Kurgu Harikaları'nın yeni bölümünden hepinize merhaba! Yine bir ruhperver kitabı ile karşınızdayım. Medyada kitabın kapağı var ve güzeller güzeli bir şarkı var. (R.O.D.Y. Dünyada - Türkü)
A0023 bilim kurgu türünde ve distopik bir geleceğin anlatıldığı bir hikaye. Eğer siz de benim gibi distopyaları seviyorsanız kesinlikle okumalısınız.
Kanser tedavisi için dondurulan Reena gözlerini Ocria isimli distopyada açıyor ve ailesinden kimsenin yaşamadığını öğreniyor. Bunun için devlet onu yeğeninin yanına veriyor ve yeğeninin kızıyla beraber okula gidip geliyor, ancak çoğu şey ona anormal geliyor. Reena sorgulamaya başlıyor ve asıl hikaye o zaman başlıyor diyebilirim. Okurken şaşıracağınızdan eminim.
Uzun zamandır bu hikayeye bölüm gelmemiş olsa da yazar artık yazamadığını söylese de bu hikayeye inancımı hiçbir zaman yitirmedim. Herkesin aklında acaba bölüm gelecek mi sorusu yankılanırken geçtiğimiz Haziran ayında bir bölüm yayınlandı ve yazarımız bu soruya cevap verdi. Bölüm yazdığını söyledi ve bizleri meraklı bir bekleyişin içine soktu. Umarım bir gün bu hikayeyi de tamamlayabiliriz.
Kitabın tanıtım bültenindeki yazıyı buraya bırakıyorum. Mutlaka bu kitabı okuyun, Reena ve arkadaşlarının hikayesine dahil olun ve güzel yorumlarınızı bırakın. Yeni bölüm yayınlanırsa orada buluşuruz!
Bu da kitapta sevdiğim bir kısım. Bonus olarak buna yer vermek istedim. :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURGU HARİKALARI
RandomEleştiri ya da reklam kitabı değildir. Okuyup çok beğendiğim hikayeleri sizlerle paylaşmak istedim. Açıklama kısmını okuyunuz.