Üdv a BigBangben

245 31 1
                                    

Kapkodva jegyzeteltem mindent amire emlékeztem,majd oldal címnek ezt írtam: Megfejtendők:Álom1.

~Miután részletesen lefirkantotta álmát~

-Kész is,ki fogom deríteni mi a fene volt ez az egész-ezzel a mondattal becsuktam kedvenc jegyzetfüzetem.
Megnéztem a telóm,6:30.Egy óra múlva kell találkoznom GDékkel.Éééljen.

~Találkozás a BigBanggel~

"Jó fiú" módjára 10 perccel előbb kint voltam és vártam.
A kis park teljesen üres volt,csak én rontottam a levegőt ma reggel vagyis egyenlőre.Bele sem merek gondolni mi lesz,ha már a BigBang is itt lesz.
Vajon mit akarhatnak még tőlem?
-Nicsak,hogy vár már minket!-röhög T.O.P a gondolat menetembe.
-Helo...-motyogtam válaszul.Semmi kedvem ehhez! Inkább aludnék még,sőt inkább élnék át egy újabb álmot JungKookkal.Bár a sok furcsaság miatt az sem sokkal jobb.
De komolyan, miért mindig engem szivat a világ?
Se most sem álmomban nem lehet nyugtom?
-Na Jiminie~,hogy érzed magad a tegnapi után?-karol át GD.A hatalmas,magas GD karjai közt az én apró valóm konkrétan elveszik.Nem hiába volt olyan könnyű dolguk mikor megakartak verni....alacsony vagyok,gyenge és félénk.Most pedig itt ölelget.Nagyon bizarr érzés,nem olyan,mint JungKookkal.Az jobb volt,hiába nem volt ilyen közeli.Egyszerűen sokkal kellemesebb érzést nyújtott,mondjuk lehet csak azért,mert az álmomban volt.
-Ömm....-motyogok zavartan-nem vagyok hozzászokva ehhez-nyögöm végül a nem teljesen értelmes választ.
-Akkor szokj hozzá-neveti el magát DaeSung.GD gyilkos pilantással illeti,mire az védekezőleg felemeli kezeit.
-H...hogy érted?-kérdezem még mindig "drága sárkányom" karjai közt.Az említett finoman belelehel a hajamba,amitől megborzongok.
-Úgy érti,hogy mostantól kénytelen leszel hozzászokni,mert a BigBang tagja lettél-magyaráz TaeYang.GD izomból tarkónvágja jutalmul,ezzel egyúttal elfordulva tőlem végre valahára.
-A faszért nem tudtok kussolni!!!!-kezd üvölteni-Te pedig JiMin-fordítja fejem önmagafelé az állkapcsomnál fogva-Hivatalosan is a BigBang tagja vagy.Persze nem a tegnapi teljesítményed miatt,mert azt egy ovis is megoldja.Hanem egy kedves ismerősöm azt kérte,hogy védjelek meg...a franc tudja miért,de tartoztam ennyivel a gyereknek szóval többet nem verünk halálra és velünk lóghatsz.Jó lesz ugye?-gügyögött miközben összenyomta az arcom.Most tuti úgy nézek ki mint egy kacsa.
-És ha én ezt nem akarom?-kérdeztem miután elengedett.A kezei helyén fájt az állam...miért ilyen erőszakos?
-Akkor is ez van.Szóval ma elmegyünk és rendbe szedünk téged,mivel továbbra sem szándékozunk gáz alakokkal lógni...-jelenti ki TaeYang, miközben röhögőgörcsével viaskodik.
-De hát én teljesen rendben vagyok!!-akadok ki.Oké nem nézek ki úgy,mint ők,de ezzel semmi baj.Vagyis nekik mindig jól áll a sérójuk,néznek ki valahogy és van karizmájuk.Ami arra jó,hogy senkinek sem jut eszébe bántani őket.Na ezt tényleg irigylem tőlük.Persze barátaik is vannak,de az nekem nem hiányzik.Csak ne bántsanak,az is elég.
Szóval ja,lehet van egy kis igazuk.
-Ezt még te sem hiszed ugye?-röhög T.O.P a szokásos módon.
-Indulás gyerekek,elfogunk késni!-szólal meg végre SeungRi.Igaza van,10 perc és óra.A többiek is felpattanak és GD ránt magával.El is indulunk,de rossz irányba.Mondjuk amint sejtem,ez nekik teljesen jó irány.
-Ömm a suli nem arra van-figyelmeztetem őket,egy próbát megér.
-Kis naív.Nem odamegyünk,mondtuk,hogy ma helyre hozunk-vágja hozzám DaeSung.Jól sejtettem,de a tegnapi után még egy lógás is...tuti a pokolra jutok.
-De én nem szoktam lógni....-szontyolodom el.A másik pedig,hogy nem akarok velük menni sehova.Mi van ha elrabolnak és megölnek?
-Ez nehéz lesz sóhajt GD-én meg csak szégyenlősen követem őket.Elfutni nem igazán tudnék szóval marad ez.
Kevés séta után megállunk egy igencsak szép autónál.
GD elővesz egy kocsi kulcsot és az említett járgányt nyitja vele.
