2. - Kisebb érzelem

173 17 6
                                    

Reggel amikor felébredtem az ébresztőórám idegesítő csengésére, azt hittem, hogy ott azonal visszaalszom. Akár hogy is aludtam, nem pihentem ki magam. Csütörtök van, ma megyünk Kisumiékhoz és holnap neki állunk a projectnek amit kiszabott ránk a tanár. Elég hülyén fogom magam érezni, mert hát irodalom óra volt és újra veszünk témákat, hát akkor miért ne lenne jó párban dolgozni?
Persze egy fiú egy lány. Na és a téma a mesék, és a mesék elemei, karaktereinek jelentőssége, a történet tanulsága, az érzelmek, a gonoszok átkai és a szerelem. Szóval. Két mese közt választhattak a párok, és így lett ketté választva az osztály. A párok egy nagy csapatot alkotnak a mese választás szerint. Témát pedig a pár egyik tagjának kellett húzni a kalapból. És mi pedig... Igen. Azt húztuk ki. De arról majd később.
A lények, hogy az irodalom tanárunk úgy gondolta ez egy jó pofa csapat vs csapat lesz, illetve mese vs mese. A két mesénk peddig a: Csipkerózsika – Hamupipőke.
Nos. És a fennt említett témára vissza térve, igen. Mi a szerelmet húztuk ki. Emellé a Csipkerózsikát választottuk. Hiszen a herceg csókja töri meg az átkot. Egy kedves történet a legkisebbektől a legnagyobbaknak. Bár aki nem szereti az ártatlanságtól erősen fröcsögő történeteket azoknak nem lesz a kedvence. Bevallom nekem a kedvencem a [gg meseg címe].
Lassan kikászálodtam az ágyból és elvégeztem a reggeli rutinom a fürdőben és a szobámban, majd elindultam a konyha felé. Boldpgan tudasult bennem, hogy apukám azt a krimit olvassa amit ajánlottam neki, anyukám pedig dudolászva sürgött–forgott reggeli készítés közben.

———————————————————————————

Hozzá teszem, hogy Merci rádiót hallgattam egy nagyon fej műsor vezetővel. Akit érdekel az keresen , szerintem megéri. Nagyon hangulatos!

———————————————————————————

Odaléptem apuhoz és egy puszit nyomtam az arcára, utánna anyának is adtam.

-Jó reggelt! - ültem le az asztalhoz. - Hol van Onii-chan? - tűnt fel a bátyám hiánya. - Mimdig hamrabb fent van mint én... Megnézem mi baja van! - álltam fel de ekkor megjelent az ajtóban, hatalmas karikás szemekkel, pizsamában.

-Hát veled meg mi történt Haru-chan? - nézett rá anyukánk.

Onii-chan elé léptem és kezem homlokára tettem.

-Onii-chan, te beteg vagy! - mondtam neki. - Anyu, majd elmentek orvoshoz? - fordultam hátra.

-Persze [név]-chan! De megleszel egyedül? - kérdezte amig lerakta a reggelit és leültünk reggelizni.

-Majd szólsz a többieknek? - nézett rám Onii-chan. - Meg kérj a nevemben bocsánatott Kisumiéktól, hogy nem megyek.

-Persze! - bólintottam.

Elfogyasztottuk a reggelit, és én peddig Makoto kopogására felpattantam és elindultam, hogy szóljak neki. Táskámmal a hátamon léptem ki, ahol Makoto étdeklődve nézet rám.

-Hol hagytad Harut?

-Beteg. Valamit elkaphatott.

-Értem. Ezesetben, [név]-chan, Kisuminak kell rád figyelni. Hisz osztálytátsak lettetek. Azért ment el a mi osztályunkból mert volt egy lány aki már rémísztően szerelmes belé. - sóhajtott. - Csak vigyáz! Mert még a te szíved is elrabolja! - kuncogott.

-Az nem fog előfordulni Mako-chan! - húztam fel az orrom. - Hisz én vagyok [név] Nanase, akit egy fiú csak kemény harcok árán kaphat csak meg!

-Értem. - most már nevetett. - De mi van, ha egy srác képes elérni, hogy te szeresd őt, és te nem mersz majd felé közeledni? - nevetett.

-De... De... Mako-chan! - dadogtam pirulva. Ez idő alatt megtaláltuk Gout, Nagisat, Rint és Kisumit. - Ne neves már Makoto!

-Hajaj... Ki mondtad a teljes kereszt nevem. Azt hiszem bajban vagyok. - mondta kacarászva. - De olyan cuki vagy ha elpirulsz! - oda léptünk a többiek elé akik érdeklődve néztek.

-Hát titeket meg milelt? - kérdezett Gou. - És hol van Haru-chan?

-Beteg. - jelentettem ki.

-Oh... Értem. - szomorodott el Gou. - Akkor majd látogassuk meg! - vetette fel az ötletet.

-Ez jó ötlet! - elém lépett Kisumi. - Mert akkor tudunk együtt menni hozzám. - fogta meg a vállam, mire az arcom egy picit pirosabb lett.

-De most már induljunk el! - mondta egyszerre Rin és Nagisa, majd elindultak, közöttük pedig ott sétált Gou, mire Makoto oda futott Nagisa mellé.

Mi is elindulunk utánnuk Kisumival. Beszélgettünk arról, hogy mit írjunk majd a projectbe. Vállaltam, hogy készítek egy rajzot is. {Itt mindenki szépen rajzol!} És pontosabban egy mai tinézser csókolozó párt kell lerajzolnom. Csak fogalmunk sincs, hogy-hogy nézzenek ki.
Éppen beértünk a terembe amikor egy fekete hajú lányt láttunk meg Kisumi padjánál. Oda ment hozzá az egyik osztálytárunk mire a csaj idegesen válaszólt, hogy: "Neked mi közöd van hozzá?!"
Kisumi megfogta a kezem, és suttogni kezdett.

-Ez Sakura. - mondta. - Ijesztően szerelmes belém. De most te kitudsz menteni... - mondta álmodozva. - Már mint, meg tennéd?

-P... Persze! Miért is ne? - mondtam, mire elindult de vissza rántottam. - De mi van ha nem hisz nekünk? - erre az osztály és a lány is ránk nézett.

-Ne aggódj. Akkor egy színész csókot lopok tőled. - suttogot, majd a derekamnál fogva magához húzott és megölelt, és én visszaöleltem. Majd elendegtük egymást és elindultunk a helyünk felé. - Szia Sakura! - köszönt Kisumi. - Bemutatom... - húzott maga elé, és átölelte a derekam. - A szerelmem! - mosolygott mint a tejbetök. - És te mi járatban? - az osztály minden tudóan néztek rá a lányra. Szóval ő az akiről valamelyik nap beszélt az osztály.

-Nem hiszek nektek. Te az enyém vagy! - emelte fel kezét amit az egyik barátnőm fogott le, amig a másik kezét az egyik barátom. - Engedjetek el!

-Inkább menj innen. - mondták korúsban az osztálytátsaink, majd kitessékelték.

Amikor kiment mindenki egy nagy sóhajt eresztett el. Aztán mindenki ránk nézett. Tudták, hogy csak szín játék volt.

-Elmehetnél színésznek [név]-san! Mondta az egyik osztálytársunk.

Én kuncogtam, majd mintha mi sem történt volna. Mindenki beszélgetett, ahogy én is Kisumival, és akkor jöttem rá...

Kisebb érzemeket táplálok iránta.

Kisumi x Reader [Lezárva]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora