Hey mensen sorry dat het zolang duurde.
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden!
___________________________________________“Oh ja, ik moest je roepen want het eten is klaar.” Zegt Aiden voordat hij de deur dicht doet.
Ik loop naar de badkamer en ik kijk in de spiegel. Oh shit, mijn ogen zijn helemaal puffy en rood. Ik gooi wat water in mijn gezicht en kijk weer in de spiegel. Dat is een stuk beter.
Ik loop naar mijn grote inloopkast en pak snel een short en een sweater. Ja i know, het is super warm en ik doe een sweater aan. That’s me.
Snel loop naar de eetkamer waar iedereen al op mij aan het wachten is.
___________________________________________Na het eten geeft Aiden mij een rondleiding door het huis. En trust me ik ga zo meteen nog steeds verdwalen, zo groot is dit huis. Ze hebben een indoor zwembad, bioscoop, bar, bowlingbaan (Waarschijnlijk dachten ze hier: We hebben nog 1 reusachtige kamer over laten we er voor de grap een bowlingbaan bouwen), 10 slaapkamers en elke slaapkamer heeft een aparte badkamer!
Ook hebben ze nog een game kamer, een garage met tientallen sportauto’s, een mega grote tuin met een tennisveld, jacuzzi, zwembad, een mega grote BBQ en een bar. Ik ben waarschijnlijk nog een paar dingen vergeten, maar het was allemaal te veel om te onthouden.
Over 2 dagen begint school en don’t judge me ik heb er heel erg zin in, maar ik ben wel een klein beetje zenuwachtig.
Op dit moment zit ik in m’n kamer te appen met m’n moeder dat ik veilig ben aangekomen.
Plotseling slaat de deur open en stormt Aiden binnen. Van schrik laat ik mijn telefoon uit mijn handen vallen. Laat ik 1 ding zeggen over mezelf…. Ik ben ongeveer de klunzigste persoon die je op aarde kan vinden. Mijn telefoonscherm ligt nu ongeveer in duizend stukjes.
“Aiden!! Kan je niet kloppen? Moet je naar mijn mobiel kijken! Jij klunzige douchface!”
“eehh jij liet hem uit je handen vallen hoor. Niet ik, dus dat maakt jouw een klunzige douchface.”
“Ugh never mind!”
Ik probeer mijn mobiel aan te krijgen maar het kapotte scherm blijft zwart.
“Lekker dan, hij gaat niet meer aan. Bedankt he!”
“Nou prinses niet zo boos! Ik kwam je toch al zeggen dat we morgen naar de winkels gaan dus kunnen we ook gelijk langs de telefoonwinkel en kunnen we een nieuwe mobiel voor je halen.”
“1 waarom gaan we morgen naar de winkels en 2 noem me geen prinses!”
“Nou 1, omdat ik je ga helpen met de nieuwe jij oftewel we gaan nieuwe outfits shoppen en 2 jammer genoeg blijft die bijnaam voor je”
“Ugh vooruit dan maar douchface."
“Mooi dat is dan geregeld dan is mijn werk hier gedaan. Het is aardig laat dus ik ga maffen lekker slapen.”
“Lekker slapen douchface.”
Aiden loopt de kamer weer uit en ik kijk weer naar mijn dode telefoon. Rust in vrede.
***
De volgende ochtend word ik wakker door irritant gedruppel op mijn hoofd. Als ik mijn ogen open wil doen besef ik dat er überhaupt geen eens gedruppel hoort te zijn. Ik doe mijn ogen open en zie een grijnzende Aiden over me heen hangen met een glas water.
“Goedemorgen prinses.”
“Aiden ik zou als ik jou was heel snel wegrennen!” zeg ik met dreigende stem.
Aiden draait zich snel om en begint lachend weg te rennen. Ik spring snel uit mijn bed en ren achter hem aan. Aiden rent richting de keuken en doet snel de deur achter hem dicht, maar gelukkig heb ik van de rondleiding onthouden dat er een andere ingang is. Snel ren ik naar de andere deur en storm naar binnen. Ik zie nog net een ei mijn kant opvliegen en ontwijk hem op een haar. Het ei spat uit elkaar op de muur achter mij. Aiden staat aan de andere kant van de keuken met een grijns op zijn gezicht.
“Daarvoor ga je boeten Aiden wacht maar”
Snel ren ik naar de dichtstbijzijnde kastje en open ze super snel. Ik zie een pak meel en pak het. Er komt weer een ei mijn kant op vliegen, maar dit keer kan ik hem niet ontwijken en beland hij midden op mijn hoofd. Hierdoor word ik nog kwader. Ik hoor Aiden super hard lachen op de achtergrond terwijl ik met een groot glas en de meel naar de kraan toe ren.
“Trust me na vandaag zal je nooit meer een ei naar mijn hooft durven gooien Aiden!”
“Hahaha ik ben wel wat gewend. Show me what you’ve got!”
Ik vul snel het glas en gooi het over Aiden heen. Na het water volgt er een grote witte wolk van meel. Na een paar seconden kan ik weer wat zien en trust me ik heb nog nooit zo hard gelachen in mijn hele leven.
“Oke oke, zo grappig is het ook weer niet. Ik heb alleen een beetje meel over me heen. Ik ben geen circusact.” Zegt Aiden chagrijnig.
“Aaah is er iemand boos omdat hij is terug gepakt?”
“Wacht maar prankwar is on! Ik pak je dubbel zo hard terug ik zal maar uitkijken als ik jou was.”
“Any time any place douchface!”
Lachend loop ik de keuken uit. Ik hoor nog net dat we over 2 uur naar het winkelcentrum gaan. Ik loop gelijk door naar de douche waar ik waarschijnlijk een uur onder ga staan door het ei en de meel in mijn haar. Je vraagt je waarschijnlijk af hoe ik meel in mijn haar heb gekregen. Nou laat ik 1 ding herhalen… ik ben klunzig AF! Iets waar ik trouwens niet trots op ben.
___________________________________________En hoe vinden jullie dit hoofdstuk? Laat het me weten in de reacties!!
Vergeet niet te stemmen!!
Deel dit verhaal ook met je vrienden en volgers!!
-XOXO-
JE LEEST
Living with Mr. Popular (Nederlandse versie)
Roman pour AdolescentsDe verlegen Emma Walters gaat voor 1 jaar naar Los Angeles als een exchange student. Ze gaat samenwonen met de populairste jongen van de hele school, Aiden Brown. Gaat het Aiden lukken om haar minder verlegen te maken? Krijgt Emma eindelijk het jaar...