Mi a fasz?!
Tehát nem csak menő,de még gazdag is.Mondjuk ezektől még továbbra is paraszt marad.
-Le ne essen az állad...-figyelmeztet TaeYang.
-Honnan...-kezdtem volna,de GD beleszólt.
-Majd menetközben elmondom.SeungRi,te vezetsz!-dobja az említettnek a kulcsot.Beszállunk az autóba,de csak öt személyes,ezért hátul négyen nyomorgunk.Pechemre GD és T.O.P közékerültem,de panaszkodni e miatt nem mertem.Isten ments!
-Miért nem vezethetek én?-kezd durcizni DaeSung mikor elindulunk.
-Mert nem akarunk meghalni?-nevet TaeYang mögüle.
-Mintha SeungRi jobban vezetne!-horkan fel DaeSung meglökve ezzel sofőrünket.SeungRi egy gyilkos pillantással jutalmazza cserébe,de hamar az útra koncentrál ismét.
-Kussoljatok már baszki,fáj a fejem a faszságaitoktól-emeli meg a hangját a bandavezér.Nagyon ijesztő mikor így beszél.Oké egyébként is az,de így még inkább.
-Ak...akkor elmon...mondod mi is van veled/veletek?-motyogok félve.Kezeim idegesen gyűrögetem,ami GDnek nem tetszhetett túlságosan,mert saját tenyeréve lefogta az én apró kis markom.Rápillantottam és nagyon érdekesen nézett vissza rám.Zavarba hozott.
-Ja...-ezt úgy mondta,mint aki most kelt-Mint sejthetted nem vagyunk épp jó madarak és hát bizonyos sötét dolgok igencsak sokat hoznak a konyhára-magyarázza mostmár ablakon kibámulva.Úgy néz ki,mintha várna kint valamit vagy valakit.
-Drogbáró vagy vagy mi?-horkanok fel furcsállva a helyzetet.Nem igazán kis füvesnek képzeltem el.Ő mindig sokkal ijesztőbb volt.
-Nem éppen.Inkább...-folytatta volna a magyarázkodást,de T.O.P közbeszólt.Köztünk szólva Ő még kevésbé kedvel,mint a társaságból bárki más.
-Nehogy már mindent kiteregess ennek a gyereknek csakmert a te egyetlen....-ismét GDn volt a sor a közbevágások terén.
-Kuss.Egyébként meg,ha elmondaná bárkinek is,ugyanúgy agyon verjük és ha nem tesz semmit akkor meg velünk van és illene tudnia.De amúgy is elég beszarinak tűnik,nem hiszem hogy merne köpni...-fájt amit mondott,de igaza volt.Mindegy milyen ügyletben van,félnék szólni bárkinek is.
-Te tudod-nyugodott bele T.O.P és inkább figyelte az utat ami egyre messzebbre vitt a sulitól,sőt azt hiszem a város határt is elhagytuk már.
-Szóval ott tartottam,hogy "ügyintéző" vagyok.Ezt úgy értsd,hogy azt csinálom amire megbíznak,ha kell rabolok vagy ölök-mondja olyan egyszerűen,mintha egy filmről beszélne.Na igen ez jobban illik ahhoz a GDhez akit én ismerek.Bántani másokat könnyű volt neki,főleg ha az illető én voltam.
Fontos ismerőse lehet,ha kedvéért most megvédenek...de minek akarna bárki is biztonságban tudni?
Ki kell derítenem ki ez a jó akaróm.
-Khmm...igazándiból csak régen csinálta ezt.Azóta kinyírta a munkáltatóit és most Ő a góré-javítja ki DaeSung.Ezen sem lepődöm meg,GD nem az a csicska fajta.
-Azt ki ne felejtsd,hogy a szülei voltak a vezetőség!-kacag TaeYang.Basszus ez viszont durva!A szüleinket elveszteni szörnyű,én márcsak tudom,de hogy Ő maga végzett velük!
-Mikor kértem,hogy helyettem pofázzatok?!-kérdezi GD stresszesen.Szerintem valahol mélyen bántja a dolog.
-Bocs-röhögnek kórusban.
-Titeket ez nem zavar?-kérdezem tőlük.
-Ugyan mi?-szólal meg SeungRi továbbra is az utat figyelve.
-Megölte a szüleit,sötét dolgokat művel,felteszem elég gyakran csicskáztat...-sorolom,de nem szándékzom megbántani vele a sárkányt,csak furcsállom a többiek tűrőképességét.Lehet hogy ez az enyhén maffiózó csapat valódi barátokból áll?Létezhet ilyen?
-Nem zavarja őket-válaszolt GD.A kocsira csend telepedett,de nem úgy mintha nem mernének megszólalni.... inkább mintha várnák a folytatást,és az jött is-De baszki ha téged zavar és ennek hangot is adsz, segíthetek bekussolni!!!-most ez ki akar nyírni?!
-GD ne...-kezdett volna bele SeungRi,de addigra késő volt.GD magához rántott és lesmárolt.
Na most ez két okból is meglepett:

Az első azt hittem,hogy ütni fog.

A második,hogy GD meleg?!

Ami miatt pedig kiborultam,hogy életem első csókját ellopta egy tapló akit gyűlölök.Fasza.
GD elkezdte mozgatni ajkait gyors tempóban.Minimálisan sem viszonoztam a dolgot,ezért fogaival tépni kezdte alsó párnácskám.Mikor ezt megunta végig simított nyelvével alsó ajkamon ezzel bejutást kérve.Erre sem reagáltam,így végül leállt és elvált ajkaimtól.
Pár percig csak némán meredtem magam elé.
Ez most komolyan megtörtént?A "varázslatos" első csókom egy fiúval esett meg aki fél éve bánt?
És mindenki elhiheti,hogy nem a neme a nagyobb baj.JungKook után már valószínű volt,hogyha vonzódom is nemhez az a sajátom.
Dehogy GDvel....
-Miért?-néztem rá miközben remegő kézzel megérintettem párnáimat.Amikor lehúztam ujjaimat ajkamon véressé vált az ujjbegyem.Szétharapta ez az állat a szám.
-GD szexuális erőszakba folytja a sima erőszakot mikor nem nyírhat ki valakit.A bőrömön tapasztaltam-világosít fel SeungRi.A többiek döbbent csendben ülnek,de meg sem lepődtek barátjuk tettén,sőt teljesen elnézték neki.Talán egyszer nekem is lesznek ilyen barátaim,sőt talán ők lesznek a barátaim.Kivéve GD.Ő biztosan nem,ezek után soha!Ja meg T.O.P sem valószínű,de a többiek egész normálisak is tudnak lenni és nem gyűlölnek elvből.
-Azért ez nem teljesen így van.Ha minimális szexuális vonzalomat is érzek az illető iránt akkor teszek ilyesmit-ezután már csak nekem mondta-Szóval Jiminie~ ha vigyázni akarsz a még ártatlan területeidre,kussolsz és teszed amit mondok-suttogta a fülembe,majd elfordult tőlem ismét.

~Fél órával később~

Az autó lekanyarodott az egyik félre eső ösvényre.Látszik,hogy nem túl sokan járnak erre,hisz rendes aszfalt sincs,se táblák.Semmi,csak a fák és a poros letaposott út befelé az erdőbe.
Még kifejezetten tetszik is a hely,van benne valami magányos.Csak az ilyen helyeken gyakran nyírnak ki embereket.
-Tetszik Jimine~?-sutyorogta a fülembe GD,ezzel szívfaszt hozva rám.
-Jézus fasza!!-ijedtem meg.DaeSung elismerően füttyentett,még T.O.P is halványan elmosolyodott.
-Ez egész szép volt.Nem hittem,hogy egy ilyen beszari pöcs is tud káromkodni!-röhögött TaeYang a maga furcsa nevetésével.
-Talán nem is lesz olyan nehéz BigBangessé formálni...-morfondírozott GD és hallatszott rajta egy kis büszkeség.Valaki büszke volna rám? Persze nem úgy,mint anyukám,de a halála óta most éreztem először,hogy valaki elismerne bármiért is.Mégha az egy káromkodásért is,mégha egy gyökér is volt  aki ezt magasztalta, akkor is jól esett.
-Ömm itt most hanyadik leágazás is lesz?-szól közbe SeungRi.
-Második-hangzik GD válasza.Erre egy éles kanyart vett be az autó,aminek hatására GD feje hatalmasat koccant enyémmel.Az említett erre olyan dühös lett,hogy azt hittem ott fog kinyírni.....de legnagyobb meglepetésére csak ennyit mondott:
-SeungRi te sem vezetsz többet.
-Tehetek én róla?Szóltál volna előbb, hogy ezen kell lefordulni.....-forgatta a szemét sofőrünk.
-Hogy értetted?-emelte meg hangját GD,amolyan "most még meggondolhatod mit mondasz" hangsúllyal.
-Aishh...semmi.Megyünk tovább.-enyhén puffogva indult ismét el.
-Innen már nincs messze.Milyen színű lesz a hajad?-érdeklődik TaeYang.Nem igazán értem mire céloz.Milyen lenne?
-He?!-kérdeztem vissza.
-Ez a buzis szőke nem maradhat!!!-nevetett DaeSung.
-Szerintem legyen ezüst-gondolkozik GD.Nem értem,mi a baj a hajammal.
-Az miért jobb,mint a mostani???-fintorogtam miközben elképzeltem magam ezüstös hajjal.
-Igaza van a törpének.Az is buzis.Szerintem,hagyjuk a fodrászra-sóhajtott T.O.P.
-Nem is vagy te olyan nagyon hülye-röhögött DaeSung artikulálatlanul.
-Csak érjünk oda és én szívesen hülyére verlek téged....vagyis inkább hülyébbre verlek-morgott T.O.P.Na igen JiMin...üdv a gengszterek és maffiózók világában,ahol még a barátaid is fenyegetnek,de örülj amíg csak ők.....

Ezerszer megismerni Téged... [Jikook ff.]Onde histórias criam vida. Descubra agora