Gökhan:Arkadaşlar,içinizden birini öldürmeden azıcık dövebilir miyim?Sizin gelmenize de gerek yok.Evet diyenin evine koşarak gelirim hemen.Döverken asla etrafı dağıtmam,dağıttıklarımı da is bitimi toplar,temizler,öyle ayrılırım yanınızdan.Temiz çalışırım asla size zahmet vermem.Lütfen...Sinirimi atamıyorum.
Yaprak:Gökhan,depresyondayken hiç çekilmiyorsun bebeğim.Sinan sığırı ayak parmağımı emikler misiniz derdi,sen direkt sizi biraz sakatlayabilir miyim diyorsun.
Sinan:Benim değerimi anlayın işte. Sinan Yorulmaz ekölü depresyonun bile Jim Carey filmi tadında yaşar.
Oğuz:Oğlum yanlız bir şey diyeceğim de,depresyonu ortaya falan mı söylediniz siz?Resmen asla gitmiyor,el değiştiriyor.Grup indirimi falan mı vardı?Bir depresyon alana iki doz mutluluk bedava falan mıydı?Sinan'ınki bitti derken,Gökhan'a geçti.Oradan dönüp bana girecek falan...Dünya henüz benim depresyonuma hazır değil.Lutfen dikkat edelim,aman.
Yaprak:Oğuz gevşekliğini yine sınırlarını zorladığın dönemlerdesin bebeğim.
Oğuz:Ben hayatı kulak memesi kıvamında yaşıyorum canım,benim hayat mottom.
Yaprak:Hayat motton mu?
Oğuz:Evet,nasıl kelime ama?Yemin ederim dünden beri yeri gelse de şu kelimeyi kullansam diyorum.Şu an acayip mutluyum.
Ali:Gereksiz kişiler diye Google'den aratınca senin resmin çıkacak yakında Oğuz.
Gökhan:Gerçekten yok mu aranızda benden dayak yemek isteyen.
Sinan:Bu iyice Şark Bülbülü filminde Mazlum'u bana diye deliren adama döndü ha...Kanka alalım sana bir kum torbası,rahatlarsın.
Gokhan:Ondan sinirliyim zaten...Az önce patlattım kum torbasını.
Oguz:Arkadaşlar durum vahim,herif şehre inen bir bizon sürüsü kadar tehlikeli.Bence sığınaklara inmeliyiz acilen.
Gökhan:Sığınağa iner döverim sizi.
Yaprak:Önerim psikolog.
Sinan:Önerim Prozac'a pipet takıp içmesi.
Oğuz:Prozac kesmez.Önerim,at yatıştırıcı iğne.
Gökhan:Yaprakçığım,ben de düşünmeye başladım psikoloğu.Sinancığım,seni ortaya söyler,tek pipet isterim.Tur döner herkes...Oğuzcuğum,at iğnesini uzakta arama.Gel bana...Sınır 1 oy,1 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K WHATSAPP KONUŞMALARİ
Novela Juvenil3.Kitabım 4N1K. Ilk Önce kitaptan yazacağım sonra kendim oluşturacağı..