♯ 44

1.3K 119 33
                                    

Pomysł od xXCharllotteXx! Bardzo dziękuję i również mam nadzieję, że ktoś da Ci sensowną radę.

Jestem mega mega mega Inazumowym zjebkiem. No, a jak pewnie wiecie w TVP ABC od 15 lipca puszczają już zdubbingowane odcinki dalszej serii tej jakże zarąbistej bajki (Muszę Cię poprawić, anime/japońska kreskówka, czy coś XD A już sama nie wiem). Jestem z tego powodu strasznie zadowolona. Z tym, że mój brat (młodszy) też chce oglądać... Jaki problem? Ukrywam się, że oglądam IE... On oglądał tylko pierwszy sezon, a ja WSZYSTKO, nawet po kilka razy. Kiedy on mi wspominał jak obecnie oglądamy to teraz w TV, że lubię Inazumę, ale ja się tego cały czas wypieram i mówię, że oglądamy tylko dla beki. Niestety gdyby on obejrzał to by poznał nowe postacie, takie jak Fubuki, Tsunami itd., które mam na tapecie, rysunki ich walają się po pokoju, mam na tapecie album zmienia zdj z Inazumy co 10 sekund *-* A poza tym zawsze powtarzałam, że nienawidzę piłki nożnej. Także to by dziwnie brzmiało itp. a nawet gdy powieżyłabym mu to w tajemnicy, to gówniarz i tak rozpowie to w szkole. A u nas jest niestety taka zasada: "Nie jesteś taki jak inni? Jesteś dziwny." Teraz jestem w totalnej kropce bo bardzo chciałabym oglądać na telewizorze dalszą serię IE po polsku, ale tak żeby mój brat tego nie widział. Dlaczego akurat chcę na TV? Bo wtedy jest taki miły klimacik i po prostu fajnie ogląda się na dużym ekranie.

Mam nadzieję, że dacie mi jakąś sensowną radę i, że mój problem został w miarę zrozumiany.

【 𝐏𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐧𝐨́𝐰 𝐈𝐧𝐚𝐳𝐮𝐦𝐲 】Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz