Hoofdstuk 7

461 11 0
                                    

' Hoiii met Jill, ik bel om te vragen of Lin mag komen spelen en misschien ook slapen?'

' Maar natuurlijk, Emmy vraagt of het ook bij jullie kan?'

' Nee daar bel ik juist alleen me broer is er vanavond en misschien ook niet dus zoeken we oppas.'

' Nou dan komt ze gewoon gezellig bij ons. '

' Oke fijn hoelaat kan ik haar brengen? '

' Van mij nu al als je wilt.'

' Ja graag me broer komt haar brengen heel erg bedankt mevrouw Van Der Voort.'

' graag gedaan liefje doeg.'

' doeg.'

' Tobias je kan Lin bij familie Van Der Voort brengen. 'zegt Jill.
' Oké is goed.'zegt Tobias. ' Lin pak jij je koffer in je mag bij Emmy slapen.' zegt Jill. ' Yes! ik mag bij Emmy slapen. 'roept Lin. '
Lin komt naar beneden en Tobias brengt haar naar familie Van Der Voort. ' Doeii Jill.' zegrt Lin.' Doeii Lin.'
En weg waren ze. 'Waar blijft Eline toch? ' denkt Jill
' Oooh ja nog de meiden bellen voor vanavond met B-Brave, eerst Roxanne bellen.

' Hoi met Roxanne.'

' Hoi met Jill,Heb je vanavond wat te doen?'

'Hoi Jill, nee ik heb niks te doen ,hoezo?'

' Kom vanavond dan om acht uur naar het busstation. '

'Okee..'

' Bel jij Britt en Britt belt Myrthe en Myrthe belt Fiona en Fiona belt niemand oke?'

'Is goed tot vanavond. '

' Tot vanavond. '

'Die weet niet wat haar te wachtte staat haha.' denkt Jill.
' Hoiii Jill ik ben thuis.' Hoort Jill Eline roepen. ' Zo Elin dat werdt tijd. ' Sorry ik was bij Sam blijven slapen. ' 'Ja dat merkte ik.' ' En Tobias was die niet thuis dan?' vraagt Eline. 'Nee die was ook bij een vriend blijven slapen.' ' Was je daar op niet boos dan?' ' Nee maar waarom niet dat gaat jou niks aan.' ' En op mij wel boos zijn tssss...'sist Eline. ' Ja want ik moest alles doen en Tobias zou er zowiezo niet zijn gisteren en jij wel!'zegt Jill. ' En waar is Tobias nu dan?' vraagt Eline.' Lin weg brengen wat IK ook heb geregeld!' schreeuwt Jill. ' Oké rustig rustig sorry sorry oké...'' Vanvond ben ik er niet Tobias ook niet jij blijft bij Tim. ' ' Maar ik ben er ook niet.' ' Zorg dan voor oppas meer zeg ik niet ik ga tot rust komen in een heerlijk bad , Tim is buiten aan het spelen.' ' Jill Jill!!' roept Eline. maar Jill is al naar boven.

Mijn zus heeft een vriendje en nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu