Hoofdstuk 6

471 11 0
                                    

'Ben thuis.' zegt Tobias. ' Werd tijd.'zegt Jill. 'Sorry zusje dat ik het niet heb gemeld.' ' Ja inderdaad. ' 'Jill Jill mag ik met Emmy afspreken?' vraagt Lin. ' Ik vindt het goed misschien mag je ook wel blijven slapen. 'zegt Jill. 'Ja Jill vragen vragen. 'zegt Lin.
'Ik bel zo ben even met Tobias in gesprek. 'zegt Jill. 'Waar was jij nou dan vannacht? 'vraagt Jill. 'Gewoon bij vrienden.' zegt Tobias.
'Als jij bij vrienden gaat slapen bel jij mij altijd ookal zijn pap en mam er.' ' Als jij je bek houd tegen Eline pa en ma vertel ik het. ' zegt Tobias. ' Dat weet je toch doe ik altijd.'zegt Jill. ' Eerst ging ik na voetbal met een paar vrienden de stad in daar hebben we uuuuh...' verteld Tobias. ' Ja je hebt daar wat gedaan?'vraagt Jill. ' Gestolen......'zegt Tobias. ' JE HEBT GESTOLEN!' schreeuwt Jill. ' Ben je gek ofzo!' schreeuwt Jill. ' Ja sorry...' zegt Tobias. ' Oké ik onderbreek je niet meer als jij alles maar dan ook echt alles verteld. ' zegt Jill. ' En als je niet boos wordt. ' zegt Tobias. ' Oké beloofd.' zegt Jill.
'Roxy was er ook en ik vindt haar leuk en mijn vrienden hadden al wat uit de winkel meegenomen en toen was ik aan de beurt, ik zag Roxy kijken en ik werd zenuwachtig en ik moest wel om me te bewijzen voor Roxy dus toen ben ik de winkel in gelopen en heb drie bussen deo onder me jas gedaan, maar ik was vergeten dat er een alarm stond. dus toen ik naar buiten liep ging hij af en de bewaking kwam en nam me mee en me vrienden namen het op een lopen. ik werdt meegenomen naar achter en ze belde de politie, toen ik daar ongeveer 5 minuten zat kwam Roxy ook opeens binnen lopen en had tegen de bewaking gezegt dat zij ook had gestolen we moesten samen naar politiebureau, maar ik vondt het niet meer erg want Roxy was er dus. we werden ondervraagd en moesten wachten in de cel en rond vier uur 's nachts toen mochten we eindelijk weg. ging ik met Roxy mee naar huis haar ouders waren er niet dus hadden we tijd voor ons zelf en ben daar blijven slapen en jou niet meer gebeld omdat je toch al op bed lag en dan heb je je telefoon uit staan.' eindigd Tobias zijn verhaal. ' Wat voor vrienden heb jij To.' zegt Jill. 'I know. ' ' Ik vergeef het je als je me beloofd nooit meer te stelen ook niet als er een meisje bij is.' zegt Jill. ' Beloofd ik ga ook echt nooit meer stelen, trouwens Roxy vondt het ook maar stom van die jongens dat ze dat deden.' zegt Tobias. 'Nu alleen nog Eline die bij Sam is/ was.' zegt Jill. 'Heb je eigelijk nu met Roxy?' vraagt Jill. ' uuuh... ja .' zegt Tobias. ' Gefeliciteerd broer !' gilt Jill. 'Hahah dankje je zusje.' lacht Tobias.

Mijn zus heeft een vriendje en nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu