Am iesit din cladire cu lacrimi in ochii, spre Damaris
- Jess ce e cu tine? Cand ai intrat pe usa aia erai toata un zambet, iar acuma plangi. Asa tare te-a emotionat revederea? Intreaba Damaris foarte ingrijiorata si totusi vazandu-ma ca nu sunt ok tot mai avea chef de glume.
- Problema e Niall si o fana care s-a urcat in poala lui si i-a spus ca il iubeste si mai ca l-a sarutat, iar el daca nu eram eu acolo i-ar fi permis.
- O, Doamne e ingrozitor. Cum a putut sa iti faca asta si mai spunea si ca ipocritul ca te iubeste si isi facea griji ca nu cumva sa il inseli, cand incolo el era cel care o facea.
- Ma rog, hai sa plecam de aici. Mi-a ajuns pe ziua de azi.
- Ok, doar ca e o mica problema unde vrei sa plecam? Intreaba Damaris uitandu-se dezorientata in jur.
- Habar nu am, hai la un hotel ceva. Spun eu stergandu-mi rimelul care curgea precum o cascada pe fata mea.
- Problema e ca nu avem bani de un hotel. O anumita persoana a spus sa nu ne luam bani sau telefoane la noi pentru ca va fi doar pentru o zi, iar maine trebuia sa mergem acasa. Iti mai aduci aminte cand ai zis asta? Ma intreaba Damaris panicata.
Doamne mereu am urat asta la ea. Mereu se pierde cu firea si se panicheaza atunci cand ceva nu iese bine. Dar totusi are dreptate si eu proasta nu puteam macar telefonul sa il i-au la mine. O, da stai ca nu mi-as fi imaginat ca revederea dinte mine si Niall va avea loc astfel.
- Trebuie sa vorbesti cu baietii, sa mergem cu autocarul lor acasa. Aclama Damaris, ceea ce m-a facut sa ma trezesc din gandurile mele.
- Ce? Nu am de gand sa merg cu Niall o noapte intreaga.
- Si preferi sa stai aici pana i se va face cuiva mila de noi. Dau sa raspund, dar Damaris ridica degetul nervoasa si inchid gura si imi dau fata in jos. Daca nu mergi tu sa vorbesti cu ei, merg eu. Spune si da sa intre pe usa, dar da bot in bot cu Zayn.
- Wow, scuze. Nu stiam ca vrei sa treci. Spune Zayn balbaindu-se. Mereu se pierde cu firea in fata lui Damaris, dar ea nu observa sau ma rog nu vrea sa observe. Venisem sa vad cum se simte Jess, am vazut ca a alergat repede si ma gandeam ca o prinde.
-Pai sta pe bagaje si admira trotuarul si isi plange de mila. II rapsunde Damaris. Uite, Zayn vroiam sa iti spun ca noi nu avem unde sa mergem pana maine si nici bani pentru ca destepta de Jess a spus sa ii lasam acasa si ma intrebam daca ar fi ok sa ven..... Nu mai apuca sa zica ceva ca Zayn intervine.
- Sa veniti cu noi? Iar Damaris da din cap aprobator. Sigur cum sa nu, nici nu mai trebuia sa intrebati
- Dar eu nu vreau sa dau ochii cu Niall si mai rau sa petrec o noapte intreaga cu el. Spun eu intorcandu-ma brusc spre ei si comportandu-ma precum un copil rasfatat si tafnos.
- Poti sa iei un somnifer si vei dormi precum un bebelusi tot drumul si asa nu vei fi obligat sa dai ochii cu Niall si te vei odihni si tu. Imi spune Damaris intorcandu-se rapid cu fata la Zayn. Suntem gata.
- Wow, stai asa ca nu am dat raspunsul. Spun eu in timp ce ma ridic de pe geamantan. Eu nu plec nicaieri cu Niall. Spun si pun piciorul in prag si o pot vedea pe Damaris cum ii face un semn lui Zayn si il vad cum se apropie de mine si ma ia pe sus. Zayn, da-mi drumul nu trebuie sa faci tot ce zice Damaris. Dupa ce ma spus asta vad ca picioarele mele ating solul insa eram deja in autocar si o vad pe Damaris cum se apropie cu o pereche de catusie.... de unde naiba le are? Si ma leaga de marginea usi ca sa nu fug. Ok, e clar ca tu ai luat-o de tot razna dar ma voi razbuna pe tine si pe tine. Tip la Zayn care ducea geamantanele in autocar.
Damaris povesteste:
Alergam cu Zayn pe urme pentru ai cauta si pe restul si pentru am putea pleca odata din nou in Londra.
CITEȘTI
Crazy love. Niall Horan FF
FanfictionCititi si aflati. Nu stiu ce ar trebui sa zic. Carte originala. Facuta de mine si BonnieBon