ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ... ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ ...
ΒΑΝ- ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ... ΔΕΝ ΠΑΩ ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ...
ΑΦ-ΜΠΑ; ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕΣ ΤΟΣΟ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΣΥ;
ΒΑΝ-ΔΕΝ ΠΑΩ ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ...
ΑΦ-ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ CALL GIRL ... λέει και την αρπάζει με τη βία απ το μπράτσο και την κουνάει . ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΘΑ ΦΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΧΕΣ ΦΑΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ... ΑΝ ΠΑΣ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ...
ΒΑΝ-ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ... απάντησε η Βανέσα στο αφεντικό της και κατευθύνθηκε με ένα ψεύτικο χαμόγελο προς το τραπέζι του Σωτήρη .
Η Βανέσα αποτραβιόταν . Δεν ήθελε να τη φιλάει ο συγκεκριμένος τύπος
ΣΩΤ-ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΩ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ;
ΒΑΝ-ΠΑΡΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ...
ΣΩΤ-ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΙΛΗΣΕΣ;
Η Βανέσα είχε πάρει ένα ειρωνικό ύφος . Την άρπαξε απ τα μαλλιά και τη σήκωσε και την έστησε στο τοίχο .
ΣΩΤ-ΓΔΥΣΟΥ ΜΩΡΗ ΣΚΥΛΑ ΤΩΡΑ ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ... ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ; ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ , ΤΟ ΑΚΟΥΣ; φώναξε άγρια στη τελευταία του φράση . Η Βανέσα είχε παγώσει . Απ την αρχή ο συγκεκριμένος πελάτης δεν της άρεσε . Κάπου κολλούσε . Και δυστυχώς επιβεβαιώθηκε . Γδύθηκε γρήγορα ώσπου έμεινε ολόγυμνη μπροστά του . Ήταν έτοιμη να βούρκωνε και κατέβαλλε μεγάλες προσπάθειες να μη βουρκώσει . Και τα κατάφερε . Ο Σωτήρης γδύθηκε και φόρεσε το προφυλακτικό του .
ΣΩΤ-ΠΕΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΣΟΥ ...
Η Βανέσα αγριεμένη έκανε αυτό που της είπε ο Σωτήρης . Μπήκε τόσο απότομα μέσα της που η Βανέσα φώναξε απ τον πόνο . Όλο αυτό συνεχίστηκε για κάποια λεπτά . Όταν γύρισε το κεφάλι της να τον αντικρύσει εκείνος της άστραψε ένα τόσο δυνατό χαστούκι που δάκρυσε απ τον πόνο η Βανέσα . Βγήκε απότομα από μέσα της και την έσπρωξε στο πάτωμα . Εκείνη ολόγυμνη και παγωμένη απο μέσα της . Εκείνος πέταξε το χρησιμοποιημένο προφυλακτικό του σε μια άκρη του δωματίου και ξεκίνησε να ντύνεται . Ένα άγριο χαμόγελο είχε σχηματιστεί στα χείλη του . Όταν ντύθηκε , έβγαλε απο το πορτοφόλι του ένα χαρτονόμισμα των εκατό ευρώ και το πέταξε προς το μέρος της και της έδωσε μια δυνατή κλωτσιά στα πόδια της . Εκείνη κουλουριάστηκε ακόμα περισσότερο .
ΣΩΤ-ΤΑ ΛΕΜΕ ... CALL GIRL ... της είπε και έφυγε .
Η Βανέσα έβγαλε μια κραυγή . Σιχάθηκε τον εαυτό της που έκατσε να ανεχτεί όλη αυτή την κατάσταση γιατί έτσι ήθελε το αφεντικό της . Έκλαιγε , πονούσε ψυχικά και σωματικά .Ήταν ανήμπορη να αντιδράσει , να ντυθεί , να τρέξει μακριά απο αυτό το μέρος και απο τέτοιους τύπους σαν κι αυτόν . Έσκισε το χαρτονόμισμα των εκατό ευρώ και το πέταξε κλαίγοντας . Ξαφνικά τις φωνές της Βανέσας άκουσε η καθαρίστρια του μαγαζιού η κυρία Γεωργία
ΓΕΩΡ-ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ; ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ; ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; της είπε έντρομη και έτρεξε κοντά της
ΒΑΝ-ΒΟ ... ΒΟ ... ΒΟΗΘΕΙΑ ... ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ... ΒΟΗΘΕΙΑ ... ΜΕ ΔΕΙΡΑΝΕ ...
ΓΕΩΡ-ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ... ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ...
Της έδωσε μια καθαρή πετσέτα να τυλιχθεί ολόκληρη . Η Βανέσα φόρεσε μόνο τα παπούτσια της και μαζί με την καθαρίστρια που τη στήριζε απ τα χέρια , βγήκαν στην άλλη είσοδο του μαγαζιού που έμπαιναν οι άλλοι εργαζόμενοι : οι σερβιτόροι , ο μπαρμαν και οι καθαρίστριες . Μπήκαν στο αμάξι της κυρίας Γεωργίας και πήγαν σπίτι της . Η κυρία Γεωργία , της είπε να κάνει μπάνιο . Η Βανέσα έκανε μπάνιο και η κυρία Γεωργία της έδωσε κάποια εσώρουχα και ρούχα της κόρης της να φορέσει . Η κόρη της καθαρίστριας έλειπε απ το σπίτι της μητέρας της εκείνη τη νύχτα . Είχε φιλοξενηθεί στο εξοχικό του αγοριού της . Της έβαλε να φάει και μετά μιλήσανε για ότι είχε συμβεί . Η κυρία Γεωργία πρότεινε στη Βανέσα να επισκεφθεί έναν ψυχολόγο ο οποιός ήταν ανηψιός της . Η Βανέσα πήγαινε για έξι μήνες στο συγκεκριμένο ψυχολόγο ο οποίος τη βοήθησε να ξεπεράσει αυτή την τραυματική εμπειρία .
ΤΕΛΟΣ FLASHBACK
Και τώρα ξανά μπροστά της . Ο Εφιάλτης να ζωντανεύει . Η μόνη της ελπίδα και λύση ο Κωνσταντίνος . Καθισμένη σε ένα παγκάκι να περιμένει να δει την κλήση της να της τηλεφωνήσει , να τρέξει κοντά της . Αφού δεν είχε κανέναν άλλον στο πλευρό της , πόνταρε στον Κωνσταντίνο . Ευχόταν μέσα της να μην την απογοήτευε και αυτός .
By SinaBlue92
KAMU SEDANG MEMBACA
Call Girl is in Love Book #1
AcakΗ Βανέσα δουλεύει ως call girl ... Μπλεγμένη σε πολύ δυσάρεστες για εκείνη καταστάσεις , γνωρίζει τον Κωνσταντίνο το γιό ενός μεγαλοβιομηχάνου ... Τον ερωτεύεται ώσπου μπλέκει σε περιπέτειες ... Είναι το πρώτο μέρος της διλογίας ... Το δεύτερο βιβλί...