17~(M) 🏳️‍🌈

2.8K 127 16
                                    

"Günaydın Jimin-ah."

"Günaydın Jungkookie~"

Neredeyse her gece sabahlara kadar sevişen ikili bir haftadır bu orman içindeki villada kalıyordu. Daha bir hafta önce evlenmelerine rağmen birbirleriyle fazlasıyla uyum içinde olduklarından dolayı ikisi de mutluydu. Özellikle de Jungkook. O geceden sonra bir daha Jimin'in altına yatmamıştı. Ne derse desin kabul etmiyordu. Açıkçası Jungkook o küçücük olan şeyden fazlasıyla korkuyordu.

"Hazır mısın Jimin-shii? Artık çıkmalıyız."

"Biyasçık daha duysak? Omaş mı babacık~"

Boynuna cilveyle dolanan kollarla ve ardından duyulan ilahi sesle gülümsedi Jungkook ve kollarını kucağında oturan eşinin beline doladı.

"Güzelim, şirkette bir haftadır işlerle ilgilenemedim, toplantıları erteledim ama yarın şirketi büyütebilmek için bir toplantı yapılacak, onun için bu günden çalışmaya başlamalıyım."

Derin bir nefes verdi Jungkook.

"Annenle baban hala evde mi?"

"Evet, neden sordun?"

"Rahat inleyemeyeceğim desene."

Jungkook kıkırdayıp Jimin'in penisini eline aldı okşadı ve avucu içine sıkıştırdı.

"JUNGKOOK... AĞĞĞH IMĞH."

"Madem orada inleyemeyeceksin. Burada benim için son notada inlemeni istiyorum."

Jimin sürekli çığlık atarak inlemekten kısılan sesiyle tekrar inlediğinde eşinin üstünde bacaklarını iki yana açıp Jungkook'un penisinin deliğine sürtünebileceği şekilde oturdu.

"Deliğini seviyorum, deliğinden aşırı zevk alıyorum Jimin-ah."

"Bende Jungkookie~ ımğh bende deliğimden aşırı zevk alıyorum. Hatta zorda kalmadıkça içine girmeyi bile düşünmüyorum."

Jimin bacaklarını Jungkook'un beline dolayıp Jungkook'u kalçalarına daha çok bastırmasını sağlamış ve başını geriye atarak gözlerinin yuvarlanmasına izin vermişti. Nefesi kesilmişti.

Hemen elini Jungkook'un pantolonuna atıp açtığında Jungkook'un yardımıyla yere indirip kenara bırakmıştı(?)

Jimin kendi pantolonunu iç çamaşırıyla birlikte çıkarıp yerle buluşturduğunda hala boxerıyla duran, başını geriye atmış nefes almaya çalışan eşine baktı. Jimin kendi tişörtünü kenara fırlatıp Jungkook'kini avuçları arasına sıkıştırıp hızla çıkartmıştı. Önünde ki kaslara bakıp derin nefesler alan Jimin kendini tutamayıp Jungkook'un karın kaslarında boydan boya dilini gezdirdikten sonra dişlerini geçirip eşinin daha da fazla inleyip hırlar gibi bir ses çıkartmasına sebebiyet vermişti.

"Sanırım daha fazla bekleyemeyeceğim."

Jimin söylenip Jungkook'un iç çamaşırını da bir yerlere fırlattı ve hafifçe yukarı kalktı.

Dikleşmiş penisin üstüne kendini bırakınca Jungkook'u toplarına kadar içinde hissetmiş, tüm evi, pardon, tüm dünyayı sarsacak derecede inlemişti ikili.

Jimin zevkten her zaman ki gibi dizlerinin çözüldüğünü hissedip geri doğru düşeceği sırada Jungkook onu sıkıca belinden kavramış ve kendini daha çok Jimin'e bastırmıştı.

Jungkook tamamen Jimin'in içindeydi. Ve bu ikisinde de bayılma hissi yaratıyordu. Jungkook kastığı bedeni altındaki koltuğa tamamen bırakıp başını geri atmıştı. Jimin'se eşinin üstüne yığılıp başını omzuna gömmüştü.

「M」 ARANYHID •JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin