Hei hei lume, numele meu este Jessica Melissa Ellen, an 20 de ani, un frate de 22 de ani pe nume Luke, am ochii caprui, cam 1.70 inaltimea si am parul albastru. Eu cu Luke locuim in Australia, intr-un apartament foarte mare, in centru orasului. Ma ocum cu vlogging-ul de vreo 3 anii si sunt cat de cat cunoscuta, pot spune. Hobby-ul cu vlog a inceput cand am facut un video, cu Luke, iar de atunci, neavand alta ocupatie am continuat cu asta.
Am o cea mai buna prietena, Damaris, da nume frumos, ca si ea de alfel. Are tot 20 de anii si mai apare din cand in cand in filmuletele mele. Are ochii caprui, parul roscat si cam tot 1.70. Pasiunile ei sunt sa ma enerveze pe mine si sa fie o mare cantareata sau dansatoare.
Ca orice om am si eu visu meu, acela de ai intalni pe One Direction, dar mai ales pe irlandezul cu ochii unui smarald si parul blond , numai bun de ciufulit. Damaris, nu prea ii suporta...dar mergem mai departe cu tot cu ea cum o fi.
Luke, el este un tip mai nebun, mostenire de familie, are ochii verzi, parul violet...si e o girafa de om are 1.85....Luke e ...Luke...vis maret la el? Fiind un chitarist celebru. El e asistentul meu, sa zic asa, adica ma mai ajuta cu subiectele de vlog, cu montatul imaginilor, cu multe.
Viata nu ar fi completa fara Niall, Nutella, Damaris si Luke.
CITEȘTI
Crazy love. Niall Horan FF
FanficCititi si aflati. Nu stiu ce ar trebui sa zic. Carte originala. Facuta de mine si BonnieBon