Hoofdstuk 23

355 11 0
                                    

p.o.v Roxanne

Het optreden van de jongens is geweldig. Jill en ik staan achter re dansen ik mee te zingen maar Jill kent de liedjes niet hahha.

na het optreden gaan we naar de Mac toe. 'Zo dus nu zijn er drie stelletjes.' zegt Cassius. 'Ja inderdaad.'zeg ik.'Nee hoor.'zegt Sam. 'Hoezo niet?'vraag ik. 'Ik heb het uitgemaakt omdat ze Jill heeft geslagen en toe had ze ook een grote bek tegen mij dus zei ik doei doei,  nou niet zo maar jullie snappen het wel.'zegt Sam. terwijl de andere commentaar geven raak ik afgeleid ik zie opeens zie ik.

P.o.v Jill

'Rox ik roep je al vijf keer!' 'He wat.' 'Waar zit je met je hoofd?' 'Oooh nergen ik zat gewoon te denken.' 'Waar aan dan?' 'Nee niks.' 'Rox je doet helemaal zenuwachtig wat is er.' Opeens rent Roxanne weg. Er komt een jongen aan gelopen. Ricardo. denk ik in me zelf. 'Wie ben jij?'vraagt Jai. 'Ik kom Roxanne gedag zeggen.'zegt hij. 'Ga weg Roxanne wil jou niet zien!'schreeuw ik. 'Wie is dat?' vraagt Jai. 'Dat is Roxanne haar stalk ex. ' zeg ik link en iets harder zodat Ricardo het ook hoort. 'Ik stalk Roxanne helemaal niet.' zegt Ricardo. 'Nee daarom heb je Roxanne een paar dagen geleden gebeld. ' 'Ja maar voor de rest niet.' 'Jill laat die gozer maar belangrijker waar is Roxanne.'zegt Jai. 'Ze zat voor zich uit te staren en ik vroeg tot vijf keer toe haar naam en daarna rende ze zomaar weg en toen kwam Ricardo dat is toch geen toeval! ?' schreeuw ik. En ik loop naar de wc waar ik Roxanne in heb zien gaan.

Mijn zus heeft een vriendje en nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu