙΚΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ...
ΤΑΣ-ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΒΑΝΕΣΑ , ΣΥΜΦΩΝΩ ...
ΒΑΝ-ΡΙΝΑ , ΠΡΟΣΘΕΣΕΣ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ;
ΡΙΝ-ΕΚΑΝΑ , ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΚΥΡΙΑ ΒΑΝΕΣΑ ...
Πηγαινοερχόταν πάνω κάτω στο νέο της μαγαζί . Το όνειρό της πραγματοποιούταν . Σε μια εβδομάδα το VanKon θα έκανε εγκαίνια και θα βρίσκοταν όλοι εκεί . Ένιωθε τόσο χαρούμενη .
Η μέρα πέρασε γρήγορα . Αργά το απόγευμα οι εργάτες και οι υπόλοιποι που βοηθούσαν είχαν φύγει . Η Βανέσα καθόταν σε μια καρέκλα και έπινε νερό . Εμφανίστηκε ο Κωνσταντίνος και μπήκε μέσα στο μαγαζί . Η Βανέσα έτρεξε καταπάνω του , αγκαλιάστηκαν και φιλήθηκαν παθιασμένα . Ο Κωνσταντίνος της χάϊδεψε απαλά τα μαλλιά
ΚΩΝ-ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ;
ΒΑΝ-ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ...
ΚΩΝ-ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ , ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ... ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ; ΕΝΝΟΩ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΤΟΥΣ ...
Η Βανέσα πήρε ένα σοβαρό ύφος . Άνοιξε τη τσάντα της και έβγαλε απο μέσα ένα πραγματάκι . Το έδωσε στο Κωνσταντίνο . Ο Κωνσταντίνος το περιεργάστηκε και κατάλαβε πως ήταν ένα τεστ εγκυμοσύνης . Το οποίο έδειχνε θετικό .
ΚΩΝ-ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΒΑΝΕΣΑ;
ΒΑΝ-ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΕΓΚΥΟΣ . ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ . ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΕΓΚΥΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ...
Ένα μεγάλο χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του Κωνσταντίνου . Τη τράβηξε απαλά απ το χέρι , τη σήκωσε απ τη καρέκλα , τη φίλησε απαλά στα χείλη και χάϊδεψε τρυφερά την κοιλιά της
ΚΩΝ-ΠΡΟΣΕΞΕ ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ...
ΒΑΝ-ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ...
ΚΩΝ-ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ...
ΒΑΝ-ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ Η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ...
ΚΩΝ-ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ...
ΒΑΝ-ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ΠΛΑΪ ΜΟΥ ...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΔΙΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ EX-CALL GIRL IS IN LOVE ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ : https://www.wattpad.com/story/134441236-ex-call-girl-is-in-trouble-book-2
By SinaBlue92
YOU ARE READING
Call Girl is in Love Book #1
RandomΗ Βανέσα δουλεύει ως call girl ... Μπλεγμένη σε πολύ δυσάρεστες για εκείνη καταστάσεις , γνωρίζει τον Κωνσταντίνο το γιό ενός μεγαλοβιομηχάνου ... Τον ερωτεύεται ώσπου μπλέκει σε περιπέτειες ... Είναι το πρώτο μέρος της διλογίας ... Το δεύτερο βιβλί...