La usa era insusi Niall, chear ma bucur ca am deschis eu usa si nu Damaris. Daca o deschidea Damaris cine stie ce era in stare sa ii zica, mai ales ca fata asta scoate numai prosti pe gura. Cateodata ma mir cum de mai e libera si nu e inchisa intr-un centru de reeducare. Defapt nu ea ar trebui sa fie inchisa in acel centru, ci Luke, timpul asta e un ciudat si un emolist. Cea mai aiurea combinatie, emolist ciudat si pe de asupra mai e si prost, nu stiu ce vede Damaris la el. Ea e mult mai ok decat el, adica ea e mult mai cuminte si mai linistita decat ciudatul de Luke. Au o chestie in comun si asta ar fi nebunia, amandoi sunt doi nebuni, cu ei in preajma chiar ca nu poti zice ca te plictisesti. Ma rog, sa revenim la oile noastre, chiar ar fi aiurea sa am oi in camera de hotel.
-Ce faci papusa? Ma intreaba Niall cu un accent de cocalar si taran.
-Niata si tie. Spun eu uitandu-ma ciudat la el.
-Hei, am glumit, neata.
-Stiam asta. Spun eu facand o fata de stiutoare.
-Am venit sa iti spun daca veniti mai incolo la piscina.
-Si..... Nu mai apuc sa zic nimic fiindca intervine Damaris.
-Nu, gata cu intalnirile. Spune ea gesticuland cu mainile.
-Nu e ca o intalnire.
-Asta spuneti toti, crezi ca nu stiu eu cum sunt baietii.
-Damaris ce amuzanta esti. Spun eu lovind-o destul de tare peste umar, cu pumnul.
-Deci...... veti veni?
-Sigur, la ce ora.Spun in timp ce ii pun mana la gura la Damaris, pentru a nu mai putea spune si alte prosti.
-Pai, pe la ora 13pm, e bine?.
-Da, e foarte bine.
-Bun atunci, va asteptam acolo.
-Bine, ne vedem. Spun in timp ce inchid usa si imi i-au mana de la gura lui Damaris.
-Iexxx, mi-ai lins palma.
-Daca ma ti de gura, asta patesti. Oricum de ce ai acceptat, ti-am spus sa nu ma mai bagi in prostiile tale.
-Am acceptat fiindca nu e o intalnire si nu a trebuit sa te intreb si pe tine daca vi, oricum daca vrei vi daca nu, nu.
-Pai bine pentru ca nu o sa vin.
-O hai, il vom lua si pe Luke, vom fi toti trei, asa cum vrei.
-Serios? Spune ea in timp ce isi incruciseaza mainile la piept.
-Da.
-Bine,v in, dar daca Zayn se va atinge de mine, nu raspund de faptele mele.
-Ok.......
Dupa aproape o ora de pregatire, ne-am dus la piscina unde erau toti cei cinci, din One Direction. Privirea mea il cauta pe Niall, care statea pe sezlong si radea cu Louis. E atat de dulce, mai ales cand rade, cred ca orice fata si l-ar dori sa iasa cu el in oras. Sa moara de ciuda, pentru ca eu am avut ocazia asta si nici nu am facut cine stie ce pentru a obtine asta. M-am apropiat cu umpic de rusina de el, poate daca era singur nu imi era asa rusinem, dar acum cand vad ca a venit cu toti, pot sa recunos ca imi e.
-Hei, ai venit. Spune el afisand un zambet cat toate zilele si ridicandu-se de pe sezlong, ca sa ma lase sa stau eu.
-Ea e fata de care vorbeai, chiar ca e frumoasa. Spune Louis in timp ce isi muta ochelarii pe ochi.
-Da, cred ca stie si ea ca e frumoasa, nu e nevoie sa i-o spui si tu. Scuza-l asa e el, mai nebun.
-E ok, multumesc pentru compliment, inseamna mult.
CITEȘTI
Crazy love. Niall Horan FF
FanfictionCititi si aflati. Nu stiu ce ar trebui sa zic. Carte originala. Facuta de mine si BonnieBon