Lumina diminetii ma face sa ma trezesc. Cine are nevoie de ceas desteptator cand ai o lumina puternica care iti bate in ochii. Ma ridic din pat si ma duc in bucatarie,dar nu era nimeni in ea.Ma uit la ceas cu gandul ca e prea devreme,dar era ora 9.00 am, iar Damaris e mereu in picioare la ora asta.
Ma duc la ea in camera, iar camera era pustie. Ok....asta devine ciudat, unde ar putea fi ciudata asta. Ma duc in camera lui Luke, cu gandul ca stie ceva de Damaris, avand in vedere ca e mereu dupa ea. Ajunsa in camera lui Luke, era la fel ca si a lui Damaris, pustie. Bun...ciudatii astia au plecat impreuna, lasandu-ma singura in casa. Au noroc ca nu sunt schizofrenica, ca altfel m-ar fi avut pe constinta. Stau si ma plictisesc, asteptand sa vina ciudatii astia. Asteptarea asta m-a facut sa dau drumul la camera si sa incep sa filmez emisiunea.
-Salutare, prieteni. Am ramas singura in casa, asa ca m-am gandit sa filmez un videoclip.
Din perspectiva lui Damaris:
Il astept pe Luke, care s-a dus sa i-a biletele de avion, spre Londra. Maine e ziua lui Jessica, asa ca m-am gandit, impreuna cu Luke, sa ii facem o surpriza. Vom merge toti trei in Londra, deoarece este locul unde si-a dorit sa mearga mereu. Eu cred ca doar din cauza lui Niall Horan. Care cred? Sunt sigura de asta pana la piele. E dedicata, asa cum spune, dupa Niall. M-am oprit din a mai vorbi in gand, atunci cand Luke mi-a fluturat cele trei bilete de avion.
-Scumpo, mergem in Londra. Spune el entuziasmat si lundu-ma in brate.
Ma indepartez din imbratisarea lui, apoi il sarut. Eu si Luke suntem impreuna de aproape de o luna si nu i-am zis inca nimic la Jessica. Nu e vorba ca nu vrem sa stie, e vorba ca nu vrem sa stim cum va reactiona.
Dupa ce am mai vorbit cum ii vom spune am plecat spre casa, iar in mai putin de jumatate de ora, de mers pe jos, am ajuns, acasa unde Jessica isi filma emisiunea. Ne-am dus in fata ei si am fluturat biletele. Chiar daca facea vlogul in direct. Aceasta s-a oprit din a mai vorbi cu camera si s-a uitat incruntata la noi.
-Ce sunt alea? Ma intreaba in timp ce arata cu degetul spre bilete.
-Sunt trei bilete de avion. Spun eu zambind.
-Unde mergem? Ma intreaba ea la fel de nedumerita.
-Mergem in Londra. Tip eu entuziasmata la ea.
-Plecam unde? Intreaba ea intr-o stare de soc
Ea incepe sa tipe de fericire si anunta in direct ca merge in Londra. Eram atat de bucuroasa, mai mult pentru ea decat ca mergem in Londra. Stim, eu si Luke, ca si-a dorit mult sa ajunga in Londra.
Perspectiva Jessica
Deci...e minunat, extraordinar, mirifici si alte cuvinte. Mi-am terminat de filmat clipul pentru vlog, iar acum imi ffac bagajele pentru Londra. De ce asa repede? Pentru ca avionul este la ora 10:00 noaptea. Chair daca acum e abia ora 1 dupa-amiaza, nu strica sa te pregatesti din timp, nu? Vorba aia: "nu lasa pe maine ce poti face azi". Abea astep sa ajungem in Londra penru ca fanii au vrut sa filmez cateva clipuri si acolo. Eh...ce nu fac eu pentru ei? Dupa vreo doua ore mi-am terminat bagajul, iar acum fiin ora 3 dupa-masa, cred ca ma duc sa mananc ceva.
Ajunsa in bucatarie am inceput sa scot toate ingradientele pentru o omleta consistenta. Ma pricep cat, de cat la gatit. Am pus tigaia pe aragaz, i-am dat drumul si am asteptat sa se inginga uliul in timp ce baeam ouale si taiam sunca si braza pe care le voi pune in omleta. Dupa cateva minute, omleta mea a fost gata, asa ca mi-am aranjat omleta intr-o farfurie, am luat furculita, m-am asezat pe scaun si am fost gata sa incep omleta, dar am fost intrerupta de un tusit. Era Luke. Sigue vrea el ceva.
CITEȘTI
Crazy love. Niall Horan FF
FanfictionCititi si aflati. Nu stiu ce ar trebui sa zic. Carte originala. Facuta de mine si BonnieBon