Gökhan kişisini eklediniz.
Ali kişisini eklediniz.
Sinan kişisini eklediniz.
Yaprak:Yılın en önemli haftasına hos geldiniz.
Gökhan:Abi,ben bir daha o herif doğdu diye kutlama yapmam dedim geçen sene.Konu kapanmıştır.Gökhan kişisi gruptan ayrıldı.
Gökhan kişisini gruba eklediniz.Gökhan:Kızım sal beni ya!İstemiyorum diyorum!
Sinan:Kanka valla haklısın.Geçen seneden sonra ben de tövbeliyim Oğuz hıyarının doğum gününü kutlamaya.Ama olmaz...Çeteye yakışmaz...
Ali:Ben nötrüm.Ne yaparsanız yapın,sadece eşlik ederim.
Yaprak:Bir yıl geçti hâlâ bu kin ne yahu?Oğuz gibi harika bir insanın doğum gününü sırf geçen sene size bir latife yaptı diye kutlamamak gafletine düşmemeliyiz arkadaşlar!
Ali:Oğuz,Yaprak'ın telefonunu usulca yere bırak.
Yaprak:Alikuşum ben Oğuz değilim ya...
Yaprak:Cik cik cik...Ali kişisi gruptan ayrıldı.
Yaprak:Avize ne haber?
Gökhan kişisi gruptan ayrıldı.
Yaprak:Oğuz bence harika biri,artık sadece onunla takılacağım.
Yaprak grubun adını "1N1K" olarak değiştirdi.
Sinan kişisi gruptan ayrıldı.
Yaprak:Bitmiş tuvalet kağıdının sonundaki karton gibi kalakaldım.
Yaprak:Bir Mese'nin kalbi kırıldı.
Gruptan ayrıldınız.Merhaba arkadaşlar.Dogum günü seremonilerinin sonuna geldik.Artik 4N1K WHATSAPP grubu var ondan sonra ise kendim yazacağim;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K WHATSAPP KONUŞMALARİ
Teen Fiction3.Kitabım 4N1K. Ilk Önce kitaptan yazacağım sonra kendim oluşturacağı..