Głupawka z Jinem #1

61 3 0
                                    

(jeśli w wypowiedziach w tym/innym rozdziale będzie coś pisane kursywą - oznacza to że chłopak mówi po polsku)

Od ostatnich wydarzeń minął miesiąc. Twoje relacje z Seokjinem były coraz lepsze. Zaprzyjazniliscie się. Razem spedzaliscie dużo czasu, a gdy nie było was obok siebie, rozmawialiscie przez telefon. Zachowywaliscie sie jak bratnie dusze. Dzisiejszego dnia twój przyjaciel miał przyjść do ciebie na nocowanie. Kupiłaś przekąski, soki i inne rzeczy. Przygotowałas wszystko co było trzeba. Spojrzałas na zegarek. Pięć minut wcześniej wybiła dwudziesta. Poprawiłas szybko włosy i czekałas na chłopaka.

Jin sam wszedł do twojego domu. Zauważyłaś że miał ze sobą siatkę pełna produktów spożywczych...

-Hyung, co to ma znaczyć? - spytałas lekko zdenerwowana. Liczyłas na wieczór przy oglądaniu ckliwych filmów.

- No słuchaj... oglądałem taka youtuberke.. I wpadłem na pomysł ze.. A z resztą. Pokaże ci! - odstawil torbę z zakupami w salonie i przysunal stołek kuchenny. Gestem pokazał ci ze masz na nim usiąść. - A teraz [T/I].. Zamknij oczy!

Wykonałas jego polecenie... jednak nie wiedziałaś czym to się skończy. Usłyszałas że chłopak ustawia coś przed tobą, a później wyjmuje kilka rzeczy z torby.

- PAAAANIERKA! - krzyknął chłopak i rzucił w ciebie składnikami używanymi do panierki. Miałaś je we włosach, w ubraniu. Zaczęłaś piszczec i otwarlas oczy. Przed tobą stała kamerka a za tobą Jin. Znowu śmiał się tym śmiechem. Byłaś na niego zła. Szybkim ruchem wstałas, w jedną rękę wzięłaś kilka jajek, a w drugą kamerę. Chciałas mu się odwdzięczyć, więc rozbilas mu jajka na głowie. Chłopak nie spodziewał się tego i zaczął krzyczeć. Popatrzyłas prosto na chłopaka i wybuchnelas śmiechem. On również nie pozostał ci dluzny, śmiał się trzymając się za brzuch i się przewrócił. Nie mogłaś powstrzymać śmiechu.

Jakiś czas po całym zdarzeniu poszłaś zmyć z siebie "panierke". Przy okazji ubrałas swoje kigurumi. Po twoim wyjściu spod prysznica, dałaś chłopakowi czysty ręcznik. Przecież nie pójdzie spać w takim stanie. Minęło jakieś 20 minut i chłopak wrócił. Obejrzeliscie kolejny raz filmik z waszej glupawki. Resztę nocy i wieczoru spedziliscie na oglądaniu filmów, dopóki nie dopadł was sen.

~~~~~~~~~~~~~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


~~~~~~~~~~~~~

Postanowiłam zrobić dodatkowa serię z osobnymi reakcjami chłopców. Ogółem, rozdziały będę pisała rzadko. Przepraszam za to.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz