Ik ga nu in p.o.v schrijven dat is makkelijker lezen en typen voor mij laat in je reactie weten of het zo beter is of niet!
p.o.v. Jill
'Waarom dan niet?' Vraagt Kaj. 'Ik moet op Jill passen en op Lin en Tim en van mij mag Jill niet weg.' Zegt Eline. 'Wat doet Eline kinderachtig heeft dit met Sam te maken of zou ze me willen terug pakken van dat ze denkt dat het door mij komt dat het bijna uit is met Sam, denk ik.' 'Waarom doe je zo kinderachtig, is Kaj er kan je van me af zijn is het nog niet goed mag ik als nog niet wegen dan ga je ook nog tegen hem schreeuwen wat heeft dat voor nut.' Zeg ik. 'Ik doe niet kinderachtig ik bescherm je alleen tegen dat.' Zegt Eline. 'Wat zei je.'zegt ik pissig. 'Ik doe niet kinderachtig ik bescherm je zeggen dat.'herhaald Eline. 'LUISTER IK WEET NIET WAT ER MET JE IS MAAR JE BENT ECHT EEN BITCH IK DACHT DAT JE EEN LIEFE ZUS WAS EN GING VERANDEREN MAAR IK HAD HET DUS MIS!'schreeuw ik boos. 'Jill ga boven je spullen pakken je blijft bij mij slapen vanavond.' Fluistert Kaj tegen mij. 'Lekker aardig in het openbaar fluisteren.'zegt Eline bitch achtig. Ik loop naar boven om me spullen te pakken. Als ik alles heb loop ik naar de trap daar kom ik Lin tegen. 'Jill wat ga je doen ?'vraagt ze. 'Ik ga weg Lin Jill is heel erg boos op Eline.' Onder tussen lopen we naar beneden ik hoor Kaj schreeuwen. 'Jill mag niet weg.' 'Jill moet weg anders ben jij ook niet blij dan hoor je alleen maar geschreeuw zo als nu' 'Kaj kom je we gaan.' Ik geef Lin een knuffel huilt ik krijg tranen in mijn ogen. We lopen maar buiten ik spring achter op de scooter van Kaj. 'Ik krijg je nog wel bitch je krijgt er spijt van dat je weg gaat!'schreeuwt Eline. Ik zwaai naar Lin en weg zijn we.
P.o.v Kaj
Jill zit bij mij achterop we zijn op weg naar mijn huis. Ik had niet verwacht dat Eline zo boos was om zo'n klein dingetje en dat Jill zo uit haar panty kon schieten. 'Sorry dat je dit moest mee maken.' Zegt Jill. 'Maakt niet uit het is goed dat je hebt gebeld.' 'We zijn er bijna.' Zeg ik. 'Daar kan je tot je zelf komen en zonder Eline lekker rustig.' 'Dankje Kaj je bent echt een topper.' 'Geen dank.'
We lopen naar binnen me moeder en me zusje zijn niet thuis.
'Kaj ik wil eigenlijk even naar Sam om te vragen of er iets is gebeurt tussen hun en misschien kan hij iets regelen met Eline.' Zegt Jill. 'Is goed nu gelijk of nog even bijkomen.' 'Nee je hebt geen keuze kom.' Zeg ik. Ik neem haar mee naar boven. 'Kaj wat gaan we doen?'vraagt Jill. 'Niet vragen maar afwachten.' 'Wil je een eigen kamer of bij mij?'vraag ik. 'Wat denk je.'zegt ze ze bloost zo lief. 'Bij mij?'vraag ik hoopvol. 'Natuurlijk gekkie.' We lopen me kamer in ze zet haar tas neer. Ik trek haar op me bed. Daar zitten we dan. Ze legt haar hoofd op me schouder. Dit voelt vertrouwd en goed. Tien minuten later ligt ze te slapen. Zo lief dan is ze nog mooier dan ze al was. Haar telefoon gaat af ik pak hem uit haar zak. Tobias, ik neem op.
'Met Kaj.'
'Met Tobias is Jill bij jou.'
'Ja die is hier ze ligt te slapen.'
'Gelukkig we waren al bezorgd, wat is er gebeurt het is hier een puinhoop.'
'Jill en Eline hadden ruzie van Eline mocht Jill niet weg. Toen Stuurde jill mij een berichtje of ik kon komen ik kwam Eline stond te schreeuwen ik heb tegen Jill gezegd dat ze maar har spullen moest pakken en met mij mee moest om een nachtje bij mij te slapen.'
'Fijn man, me zusje zat toen we terug kwamen hier helemaal alleen met me broertje de achter deur en de achterdeur stond open me oma schrok zich rot, we proberen Eline te bellen maar ze drukt ons weg.'
'Het komt goed laat Eline maar Jill blijft hier deze week dat is denk veiliger het was geen gewone zussen ruzie.'
'Oké is goed we houden contact geef me je nummer even.'
'06********.'
'Top zorg goed voor haar ze betekende veel voor me geef er een dikke knuffel.'
'Komt goed en zal ik doen.'
'Mzzl.'
'Mzzl.'
JE LEEST
Mijn zus heeft een vriendje en nu?!
Fanfiction'Jill kom eens ik moet je wat vertellen' zegt Eline. ' Hoezo moet ik komen' vraagt Jill. ' Er is iemand aan wie ik je moet voorstellen.' zegt Eline. loopt dit goed af? In dit boek zit spanning ontdekking en heel veel liefde. Met B-Brave er in!!!! ...