Yaprak:Ne yapıyorsunuz?
Oğuz:Hmm,besinlerim oksitlenmiş kalıntılarını anüs yoluyla dışarı atıyorum,sen?
Yaprak:Çirkinleşme Oğuz...
Ali:Ulan Oğuz,çık tuvaletten,yemin ederim başını klozete sokarım gelirsem.Prostat olacağım genç yaşım da senin yüzünden!
Oğuz:Ali bebeğim...Çişin geldiyse neden söylemiyorsun?Çıkarım yarım saate falan.
Sinan: Bence sen çıkma oradan p*şt,kayıp çoraplarımı buldum.
Benim eş sevdiğim domuzcuklu çorabıma sen hangi cesaretle ağzını silip kanepenin kenarına sıkıştırırsın!
Gökhan:Oğuz,pislik mısın bebeğim?
Oğuz:Kafam karışmış,ben mutlu muyum sanıyorsunsenin çorabına ağzımın kenarını silmekten?O kadar mutsuzum ki şu an ağlıyorum tuvalette gizli gizli...
Sinan:Sen bir çık oradan,bu sefer çoraplarımı boşaltı merkezinin temel taşına tıkayacağım,üç yıl s*çamayacaksın!
Yaprak:Işte bunlar hep nöron savaşları...
Gökhan:Lan Merve mesaj attı,yarın sabah size geleceğim dedi.Konuşacaği bir şey varmış.
Yaprak:Kanka,ne konuşacak ki acaba?
Gökhan:Benim çocukluktan arkadaşım var ya,Tuğba...Onunla karşılaştık bugün.Epeudir görmeyince sarıldık falan,biri onu gördü de haber mı verdi acaba?Ulan Merve ayrılmasın benden?
Sinan:Kanka,üzmek gibi olmasın ama ayrılamsı için,önce sizin tekrar barışmanız lazım.Halihazırda hâlâ ayrısınız zaten.
Gökhan:Şimdi sana onu soran oldu mu sayın geri zekalı?Sınır 2 Oy 1 Yorum.
Arkadaşlar bir önceki bölüme yorum geldi ama ben yine de attım.Bu sefer yorum gelmeden atmam😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K WHATSAPP KONUŞMALARİ
Dla nastolatków3.Kitabım 4N1K. Ilk Önce kitaptan yazacağım sonra kendim oluşturacağı..